Geweldig en relax Welnesscenter

Ik kom al 35 jaar wekelijks vanaf de ochtend t/m de avond in dit geweldige en relax Welnesscenter. O.a. heerlijke sauna's, bubbelbaden, turks stoombad, stilteruimte met heerlijke ligbedden en nog veel meer. Kleinschalig, rustig en zeer schoon en toch alles aanwezig wat je nodig hebt en ze laten het nooit te druk worden zodat iedereen rustig kan relaxen. Tevens een meer dan uitstekende keuken. Zeer klantvriendelijke medewerkers die ervoor zorgen dat je een onvergetelijke relaxdag hebt. Niets is teveel voor hun. Mijn vrouw komt al 35 jaar om de 4 weken in de Beautysalon voor diverse behandelingen en daar is het ook meer dan uitstekend met ook supervriendelijke en zeer goede behandelaars. Ook een prima prijs-kwaliteit verhouding in alle facetten. Ik kan dit uitstekende Welnesscenter een ieder van harte aanbevelen in alle opzichten. Ron, Zoetermeer.

Knus met super slecht personeel

Afstandelijk, niet meedenkend en in oplossingen denken als je door kleine lettertjes niet kan. Want in de landelijke voorjaarsvakantie geldt het gehele bedrag dat je vooraf voor een groep hebt betaald niet. Bijbetalen kan ook niet. Loopt in de tussentijd de einddatum af (bijvoorbeeld week na voorjaarsvakantie dan kan je fluiten naar je geld en begrip van de sauna kan je ook vergeten want die hebben hun geld allang binnen van ticket veiling. Tegen honderd euro aan he en geen greintje sympathie. Absolute afrader. Genoeg andere mooie sauna’s!!

Sauna redelijk tevreden

Na vakantietijd weer de wellness bezocht, over de sauna's qua temperatuur en hygiene tevreden. De bubbelbaden hebben geen krachtige massage stralen, lijkt wel of de krachten zijn teruggeschroefd. Wij hebben soep besteld, te weten pompoensoep, er zat totaal geen vlees in, de ober had moeten aangeven dat het een vegetarische soep is en dat voor de prijs van €6,75. De andere soep moest voor Soto Ajam doorgaan maar het leek meer op soyasaus soep omdat het erg zwart was met wat kleine stukjes kip erin. Ik kom zelf uit Indonesie en weet precies hoe Soto Ajam moet smaken en hoe het eruit moet zien en dat voor de prijs van €7,50, Dus deze soepen nemen wij echt niet meer de volgende keer. Ons advies aan de kok is dan ook om een Indisch kookboek te raadplegen om te zien hoe je een echte Soto Ajam of Sautosoep(Surinaams) moet bereiden. Voor de rest zijn wij tevreden over de hygiene en verscheidenheid aan sauna's. Helaas is de ijskamer ook nog steeds niet open.

Ontspannen sfeer en schoon

Vandaag na lange tijd weer naar centre du lac geweest. Even goed als vroeger en zo fijn dat het schoon is. Ook regelmatig controle en een trekker door de ruimtes. Vriendelijk personeel en nette gasten. Ook compliment aan de gastheer van de opgieting!

Ik kom al 30 jaar bij deze Sauna en kocht mijn eerste 10 Baden kaart voor 105 ,00 gulden en ik geniet elke keer weer als ik daar ben.

Een sauna waar je als gast wordt behandeld

Ik kom, met wisselend gezelschap al jaren in deze sauna, altijd vriendelijk, goede kaart, lekker kleinschalig, kortom een avondje luxe uit eten. Enige minpuntje is de temperatuur van het buiten zwembad, die mag iets hoger

gemoedelijk en persoonlijk

Natuurlijk is wat je zend je ontvangt. Geniet van de luxe dat je op je bedje wordt bediend. Wees vriendelijk en je krijgt de hartelijkheid terug.

gewoon geweldig

altijd gezellig en heel schoon

Heerlijk verzorgd

Heerlijke dag en avond gehad. Het saunacomplex is niet heel groot maar schoon en met een fijne tuin met ligbedden. Complimenten voor de horeca, heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Wij komen zeker nog een keer terug.

Zeer vieze ouderwetse homo sauna

Vieze vloeren en ouderwetse vieze sauna’s

Perfecte sauna en personeel

Ik ben blij dat de sauna weer open is. Het restaurant heeft een perfect aanbod. De sauna wordt goed schoongemaakt.

Binnen een half uur weer buiten

Veel te druk, volgepropte saunacabines, 1,5 meter afstand al helemaal niet mogelijk. Daarnaast een behoorlijk vieze vloer en tochtige gang.

Geweldig en fijn sauna centrum

Wij komen hier al jaren en vinden hier de rust en ontspanning die we nodig hebben. Ook een heel goed restaurant. Van harte aan iedereen aanbevolen.

slechte service.

door ziekteverzuim helaas niet kunnen komen gebelt 24 uur van te voren. Geen goede.oplossinf kunnen krijgen waardoor we alsnog 50 procent moeten betalen voor helemaal niks. Vrouw aan de telefoon super onvriendelijk en neerbuigend. Hier ga ik nooit meer naartoe.

Véél

Slechte keuken! En meerdere klachten over deze sauna, lange verhalen.

Heerlijke, relaxte, gezellige, schone en mooie sauna met een geweldige keuken!

Mijn plek om heerlijk tot rust te komen. Ook zomers een heerlijke plek om te genieten van de zon en alles wat het complex te bieden heeft.

Fijne sauna, Goed personeel. Als klant ben je echt een koning

Ik kom hier al jaren, Dit is echt mijn sauna. De houtskoolsauna vind ik het lekkerste. Heerlijk eten en de smouthies daar blijf je van drinken Klasse.

Super relaxed

Kleinschalige sauna met veel faciliteiten. Vriendelijke personeel. Dit begint al bij binnenkomst en weggaan bij de receptie Ik voel me zeer op m’n gemak bij deze sauna.

SUPERR!!

Wat een leuke sauna zeg. Lekker eten, leuk personeel, goede opgieting en fijne sauna's! Wat wil je nog meer?

Heerlijke sauna’s

Altijd een heerlijke relaxte dag tijdens damesdag

mooie sauna waar je heerlijk kan genieten van de mooie sauna`s en de lekkere lunch

een heerlijke dag genieten van de gezellige sfeer en de gezellige dames (op de damesdag) genieten van lekkere eten van de kaart. Tevens heerlijk genieten van de sauna`s en natuurlijk de massage`s

Wij voelen ons opgelicht

Zoals bijna ieder prijsbewust mens zijn wij voorafgaand aan het saunabezoek op zoek gegaan naar vouchers. Wonderbox bleek deze te hebben. Voor €54,90 met 2 personen een dagje sauna. Dat scheelt toch precies €12,10. Makkelijk bespaard bleek het niet want reserveren was nogal een gedoe. Achteraf bleek een code op de website ingevoerd te moeten zijn. Ach, ik had mijn betaalbewijs en gereserveerd dus dat zou vast goed komen. Bij aankomst werd er verteld dat we een "vitaliteitspakketje" konden halen als we onze naam zouden doorgeven aan de bar. Wij waren verrast. Een broodje gezond een half handje barmix van de Hanos en een klein flesje jus. Wat een service! Dag fijn doorgebracht, we waren toe aan wat "we-time" na een emotionele tijd. Afgezien van wat verbaasde irritaties doordat mensen het hoofd van mijn emotionele vriendin op mijn schouder als "ongewenste intimiteit" bij het personeel hadden gemeld, was het een heerlijke dag. Bij naar buiten gaan werd ik op bitse toon teruggeroepen. Ik moest uitgecheckt worden. Ik had geen idee, maar prima, ik verontschuldig mij en vertel dat ik geen idee had. Toen werden we gewezen op dat we "coronatoeslag" moesten betalen. Het bleek dat dat het "vitaliteitspakketje" was, maar dat ze dat niet zo wilden benoemen. Nu lees ik op de website dat als ik via de site zelf had gereserveerd, ik blijkbaar geen "coronatoeslag" had hoeven betalen, en het broodje en nootje van het huis had gekregen. Bij binnenkomst werd er niet over gerept dat we €8,50 per persoon voor een niet gevraagd broodje en een nootje en wat jus, onder het mom van "coronatoeslag" moesten betalen. Al met al waren wij dus door via een door Centre Du Lac gemachtigde partij te reserveren duurder uit dan via de eigen site. Dit kan toch niet de bedoeling zijn: je eigen vindbaarheid vergroten en die kosten linea recta doorberekenen aan je eigen klant en die dus meer dan nodig te laten betalen. Ik voel mij opgelicht.

Beste Maarten, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beleving te noteren. Naar aanleiding hiervan heb ik ook met mijn collega's van de receptie en saunadienst gesproken die deze dag werkzaam waren. Allereest leg ik u graag uit waarom er momenteel een toeslag wordt gerekend op entree vouchers en badenkaarten. Centre du Lac mag al enige tijd minder gasten toe laten én onze horeca gelengheid is gesloten. U kunt zich daarom wellicht voorstellen wat dit met de omzet van ons bedrijf doet. Om ons hoofd boven water te houden vragen wij bij de entree vouchers en badenkaarthouders een toeslag. Deze toeslag wordt weergegeven op de website van Momento en uiteraard op onze eigen website. Om de gasten tegemoet te komen stellen wij voor elke gast een gratis vitaliteitspakket beschikbaar. Een luxe belegd broodje, een verse sap en nootjes. Daarnaast is er voor iedereen gratis koffie, thee en gezonde snacks aanwezig. Wij hopen hierdoor het bezoek een stuk aangenamer te maken. Mijn collega van de receptie is zich er niet bewust van geweest dat ze de toeslag niet heeft benoemd. In haar beleving heeft ze dit gedurende dag wel gemeld maar is ze het wellicht toch vergeten. De dame van de saunadienst gaf aan u meermaals te hebben aangesproken op ongepast intiem gedrag. Dit is door meerdere saunagasten geconstateerd en bij haar aangegeven. Om het gevoel van veiligheid te waarborgen heeft mijn collega u daarop aangesproken. Elke vorm van ongepast gedrag is bij Centre du Lac verboden. Het is jammer om te lezen dat u zich voelt opgelicht door Centre du Lac. Dit is in geen enkel geval ons doel. Wij proberen, ondanks dat onze dienst anders is dan u van ons gewend bent, een fijne dag voor u te creëren. Uiteraard kunt u op onze eigen website ook acties vinden. In normale omstandigheden bieden wij ook arrangementen aan! Als laatste wil ik graag mijn excuses aanbieden voor de samenloop van omstandigheden. Ik hoop dat u wel heeft kunnen relaxen en genieten van de saunafaciliteiten?! Mochten er nog vragen zijn dan kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen. Hartelijke groet, Centre du Lac

Fijne sauna, ruim opgezet.

Pluspunten: ruim opgezet en veel verschillende baden en sauna's. Ook knusse haard en zithoeken. Kan beter: de eigenares is erg formeel en zakelijk, beetje kil. De andere receptie medewerkers doen het beter. Beneden kan het een stuk gezelliger dan het nu is. Ook de frituurlucht in het horecadeel is hinderlijk. Ik hoop echt dat deze wellness tijdens corona overeind blijft. Sterkte.

Een kleine vakantie voor lichaam en geest

Al zeker 30 jaar mijn favoriete sauna!!

Al 30 jaar mijn favoriete sauna!!