Fantastisch bedrijf

Gordijnen uitgezocht die 14 dagen later al werden geleverd. Keurig gemaakt precies op maat en professioneel opgehangen. Vriendelijk personeel in de winkel en in de buitendienst.

Prima service.

Goede adviezen bij het uitzoeken van de vloerbedekking. Voor zover ik kan beoordelen is de vloerbedekking vakkundig gelegd. Goede vakmensen die begrip toonden voor de situatie. ik ben heel tevreden. Alleen jammer dat het acht weken duurde voordat de uitgezochte vloerbedekking gelegd kon worden.

het kon niet beter

In de winkel zijn wij zeer klantvriendelijk en deskundig geholpen. In 2 kamers is laminaat gelegd door 2 vakmannen. Zij hebben het keurig gelegd. Ook zij waren zeer klantvriendelijk en vakbekwaam. Dit was de eerste keer dat van Wiefferen bij ons geweest is, maar als het nodig is is dit zeker niet de laatste keer. Wij zijn zeer tevreden over het resulaat. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Wij raden dit bedrijf van harte bij u aan.

• Ervaring met: Vloeren

Vriendelijke service en deskundig personeel

Bij van Wiefferen een nieuwe vloer uitgezocht voor boven in mijn restaurant. Zeer goed advies gekregen! En na het akkoord op de offerte ook een zeer snelle service. Een week later toen de bestelde artikelen in huis waren kwamen ze gelijk de vloer leggen. En het resultaat is geweldig. Nogmaals bedankt.

Service en vriendelijkheid

Van inmeten tot leggen was alles goed. Mannen hebben nog wat spullen versleept in de gauwigheid, echt top service.

super!

Zeer klantvriendelijk, meedenken bij problemen. B.v. toen de elektra bij het infrezen kapot ging, zorgde Thomas binnen 3 dagen voor een elektricien die alles gerepareerd heeft! Nu: prachtige visgraat pvc vloer, keurig afgewerkt!

Geweldige service

Prettig contact, geweldige service, aardige mensen, goede kwaliteit

top

plezierig contact en deskundig advies.

• Ervaring met: Binnenzonwering

Top service, fijne mensen, persoonlijk advies

Behulpzaam en professioneel advies in de winkel, kregen veel stalen mee om thuis te kijken en goed advies over prijs-kwaliteit verhouding, duurzaamheid, verschillende opties. Uiteindelijk voor tredford gekozen en erg tevreden! Mooi strak en snel gelegd. Erg aardige professionals die weten waar ze het over hebben! Zou van Wiefferen iedereen aanbevelen. Tip is nog om Bijv afspraak bevestiging via mail te krijgen.

• Ervaring met: Traprenovatie

Het verkeerde hoe was besteld. Gelukkig was de nieuwe er snel en ook snel gemonteerd. Minpuntje: ik heb meerdere keren telefonisch contact opgenomen. Jullie zouden wat uitzoeken maar ik werd niet teriggebeld

• Ervaring met: Horren

Mooie spullen, slechte service

Een aantal jaren geleden hadden we goede ervaringen met deze zaak. Nu is er helaas wat veranderd. Het maken van een afspraak om te komen meten of ophangen gaat rommelig, duurt lang en kost veel telefoontjes omdat er blijkbaar maar 1 iemand dat kan. Duurde heel lang voor ze leverden (deel van de spullen bleek achteraf al lang binnen te zijn…). Slechte communicatie bij leggen vloerbedekking. En met geadviseerde breedte/lengte van gordijn waren we niet tevreden. In gordijn zaten beschadigingen, gelukkig zagen wij dat, er is een nieuwe geleverd (maanden later).

• Ervaring met: Vloeren

Mooi product en prettig contact in de winkel

Maar, ik heb wel een puntje van 'kritiek'. Ik vind het namelijk jammer dat de informatie op zowel de order als de factuur onder de maat is. Voor de gordijnen die wij bestelden, was dit de info: Stof: Van Wiefferen Jytte kleur 56 blauw Verdeling: stel Plooi: vlinderplooi Band: 10cm Zoom Er wordt niet vermeld hoe duur de stof was en hoeveel stof er gebruikt is, ik kan dus niet herleiden hoe de factuur tot stand is gekomen. En die informatie wil ik wel graag krijgen. Dat was ook het geval met de vloerbedekking die we onlangs bestelden - geen idee hoeveel meter er besteld wordt. Kunnen jullie dit aanpassen? Naar mijn idee heb ik recht op die informatie. (Ik schrijf dit stukje met mijn eigen naam en e-mailadres, maar de orders waren en zijn onder de naam van mijn man D. van der Niet)

• Ervaring met: Gordijnen

Heel goed geholpen. Inmeten ook prima. Was maar goed ook want anders hadden we de verkeerde kleur gehad. Ook de montage heel fijn. Prima gedaan door een vakkundig en fijn persoon

• Ervaring met: Binnenzonwering

Goed advies redelijk snelle levering en.n snelle plaatsing

Zie boven

Vakmanschap is van Wiefferen

Fijn geholpen, goed advies. Men zegt altijd, vakmanschap is meesterschap, maar bij van Wiefferen geldt dat zeker!

• Ervaring met: Vloeren

Voor een nieuwe PVC vloer zijn wij vanaf het adviesgesprek in de showroom tot het opleveren van de nieuwe vloer uitstekend geholpen. De communicatie was prima en de medewerkers zijn stuk voor stuk erg vriendelijk en meedenkend. Wij zijn dan ook zeer tevreden met het resultaat. Van Wiefferen heeft er een klant bij!

• Ervaring met: Vloeren

Snelle afspraken/vriendelijke mensen en prima resultaat

Goed zo.

• Ervaring met: Overig

Persoonlijke aandacht

Heel prettig dat de lijnen kort zijn en er vlot en snel naar oplossingen gezocht wordt. Vooral de persoonlijke aandacht is heel prettig. Hier is iemand nog 'ouderwets' klant.

• Ervaring met: Gordijnen

Zeer deskundig personeel en heel erg vriendelijk. Alles wordt met liefde gedaan! Daarbij was mijn bestelling er bijzonder snel, heel veel dank team van Wiefferen!

• Ervaring met: Horren

topservice na 6 jaar zonder rekening

Zelfs 6 jaar na aankoop werd een zonwering scherm waarvan een stiksel los was gegaan gedemonteerd, gerepareerd en gemonteerd zonder dat het in rekening gebracht werd. Topservice van dit prachtige bedrijf.

• Ervaring met: Binnenzonwering

Vaklui! Prachtig werk afgeleverd!

Vriendelijke mensen, die verstand van hun vak hebben. Aangezien het wat meer werk was dan verwacht, de volgende ochtend de rest afgemaakt.

Geweldige service

Geheel tevreden

• Ervaring met: Gordijnen

Onze pvc vloer moest aan geheeld worden. Dit is zeer deskundig en zorgzaam naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Vakmanschap

Mensen met vakmanschap en met leveren van kwaliteit

• Ervaring met: Vloeren

Van winkelbezoek tot en met uitvoering perfect!

Zeer prettig, deskundig advies in de showroom over een pvc vloer. Goed contact met medewerkers die kwamen egaliseren en pvc leggen. Alles keurig afgewerkt en netjes opgeruimd. Geen enkel minpuntje te bedenken.

Nijverheidsweg Noord 65

3812 Amersfoort