Vakmensen en heel klantgericht!

We zijn al lang klant, eerst voor marmoleum en nu voor binnenzonwering, horren en matten. Veel keuze, deskundige mensen en heel servicegericht, ook jaren na aanschaf!

Wat een goede service!

We hebben prachtige gordijnen en jaloezieën. Er is super goed met ons meegedacht en en tegen alle verwachtingen in, is het ook heel snel gegaan. We zijn heel erg blij met het resultaat, maar bovenal met de service.

Top medewerkers, snelle service

Tijdens ons bezoek kregen we heel veel informatie en werden er enorm veel stalen geopend. uiteindelijk konden we er een paar mee naar huis nemen. Thuis hebben we de definitieve keuze rustig kunnen maken. Later kregen we bericht dat de levertijd wel langer was dan normaal maar uiteindelijk werden we van de week al gebeld dat ons vloerkleed geleverd kon worden. Veel eerder dan we hadden verwacht. De bezorgers hebben een en ander keurig gedaan. Top

• Ervaring met: Overig

Kwaliteit en vriendelijk personeel.

Afwerking vloer niet perfect, maar is later hersteld. 1 slaapkamer vergeten in te meten en 1 gordijn verkeerd gemeten. Wordt hersteld en excuses aangeboden.

• Ervaring met: Gordijnen

Goede service, luxaflex staat erg mooi

Fijne mensen, goede service en kwaliteit. Erg blij met de mooie luxaflex.

Betrouwbare servicegerichte zaak

Wij hebben een carpet laten maken door van Wiefferen en zijn zeer tevreden. Enig minpuntje: lange levertijd, maar daar kunnen zij ook weinig aan doen. Heldere communicatie en zeer zorgvuldige bezorging van het kleed, keurige bezorg(st)ers! Wij bevelen van Wiefferen van harte aan!

Fantastisch

Fijn in de winkel geholpen, als ik belde of de gordijnen er al waren werd ik vriendelijk te woord gestaan en toch op 10 november hingen ze bedankt.

Prima!

Rustige mensen vriendelijk en behulpzaam. Ondanks dat er onvoorziene problemen waren met de entree van de nieuwbouw, ze moesten erg veel heen & weer lopen via een helling...bleven zij vrolijk. Top duo, chapeau!

• Ervaring met: Gordijnen

Goed als het gaat om het advies en het plaatsen van de hor

Teleurstellend dat de levering niet juist plaatsvond: de geadviseerde onderdorpel was er niet bij de eerste aflevering. Vervolgens moet er eerst weer een onderdorpel worden besteld, waar ik zelf weer achteraan moet bellen. Vervolgens een tweede afspraak om de plaatsing van de hordeur af te ronden. Kortom communicatie kan beter. Als laatste het advies kan nog verbeteren door aandacht te hebben voor een kortere bovendorpel dan de schuifpui breed is ivm de maatvoering. Vanuit de woonkamer ziet het geheel er nu enigszins knullig uit. De totaal score blijft goed door de deskundigheid in de winkel en het advies en zeker ook de daadwerkelijke plaatsing.

Kwaliteit en klantgericht.

Voor de inrichting van een huis is alles aanwezig. We zijn vriendelijk en bekwaam geholpen.

• Ervaring met: Gordijnen

Mooie suggesties en het opmeten ging vlotjes. Levering en plaatsing zoals afgesproken. Al met al zeer tevreden!

werkzaamheden top

Na keuze in de winkel gemaakt om een wand van 8 meter lengte te behangen, kwamen er 2 man om de klus binnen een zeer korte termijn uit te voeren. Dit waren vakmensen met hart voor hun werk, netjes gewerkt en meegedacht. Alles naar volle tevredenheid.

• Ervaring met: Overig

Klantvriendelijkheid is of maar de deskundigheid bij het inmeten is slecht en de afhandeling traag

We hebben deskundig advies ontvangen in de winkel. Vervolgens zijn de diverse gordijnen gemeten door personeel van van Wiefferen. Alle gordijnen waren bij oplevering niet correct in de afmetingen. Uiteindelijk heeft het 5 maanden geduurd voordat alle gordijnen juist geleverd zijn. En dan nog omdat we zelf hier achterheen zijn gegaan.

• Ervaring met: Gordijnen

Elk moment welwillend, vriendelijk en zeer kundig.

Zéér goede service

Komt afspraken snel en adequaat na. Geen gezeur achteraf. Ben blij met van Wiefferen

Slechte communicatie

Op 19 mei 2021 heb ik een hordeur besteld. Deze was na ruim 6 weken nog niet binnen. Na zelf erachteraan bellen bleek hij ineens wel binnen te zijn een paar weken later. Ze waren ons vergeten te bellen om het in te plannen. Vervolgens komen ze de hordeur plaatsen, blijkt deze verkeerd ingemeten. Ze hebben in de dag de breedte gemeten en op de dag de lengte. Excuses hetzelfde is gister ook al gebeurd was het antwoord van de jongen die hem plaatsen kwam!!! Inmiddels zijn we 7 weken verder en is er nog niks binnen. Het is 13-9-2021 en we hebben nog steeds geen hordeur! Ik vind het ongelooflijk slecht en ik moet telkens zelf bellen over de stand van zaken.

• Assortiment N.v.t.
  • Prijs-/kwaliteit verhouding N.v.t.

Geweldige service!

We zijn erg tevreden over de geweldige service van Van Wiefferen. En genieten zeer van onze keurig gelegde PVC-vloer. Bij het maken van de keuze voor onze vloer hielp het bijvoorbeeld dat we zonder aarzelen stalen mee mochten nemen voor een paar dagen. Hoewel we zelf de maten beschikbaar hadden, werd voor de zekerheid toch ook ter plekke ingemeten. Daarbij werden de voor- en nadelen van de vloer nog eens aangestipt. Afspraken werden nagekomen, de leggers van de vloer werkten zeer netjes en kundig en ook in de winkel werden we steeds heel vriendelijk te woord gestaan. Al met al een heel positieve ervaring!

• Ervaring met: Vloeren

Fijn team dat ontzettend goed met je meedenkt

We zijn door verschillende mensen geholpen, allen even enthousiast en specialistisch. Van begin tot eind goed geholpen. Ook de montage is netjes verlopen en onze binnen zonwering hangt er super bij. Wij zijn ontzettend blij!

• Ervaring met: Binnenzonwering

Zowel bij aankoop alsmede het monteren van de artikelen waren zeer klantgericht en prettig

• Assortiment N.v.t.
  • Prijs-/kwaliteit verhouding N.v.t.

Ervaren, klantvriendelijk en betrokken

Besloten om voor ons nieuwe huis met een specialist in zee te gaan en niet met een internet aanbieder. Geen spijt van gehad. Bij binnenkomst goed geadviseerd door Ronald. We kwamen voor jaloezieën en gordijnen. Hij voelde goed aan wat we bedoelde. Daarna alles perfect opgemeten door René. Toen ons huis klaar was hebben we de spullen keurig geleverd en gemonteerd gekregen. Goed contact ook met mevrouw van Wiefferen zelf . Heel persoonlijk. Kortom, we zijn erg blij met alles. En raad van Wiefferen zeker aan.

Zeer teleurstellend

Uiteindelijk neemt niemand echt verantwoordelijkheid voor het fiasco van de Jab gordijnen van Anstoez.

• Ervaring met: Gordijnen

Een fijnen monteur en goed vakman

Goed werk geleverd

Meer dan prettig!

Kan niet anders melden dat het wederom meer dan prettig was -goede kwaliteit, perfecte service. Dank!

• Ervaring met: Gordijnen

Wij komen zeker weer terug.

Wij zijn goed geadviseerd en geholpen. Alles is keurig naar wens gemonteerd.

Fijn bedrijf

Als er wat misgaat wordt er van alles aangedaan om herop te lossen !!!