prettig geholpen en mooi geinstalleerd

Prettig geholpen in de winkel, aan de telefoon en bij het monteren.

• Assortiment
  • Prijs-/kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Ervaring met: Binnenzonwering

Je voelt je ontzorgt door de firma.

We zijn al vele jaren klant en hebben hele goede ervaringen. Persoonlijk, betrouwbaar en betrokken. Alles wordt netjes afgewerkt en zij houden zich altijd aan hun afspraak.

Teleurgesteld.

Helaas ben ik teleurgesteld. Mijn gordijnen hangen 2 cm boven de vloer en zelfs bij de einden 3 cm. Vind ik jammer dat ik heb niet vooraf afgestemd met van Wiefferen wat hun definitie is met gordijnen tot aan de vloer. Ik had liever gordijnen met 1 cm boven de vloer.

Geen communicatie

De man in de winkel was aardig de communicatie vanuit jullie is drama verkeerde vloer geleverd weggegaan toen het klaar was zonder ook maar even alles na te lopen.

Prima werk !

goed vinyl en goed gelegd

Meedenkers

Ze denken mee en dat helpt mij een goede keuze te maken. Ze geven ook prima technische adviezen. Ze zijn prettig in het overleg en komen hun beloften goed na.

Voortreffelijke Aflevering Gordijnen

Weer wonnen we advies in bij Van Wiefferen. Nu over de aanschaf van nieuwe gordijnen. Uitstekend geslaagd. Ook bij aflevering en ophanging alles in de puntjes geregeld. Daarbij ook nog de service om ons rolgordijn weer keurig op te hangen. Een verademing om medewerkers zo gemotiveerd aan het werk te zien.

Super service

Ik heb een hele goede ervaring met Van Wiefferen In de winkel al goed geholpen met het uitkiezen van tapijt voor op mijn trap. Door een goed gekregen advies Ook een afspraak maken voor het leggen ging soepel. Degene die uiteindelijk het tapijt op de trap en overloop heeft gelegd heeft dit prachtig gelegd en was vriendelijk en beleefd. Alles werd weer netjes achtergelaten

Top service!

Wij zijn erg blij met de service! We hadden een zeer complexe hal om aan te pakken voor jullie maar met echte vakkennis konden jullie er iets prachtigs van maken. Dank!

Anders gewend..toch tevreden..

Gordijnen beneden en boven. Marmoleum boven. Bij alle 3 liep het niet vlekkeloos. Verkeerd ophangsysteem, kleur leverbaar, toch niet leverbaar en dat meerdere keren. Gordijn niet leverbaar.. De monteurs die er al meerdere jaren werken zijn top, leveren heel goed werk af, uiterst vriendelijk en proberen alles zo goed mogelijk op te lossen. Qua communicatie kan er wat verbeteren!! Omdat wij al jaren bestellen hier, is het vertrouwen er en weten we dat het altijd goed opgelost wordt...eerlijk is eerlijk...als dit onze eerste ervaring was, was het ook de laatste. Nu toch tevreden en geven we het nog een kans!

• Ervaring met: Gordijnen

Zowel persoonlijk per telefoon en via mail. vakkundig en vriendelijk.

professioneel , vriendelijk personeel en heel goede service en zeer ruime assortiment.

• Ervaring met: Binnenzonwering

Zeer mooie bekleding van de trappen!

De kwaliteit van de stoffeerders is uitmuntend. Zeer vriendelijk en heel mooi mijn trappen bekleed. Ook vooraf de offerte goed gecommuniceerd. Wat minder was is dat op de afgesproken dag niet de 2 heren die voor mij ingepland waren gekomen zijn. Er kwam 1 volwaardige goede stoffeerder met een leerling. Dat was niet de afspraak. Vervolgens is voor dag 2 ineens vanuit kantoor de planning gewijzigd vanwege een klus tussendoor. Ik ben daarvan niet op de hoogte gesteld en zat maar te wachten. Ook niet de afspraak want ze zouden bij mij achter elkaar komen. Gelukkig kwamen dag 2 wel de beloofde stoffeerders die het met hun vakmanschap toch voor mij afgemaakt hebben. Dus stoffeerders en werkvoorbereiding perfect, diegene die met de planning zit te rotzooien en de klant niet informeert zeer slecht

Vriendelijke en professionele service

Wij hebben het samenwerken met jullie professionals erg prettig ervaren en zijn heel blij met onze mooie, beklede trap.

• Ervaring met: Traprenovatie

Fijn Bedrijf met deskundig en vakkundig personeel

Kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen. Als je de winkel inloopt wordt je vriendelijk te woord gestaan, en goed geholpen. Weten waar ze over praten en denken graag met je mee. Hele fijne ongedwongen sfeer. En vakkundig personeel die bij ons al Gordijnen hebben geleverd en een mooie vloer hebben gelegd.

• Ervaring met: Vloeren

Meer dan prima, een bezoek waard!

Edith, Paul en hun collega's zijn zeer bereidwillig in het geven van een op de kopers afgestemd advies. Er wordt nog echt geïnvesteerd in klanttevredenheid. Een aanbeveling meer dan waard. Team Van Wiefferen wensen wij veel succes in hun nieuwe zaak.

• Ervaring met: Gordijnen

Goed advies, mooie producten en goede communicatie

Vanaf het eerste moment in de winkel tot en met de montage ben ik zeer tevreden. Alles werkt perfect, ik ben echt goed geholpen!

Top bedrijf

Aangenaam verrast. Van Wiefferen heeft top kwaliteit geleverd bij de aanschaf van inbetween gordijnen. Vanaf 1e bezoek in de winkel met vriendelijk ontvangst tot en met hartelijk dank aan de monteur was één positieve ervaring: vakkundige en vriendelijke medewerkers, heldere communicatie, nagekomen afspraken. In een woord: TOP

vakmensen en geweldige service

vriendelijke en vakkundige monteurs die niets te veel is om tevens goede service te verlenen. Voor ons geen ander adres!!!!!

• Ervaring met: Overig

Vakwerk

Zeer prettig geholpen, goed advies, mooi assortiment, komen hun afspraak na, alles in 1 keer goed ingemeten. Kortom: wij zijn zeer tevreden en bevelen Van Wiefferen van harte aan!

geweldige service

Luistert oor , meedenkend en flexibel.

• Ervaring met: Overig

Vooral de monteur is klasse.

• Assortiment N.v.t.
  • Prijs-/kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Ervaring met: Binnenzonwering

Vriendelijke medewerkers en veel vakmanschap

De medewerkers van Van Wiefferen hebben: 1. de vloer op de gehele benedenverdieping dichtgesmeerd voor de leidingen van de vloerverwarming; 2. daarna de vloer op de gehele benedenverdieping geëgaliseerd 3. over de gehele benedenverdieping een pvc-visgraatvloer gelegd 4. en daarna hebben ze twee trappen en een overloop met 2 kleuren tapijt bekleed voor een loper-look. Telkens bleek dat er heel goed werd nagedacht over hoe het werk moest worden aangepakt. Ik heb niet alle namen meer paraat, maar Stefan en met name Richard hebben laten zien over veel vakmanschap te beschikken. Het resultaat is steeds zeer fraai.

• Ervaring met: Vloeren

Gewoon service zoals het hoort.

Hier wordt je netjes geholpen, worden de afspraken nagekomen en werkt men op basis van vertrouwen. Eigenlijk hele gewone zaken alleen in deze tijd meer uitzondering dan regel. Dus van ons een dikke pluim voor het hele team, van advies tot verkoop van planning tot leggen van het tapijt op de trap.

• Ervaring met: Traprenovatie

We zijn Heel goed geadviseerd en geholpen