Een super sauna, knus en schoon, goed personeel

Wij zijn vandaag voor het eerst daar geweest, goede sauna's, lekker eten in het restaurant en zeker niet te duur. Mensen spraken ons aan alsof ze ons kenden, geweldig, maar ik , de schrijver, heb een spraakproblemen, en kan mezelf zonder telefoon moeilijk uitdrukken. Maar we hebben genoten, voelden ons direct thuis. We zijn verder de grote sauna's in het land gewend, maar het knusse geniet onze voorkeur , gelijk Zuidwolde was toen ze nog open waren. Mensen die er 09-12-'23 waren zullen ons herkennen , en een super opgieting , niet te heet, en meer dan zeer leuk en goed gedaan. Grtn ons, we hebben thuis ook 2 sauna's, levens genieters, en komen daar zeker vaker een dag.

Puur genieten!!

Ik kom hier geregeld, net als vandaag. Wederom een fijne ontvangst door Hellen. Schone en heerlijke douches, mooie cabines en ontspannen sfeer. In de horeca weer prima en vriendelijk geholpen. De keuze is ruim en de kwaliteit van de gerechten is Top! Bedankt voor weer een ontspannen dag! Johan, Steenwijk 8333DD

Fantastische opgieting !

Weer een fantastische sauna opgieting beleving ervaren, hele goede opbouw door de zeer ervaren en vriendelijke "power women"" Diana. Terecht een daverend applaus na afloop!

Mooie ervaring

Het was al weer 3 jaar geleden dat ik hier was geweest. Toen was het top en nu was het weer top. Vriendelijk ontvangst. Schone en ruime kleedkamers. Aan sauna's is keus genoeg (zie plattegrond) Alleen het Turkse stoombad viel tegen, maar is ook niet mijn favoriet. Wat me dit keer opviel dat de sauna's redelijk klein zijn. Als het druk is en alle klanten willen liggen, heb je een probleem. Dit keer viel het gelukkig mee. Ik heb genoten van hun keuken. Er is een ruime keus aan warm en koude dranken en eten. Kleine en grote kaart. Dit keer niet meegedaan aan de opgieting, maar ik kan je verzekeren van mijn vorige bezoek dat het een aanrader is. Kortom. Voor mij een prima sauna die bezoek meer dan waard is. Kleinschalig (gelukkig) en prima keuken met vriendelijke mensen om me heen. Zowel personeel en klanten. Zeker weer doen.

Vriendelijk, deskundig en heerlijk ontspannend

Na een vriendelijk ontvangst, waarin tijd genomen werd voor het beantwoorden van vragen en een duidelijke uitleg over waar, wat en hoe. Genoten van een heerlijke sauna dag inclusief opgietingen, verrukkelijk eten, ontspannen drankjes en gebruik gemaakt van de cryobehandeling. Deze laatste heeft mijn gezondheid een merkbare boost gegeven. Kortom, de volgende keer ga ik 100% zeker weer naar sauna het Friese Woud. Siona, bedankt voor je vriendelijke bediening en dat op je eerste dag. Heel veel succes met je nieuwe baan.

Zeer slechte service!

Het personeel in de bediening was zeer ongastvrij en onbeleefd. Er was geen bestek het eten, dus daar vroeg ik om. Werd er gezegd (als grap waarschijnlijk) dat heb je zeker in je tas gedaan. En het feit dat je geen flesje mee mag nemen is zeer klantonvriendelijkheid: de reden zou zijn dat de banken in de sauna vies zouden worden omdat er mogelijk iets anders dan water in zou zitten. Onzin natuurlijk; de fles blijft in de badjas want het water wordt te warm in de sauna; je drinkt water als je er weer uitkomt. Dat voetenbadje bij het naar binnen en buiten gaan voelt voor mij niet goed en onhygiënisch. Last but not least; toen wij weggingen kwamen er mannen binnen die een avondreservering hadden maar ze mochten nog niet naar binnen want ze waren 4 minuten te vroeg!! Dat zou voor mij een reden zijn om weer naar huis te gaan. Zo wil je als gast niet worden ontvangen. Als jullie willen dat mensen terugkomen en jullie aanbevelen aan anderen; doe hier iets aan. Ik beveel jullie zeker niet aan vanwege de service die beneden peil is.

Heerlijk genieten

Heerlijk genieten. Geen tweedeling. Top geregeld zalig eten.

Afgezien van het stoombad, een heerlijke sauna, vriendelijk personeel.

Een paar weken geleden hier voor het eerst geweest. Bij de reservering bij ons arrangement aangegeven dat we een vegetarische maaltijd wilden. Dit was helaas niet goed doorgekomen en leverde ter plekke wat genante discussies op. Verder een heerlijke dag gehad! Helaas.. voor ons ook de laatste keer, aangezien Sauna Het Friese Woud spijtig genoeg mee gaat doen met de QR tweedeling. Heel jammer. We komen graag weer als het normaal kan.

Heerlijk

Een heerlijke dag bij jullie geweest en met onze neus in de boter, een opgietdag.. Jullie douches zijn heerlijk, netjes en zo ook jullie cabines. De opgietingen waren fijn maar de dringende gasten irriteerde mij ten top. Jullie konden amper je kont keren om de voorbereidingen te treffen. Desondanks genoten. Het oersoneel vriendelijk en een ontspannen sfeer in het restaurant, de verlichting echter te vel en niet sfeervol. Jullie zijn voor ons een sauna waar we heel graag komen, kleinschalig, net, gezellig en een heerlijke sfeer. Tot gauw Groetjes uit Veenwouden

Genieten!

Fijne schone sauna, gezellig en fijn personeel, vriendelijk en behulpzaam. En de opgietingen zijn meer dan fantastisch

Slechte ervaring gehad, hadden gereserveerd voor de opgietingsdag.

We hadden ons opgegeven voor een opgietingsdag met BBQ. Erg verheugd op een lekkere ontspannen dag in deze Corona tijd. Maar wat een onaangename ervaring, bij aankomst rond 12u in de middag stond het parkeerterrein al bomvol..voorspelt al niet veel goeds ivm de ruimte in de sauna. Bij de receptie kregen we maar 4 kaartjes voor de 20 opgietingen en hadden ook geen keuze welke opgieting we wilden doen. Maar oké voor de opgieting nog een rondje sauna kunnen doen en daarna de opgieting. Na ons rondje een zoektocht naar een ligbed, was er niet! Na overleg met een medewerker konden we een relax stoel binnen uit de sauna krijgen, top geregeld en die konden we volgens de medewerker de hele dag behouden! Wij blij!! Maar dat was van korte duur helaas, na de geweldige opgieting "Frozen" nog een compliment voor de dames hoor! Wij terug naar " onze" stoelen, maar ja je raadt het al. Stoelen bezet, volgens een beleidswijziging van de nieuwe " eigenaren" van de relaxstoelen. Weer verhaal gehaald bij een medewerker, maar de goede man kon er niks aan doen zei hij. Ondertussen was de sfeer ver te zoeken bij meerdere gasten, want handdoeken en privé spullen waren verwijderd door personeel om dat sommige gasten stoelen bezet hielden daardoor. Stoelen bezet houden is natuurlijk not done, maar werd door de vingers gezien door het personeel. Toen maar besloten na 2 uurtjes de sauna te verlaten en erg teleurgesteld. Geen ontspannen dag, geen leuke sauna dag en geen BBQ. Maar toch de entree moeten betalen!!! Geen excuses van de eigenaar, wat wel jammer is want in het verleden toch veel mooie sauna dagen gehad. Heel jammer dat de niet ontvangen inkomsten van het corona jaar op deze manier terug verdient moest worden door veel te veel gasten toe te laten, de 1,5 m konden we bij lange na niet hanteren! Helaas komen wij niet terug bij de sauna in Boyl.

Friese woud is goed, echter we zijn de grotere sauna's gewend...

We gingen al een paar jaar naar de grotere sauna's in het land. Dat was echt een dagje uit. Op een gegeven moment naar Boijl gereden voor de sauna. Lekker dichtbij, alleen wisten we niet dat er in Boijl een sauna was. We hadden in februari zin in een dagje sauna en daarna lekker eten bij de sauna zoals we vaak deden. We hadden goede verhalen gehoord over de sauna in Boijl. Echter viel het ons tegen, vooral de niet erg vriendelijke ontvangst in ons geval. ( deze medewerkster was niet aardig, had waarschijnlijk een mindere dag en gaf duidelijk geen gevoel dat ze blij was dat we er waren) Het was verder overal schoon, niks op aan te merken. Het was ook rustig en in het restaurant zat alleen personeel met elkaar koffie te drinken en niemand zei ons iets toen we binnen liepen om wat te gaan drinken. De sauna's waren goed, vooral de sauna buiten was plezierig. Het zwembad binnen was aan de frisse kant, we waren van de andere sauna's heerlijke warme zwembaden gewend. Al snel besloten om niet hier te gaan eten, ook al geloof ik dat het best goed zal zijn. Onze conclusie: dit is een goede sauna maar voor echt een dagje wellness sauna beleving willen wij toch echt naar één van de grotere sauna's toe. Gelukkig zijn er veel mensen die juist een kleine sauna prefereren.

Een hele fijne,mooie, gezellige, schone sauna waar ik me thuis voel.

In deze tijd een steuntje in de rug, voor al eht personeel en directie. Ik hoop dat deze nare crisis sn el onder controle is ,zodat het normale leven weer kan aanvangen. En we weer kunnen genieten van de sauna. Sterkte allemaal! Debbie Klootwijk

Mijn ervaring is in de cryo welness. 3 Minuten extreme kou maar voor mij werkt het. Voordat ik de cryo ervaring had kon ik nog geen 5 minuten wandelen, had dan direct pijn in mijn benen. Nu kan ik weer gewoon wandelen, desnoods een half uur of meer zonder pijn in de benen. Tevens voelt mijn hele lichaam beter aan. Ben fibromyalgie patiënt, dus eigenlijk altijd pijn gehad in mijn hele lichaam. Raad het zeker aan.

geweldig

kom hier al jaren,altijd super

Een heerlijk verborgen plek, intiem maar compleet

Het is een heel knusse sauna, met prima faciliteiten, een mooie tuin en bovenal o zo aardig en professioneel personeel.

Super team met heerlijke sauna's en opgietingen.

Super vriendelijk en betrokken team. Heerlijke keuken met genoeg keus. De kleinschalige sauna park maken van een dag sauna een ware ontspannen en intense beleving. De opgietingen zijn een ware geur belevenis zoals een opgieting is bedoeld.

Heerlijke sauna, op de dag dat wij er waren ook heerlijk rustig.

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail) N.v.t.
  • Gastvriendelijkheid
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Website
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Jammer dat we net een behandeling hadden wanneer ook de opgieting was. Ik snap dat het moeilijk plannen is maar er is overdag maar 1 opgieting. Wij vinden dat ook altijd een heerlijke sauna ronden en konden nu daaraan niet deelnemen. De behandeling was overigens wel heerlijk. Ice en fire.

Ja,ik wS allleen als vrouw, het wS niet te groot

• Beautybehandelingen
  • Overnachtingsmogelijkheden
  • Website
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? In vergelijking met prijs, vond ik het duur

• Website

Zeer schoon en netjes! Erg opgeknapt. Vind het een fijne sauna die niet te groot is, zodat je het overzicht niet kwijtraakt.

• Website
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Bij het afrekenen wilden mijn vriendin en ik graag de rekening splitten en er moest even iets verrekend worden op de rekening. De baliemedewerker gaf als eerste aan dat dit moeilijk en lastig was om aan te passen en gaf ons het gevoel dat wij iets heel moeilijks vroegen. Gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt met de betaling op de manier zoals wij dit wilden. Maar het gaf in eerste instant niet zo'n fijn gevoel dat ze ons wat "lastig" vond. Misschien een iets vriendelijkere houding zou fijn zijn.

Rustig en ontspannen. Wij komen hier al jaren.

• Website
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? 'S winters is het saunaplein behoorlijk warm...

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Opvallend was dat de gastvrouw kort, afgemeten, niet vriendelijk en hartelijk haar klanten benaderde. Voor ons is dat reden om de volgende keer naar Burgum te gaan. Juist de persoonlijke en hartelijke be nadering zorgde er voor voor Boijl te kiezen.

• Website

De kachel in de zit ruimte deed het niet.

• Beautybehandelingen