Fijn geholpen en duidelijk geholpen

Keurig werk geleverd

prettig, klant vriendelijk, betrouwbaar

klantvriendelijk

Prima service aardige mensen

Alles verliep volgens afspraak

• Ervaring met: Gordijnen

Kwaliteit en service is verschillend

Goedemorgen Ze hebben bij mij dit keer een gordijn bij de voordeur opgehangen. Wat prachtig is genaaid en daar ben ik heel tevreden over. Waar ik moeite mee heb en wat ik heel ongepast vond is: het is niet de eerste keer dat ik bij van Wiefferen bestel. Ik woon al 18 jaar in Amersfoort en heb van af het begin spullen bij jullie besteld. Ze hebben onlangs allemaal railsen voor schilderijen bij mij opgehangen. Toen die meneer afgelopen vrijdag kwam om het gordijn op te hangen ,en ik vroeg of hij een schilderij wilde ophangen omdat het draad waar je het schilderij mee ophangt eraf was, zei hij daar hebben we geen tijd voor we moeten nog naar twee adressen,en als u dat wilt moet u een afspraak maken en daarvoor betalen. Het was een kwestie van enkele minuten, en die bereidheid om mij daar even mee te helpen vond ik zeer onvriendelijk en zeer ongepast. Dat was ik niet van jullie gewend. Met vriendelijke groet Lilian van der Werff

• Assortiment N.v.t.
  • Prijs-/kwaliteit verhouding N.v.t.

Kwaliteit wint altijd.

Prachtige verduisterende plissés van topkwaliteit gekocht na goed geholpen te zijn in de showroom. Er werd keurig gebeld om ze te komen plaatsen. Op de afgesproken tijd aanwezig en door een vriendelijke jongeman vakkundig geplaatst. Super.

• Ervaring met: Binnenzonwering

Alles volgens afspraak goed en netjes

Zeer goed advies gehad alles prima afgehandeld

Zeer matig

- eerdere bestelling is nooit opgepakt, was ‘verdwenen’ -zeer lange levertijd van bijna 4 maanden! -Geen enkele tussentijdse communicatie over deze vertraging. - norse afhandeling bij telefonisch vraag over levertijd. -pas na wederom bezioek aan winkel werd levering in gang gezet. - nooit het gevoel gehad dat onze bestelling werd gewaardeerd , onverschillige klantbenadering -wel direkt factuur sturen met betaaltermijn van 8 dagen Rapport cijfer service 3

Minder positieve ervaring

Helaas dit keer een minder positieve review. 10 maanden moeten wachten op de beugels voor onze draai-kiepramen om mijn luxaflex opnieuw op te hangen. De stoffeerder die het kwam ophangen was wel zeer vakkundig en zeer vriendelijk. Jammer, dat hij meerdere keren zijn excuus moest maken voor het ontbreken van de juiste beugels.

• Assortiment N.v.t.
  • Prijs-/kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Advies N.v.t.

Helemaal prima

Netjes op tijd en volgens afspraak. Super klantvriendelijk en persoonlijk!

• Ervaring met: Overig

Topkwaliteit en vakkundig behangen!

Mooi behang op een vakkundige wize behangen. Top@

• Ervaring met: Overig

vakkundig advies, relaxed, zonder verkopers aandrang maar meedenkend.

• Ervaring met: Binnenzonwering

Afspraken over levering niet nagekomen.

Meerdere malen contact gehad met het bedrijf over de levering en montage van vitrage. Van het kastje naar de muur gestuurd. En uiteindelijk ruim een maand later dan afgesproken de vitrage gekregen.

• Ervaring met: Gordijnen

Persoonlijke benadering met uitstekende service!

De eerste indruk in de winkel was meteen al positief. Direct geholpen en er werd ook goed meegedacht. Snelle offerte, waar andere winkels nogal wat moeite hadden met het opstellen daarvan. Opmeten goed geregeld. Ook het leggen ging precies volgens afspraak en vakkundig. Ook telefonisch erg goed te bereiken! En de prijs viel ook nog mee. Al met al zeer tevreden.

• Ervaring met: Vloeren

Verkeerde maten & geen montage afspraak

De samenwerking begon fijn. Ik mocht alle gordijnstalen meenemen om thuis rustig te bekijken en ik werd in de winkel goed geholpen. Vervolgens kwam er al snel iemand thuis het gordijn opmeten. Ook de communicatie via de mail was duidelijk; “als er na 6 weken nog geen contact is opgenomen voor een montage afspraak, dan mag u ons gerust bellen”. Zodoende belde ik. Eerst werd, door een meneer, op een strenge toon aangegeven dat zij normaal gesproken degenen zijn die mij zouden bellen wanneer ze binnen zijn ipv dat de klant er naar vraagt… echter is mij dat wel verteld in de mail. De gordijnen waren binnen, dus ik zou gebeld worden door de planner voor een montage-afspraak. Na 2 weken (en tussendoor bellen) wisten ze nog steeds niks, dus hebben we de gordijnen maar opgehaald om zelf te monteren. Eenmaal tijdens het ophangen bleek de gordijnrails 10 cm te breed zijn. Dit hebben we zelf uiteindelijk ingekort. Ook bleken de gordijnen 10 cm te breed te zijn, waar we dus ook voor betaald hebben.

Prima geholpen, aardig personeel

Velux verduisteringsgordijn besteld. Deze op laten hangen, alles naar wens

• Ervaring met: Gordijnen

Goede kwaliteit maar slechte organisatie intern

In okt 22 het een en ander besproken. In begin december 22 met een andere medewerkster in de winkel alles doorgenomen. Eind december een offerte met een foutieve prijs en naar later bleek ook vraagtekens (daar heb ik over heen gelezen). Half januari dag voor het ophangen van de rails een belletje mbt die vraagtekens. Die vraagtekens waren er voor ons niet want alles was doorgesproken. Dus nog helemaal niets besteld. Wie stuurt nu een offerte met vraagtekens? Dan bel je toch eerst om dat helder te krijgen. Krijgen we in de winkel te horen dat we het dan maar niet met iemand anders hadden moeten doorspreken. Dan klopt het intern nmm toch niet.

• Ervaring met: Gordijnen

Mooie producten, communicatie kan beter.

Zeer uitgebreide collectie en mooie - merk - producten. Adviseur bij, ter plekke, thuis mogelijkheden, zeer doortastend en goed mogelijkheden door genomen. Echter, tijdens en na bestelling, communicatie met de zaak zelf, kan beter.

TOP!

Top service. top geholpen in de winkel en gedurende het bestel proces. Het personeel dat kwam leggen was vriendelijk en zeer bekwaam. Alles netjes voorbereid, klaargezet en uiteindelijk opgeruimd. 100% tevreden.

Vriendelijk, vakkundig, meedenkend.

Prettige, vriendelijke verkoopmedewerkers in de winkel. Vakkundige, vriendelijke en betrouwbare tapijtleggers. Goed adres voor de "aankleding" van je huis.

• Ervaring met: Traprenovatie

Altijd netjes en goed geholpen

Ik ben bij Van Wiefferen altijd en netjes geholpen. Ook inhoudelijk kundig advies. Flexibel in de uitvoering toen onze verbouwing wat anders liep en er in twee keer gelegd moest worden. Aardige en nette monteurs.

• Ervaring met: Vloeren

Top service voor mooie prijs

Ons kapotte elektrische rolgordijn is snel en kundig gerepareerd, wat ons enorm veel kosten heeft bespaard t.o.v. een nieuwe.

• Ervaring met: Overig

Fijne communicatie, meedenken met klant

Vakkundig personeel, er wordt goed meegedacht. Er waren wat leveringsproblemen maar in goed overleg is dit opgelost.

• Ervaring met: Traprenovatie

Zie onder.

Vakkundig,vriendelijk en snel,

• Ervaring met: Gordijnen

Jullie denken heel goed mee met wat de klant vraagt

Je weet gewoon dat wat je bij jullie bestelt, ook goed afgehandeld wordt. Vakmanschap, kwaliteit en klantvriendelijkheid ervaar je zodra je over de drempel stapt bij jullie.

Alles ging goed

Vandaag heeft Van Wiefferen bij ons PVC op de trap naar zolder gelegd. Men is daar ongeveer 1,5 dag mee bezig geweest, zoals voorspeld. De ‘Legger’ was vriendelijk in de omgang en zelfstandig. Hij heeft alles netjes achter gelaten. Het PVC zit er netjes in. Enige minpuntje is dat men vooraf geen indicatie van de levertijd kon noemen vanwege moeilijke marktomstandigheden. Voor ons geen probleem, maar het gaf soms een beetje ‘verlaten’ gevoel. Wij hebben twee keeg gebeld om te vragen of er als iets bekend was.