Prachtig en super netjes camping

Als ik over de camping loop dan zie ik een netjes onderhouden camping met zo goed als nieuw sanitair en speel toestellen, een klein parkje met kippen en geitjes, ook het kampeer gedeelte is ruim opgesteld met electrisch en zelfs water. Zomers is er voor de kinderen een animatie team die de kinderen van smorgens tot 'savonds bezig houden. Deze camping heeft dan wel geen zwembad maar dat is mooi opgelost door gratis zwemkaartjes tever strekken voor het zwembad in het dorp wat op kleine afstand tebereiken is. Kortom is dit een camping die echt geschikt is voor jong en oud.

Fijne camping waar je echt kunt genieten. Prachtige omgeving. waar je kunt genieten van de natuur en fiets mogelijkheden.

Fijne camping

Fijne rustige camping, kindvriendelijk. Er mag wel iets meer voor de kinderen georganiseerd worden, al zijn ze daar al mee bezig. Erg tevreden over deze camping.

Rustig en kindvriendelijk

Vriendelijke beheerders. Ruime staanplaatsen. Zeer rustige camping.

Hele fijne camping.

Vriendelijke eigenaren, geweldig schoon toiletgebouw met gratis warm afwaswater.

Prettige ontvangst, behulpzaam

Bij aankomst in het huisje zag het er goed uit Voor 6 personen te weinig theelepeltjes, geen beschrijving voor de combi-oven, kon niet gebruikt worden. In de slaapkamer lag een onderbroek en vieze zakdoek onder het bed. wij hebben er wel goed kunnen slapen.

Oplichter's

Kut eigenaren een stel oplichters !!

Een leuke, mooie en schone camping in het prachtige Bakkeveen.

Wat hebben we genoten op de Ikeleane! Sowieso is de camping top. Gezellig, kindvriendelijk, rustig maar voor de kinderen veel te doen, aardige eigenaars, zeer goed verzorgd horecagedeelte en alles is netjes en schoon! En wat een prachtige omgeving! Prachtige bossen, heide, duinen, meertjes, uitkijktoren, midgetgolfbaan, doolhofpark, groot buitenzwembad.. Bakkeveen heeft veel te bieden. Kortom, ideale camping voor jong en oud(er)!

Mooie omgeving, prachtige camping, vriendelijke beheerders.

Camping bezocht om de vakantie sfeer te proeven, Overweging om over een paar jaar hier zelf een chalet te kopen.

prima camping

lekkere rustige camping ,prima saniteer goed schoon .bij het afmelden zeer onpersoonlijk,geen vragen of wij een leuke tijd op de camping hadden gehad.geen goeie reis gewenst. klein minpuntje.

Op de ikeloane kom je helemaal tot rust!!!

Onze vakantie op de Ikeloane was geweldig. Het animatie team had elke dag een speciaal programma voor de kinderen. Er is zo veel te doen voor de kinderen een springkussen, overdekte speelplaats, heel veel trekkers en skelters! De gehele camping is netjes en goed onderhouden!!!

goede en rustige camping

mensen maken de camping , de camping beheerders / eigenaars zijn gezellige en behulpzame mensen. alles wat er bij in de caravan stuk was of niet deed bv wifi werd gelijk opgelost (ze lieten je niet wachten). iedere dag en avond is er wel wat te doen op de camping voor zowel de kinderen als voor de volwassen. alles aan kantine , eetgelegenheid en receptie is dit jaar helemaal verbouwd heel mooi gedaan.

Goede camping en mooie camperplaats .

Wij vinden de prijs voor een hond per dag duur.

topcamping

zeer vriendelijke en behulpzame beheerders Mooie grasvelden, duim en sommige met een terras. aansluiting voor water, elektra, afvoerwater en tv Zeer schoon toiletgebouw. Parkeerplaats apart van de velden. Gras wordt gemaaid met een grasmaaier met opvangbak. Mogelijkheid tot ontbijten.

voor ons thuis komen

Mooie camping in een mooi gebied voor herhaling vatbaar.

Kindvriendelijke camping

Zeer kindvriendelijke camping. Leuk dat er op elk kampeerterrein een speeltuig voorzien was. Ook de andere grotere speelplekken waren heel erg tof, de dieren waren voor onze kinderen een meerwaarde op de camping. Het was ook rustig en heel erg gezellig. We waren heel erg blij met de privé-sanitair aan onze kampeerplek. Tips: vermelden dat sommige kampeerterreinen voorzien zijn van een stukje verharde ondergrond. Dit was voor ons een verrassing aangezien wij met de tent kwamen en niet met de camper. Maar was uiteindelijk geen probleem voor ons.

uitstekend

Leuke camping. Heel kindvriendelijk. Ideaal dat je abonnement voor zwembad erbij krijgt.

Mijn favoriete camping in Bakkeveen.

Prachtige camping met zonnige camperplaatsen waar de konijntjes om je heen lopen. Vriendelijke gastvrije ontvangst, superschoon sanitair en een wonderschone omgeving. Een plek om terug te komen.

geweldig

fijne goedverzorgde camping heerlijk ruime plaatsen. prima prive sanitair. vriendelijke eigenaren staan altijd voor je klaar. mooie omgeving voor veel fietsplezier.

Vriedelijk mensen en een schone camping niets is te veel

Schoon toilet en het gebouw eigenaar vriedelijk en behulpzaam keuken vriedekijke prijzen komen er voorde 11 dekeer dus toppy

Goede ervaring. Wij hebben genoten. Mooi en vriendelijk park.Personeel vriendelijk en service goed.

Tip: papieren handdoekjes bij de wastafel in de toiletten of een drogertje.

vriendelijke familiecamping een aanrader voor iedereen wij komen volgend jaar zeker weer terug

• Kindvriendelijkheid
  • Recreatiemogelijkheden in de omgeving
  • Recreatieteam
  • Reisgezelschap: met partner
  • Verblijfsduur: Langverblijf (> 2 weken)
  • Leeftijd hoofdpersoon: 50 jaar en ouder
  • Wat heeft u bij ons gemist op de camping? helemaal niets alles is perfect prima plaatsen mooie velden teun en mariana jullie mogen er trots op zijn groeten Frans en Ria v/d Water

• Kindvriendelijkheid
  • Recreatiemogelijkheden in de omgeving
  • Reisgezelschap: met partner
  • Verblijfsduur: Langverblijf (> 2 weken)
  • Leeftijd hoofdpersoon: 50 jaar en ouder

De gemoedelijke en vriendelijke sfeer. Het fantastische ontbijt, heel uitgebreid en door de campingeigenaar zelf bij ons chalet gebracht. De huurprijs € 80. Nog niet eerder voor zo'n klein prijsje zo'n prachtig, schoon en van alle gemakken en voorzieningen, gezellig ingericht (Themachalet Hollands Huis) kunnen huren. Chapeau voor fam. Kiers. We hebben uw camping en vooral het huren van 'n chalet al aan vrienden van ons aanbevolen.

• Kindvriendelijkheid N.v.t.
  • Veiligheid
  • Recreatiemogelijkheden in de omgeving N.v.t.
  • Toiletten N.v.t.
  • Douches/ wasgelegenheid N.v.t.
  • Wasmachines/ drogers N.v.t.
  • Campingplaatsen N.v.t.
  • Ervaring met: Chalet- vakantiehuisjehuur/- verhuur
  • Verblijfsduur: n.v.t.

Alles positief

• Kindvriendelijkheid N.v.t.
  • Veiligheid N.v.t.
  • Recreatiemogelijkheden in de omgeving N.v.t.
  • Reisgezelschap: met partner
  • Verblijfsduur: Kortverblijf (< 2 weken)
  • Leeftijd hoofdpersoon: 50 jaar en ouder
  • Wat heeft u bij ons gemist op de camping? Niets