Fijne organisatie met snelle afhandeling van een hypotheek aanvraag

Na 8 dagen was de hele aanvraag voor de hypotheek afgerond en een week later zaten we bij de notaris.

Betrokken

We hebben positieve ervaringen met Van Bruggen Adviesgroep. Hier en daar misten we soms wat communicatie, maar verder zijn we erg enthousiast. Ze zijn betrokken en reageren snel.

• Afspraken nakomen

Hartelijk dank met deze mooie beoordeling. We hebben jullie met plezier geholpen!

Duidelijkheid en fijne communicatie!

Mijn contactpersoon is Ruben; aardig, rustig, duidelijk en fijne communicatie. Top!

• Afspraken nakomen

Geweldige ervaring met Ruben en Suzanne!

• Afspraken nakomen

Dag Sheeraz, Hartelijk dank voor jullie positieve review. We hebben met alle plezier aan jullie dossier gewerkt! Veel plezier met jullie nieuwe woning!

Ongeloofelijke goede begeleidingen

Vanaf het begin dat wij ons verhaal uitgelegd hebben is de begeleiding van onze zaak exceptioneel goed. Er wordt flink meegedacht. Dit heeft ons in positieve zin zeer verrast. We hadden niet gedacht dat zulk een service nog bestond. De deskundigheid (kennis) en ervaring die wij ervaarden waren bijzonder hoog. We zijn zeer blij en zullen zeker meerdere zaken bij onze adviseur neerleggen in de toekomst.

• Afspraken nakomen

Hartelijk dank voor deze mooie woorden!

Duidelijke en transparante communicatie

De adviseur heeft mij goed geholpen, denkt goed mee, komt afspraken na. Ik ben tevreden.

• Afspraken nakomen

Hartelijk bedankt voor de mooie recensie. Ik heb met plezier aan jouw dossier gewerkt! Met vriendelijke groeten, Ruben Straatman - Van Bruggen Adviesgroep

Niet alleen zeer duidelijke en deskundig advies maar ook vriendelijk en betrokkenheid.

Vanaf de eerste afspraak werd er meegedacht in onze situatie. Persoonlijke, Duidelijke, deskundige advies en vriendelijke uitleg in gewoon Nederlands. Ook bij het niet “binnen” komen van de informatie werd het weer geduldig uit gelegd. Super fijn geholpen en continu op de hoogte gehouden hoe, wat en welke fase.

• Afspraken nakomen

Prima en duidelijke uitleg.

Fijn gesprek gehad waarbij we een zeer deskundig advies hebben gekregen.

• Afspraken nakomen

Alles goed en tijdig geregeld

Ik deed niet bepaald een ‘standaard’ hypotheek aanvraag maar had wel een aantal specifieke wensen. Ben desondanks van een goed advies voorzien.

• Afspraken nakomen

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

redelijk

we hadden iets meer daadwerkelijk advies en inzicht in verwacht.

• Afspraken nakomen

Hallo Theo, fijn dat jij mij in een telefonisch gesprek e.e.a. hebt willen toelichten. Jammer dat het invullen van het klanttevredenheidsonderzoek niet helemaal goed is gegaan. Maar jouw input kan ik zéker gebruik voor toekomst advies. Hartelijk dank daarvoor!”

Heel vriendelijk en alle informatie goed uitgelegd

Zeer tevreden!

• Afspraken nakomen

Beste mevrouw Abraha, Hartelijk dank voor uw complimenten, leuk om te horen. Met vriendelijke groeten, Ruben Straatman Van Bruggen Adviesgroep Emmeloord

Vriendelijke mens

Het is bij 1 gesprek gebleven

• Afspraken nakomen

Beste meneer Streekstra (excuses voor mijn (ver)late reactie. Hartelijk dank voor uw positieve review! Helaas konden wij op dit moment (nog) niets voor elkaar betekenen. Met vriendelijke groeten, Ruben Straatman Van Bruggen Adviesgroep Emmeloord

Over Van Bruggen Adviesgroep