Alles goed en tijdig geregeld

Ik deed niet bepaald een ‘standaard’ hypotheek aanvraag maar had wel een aantal specifieke wensen. Ben desondanks van een goed advies voorzien.

• Afspraken nakomen

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

redelijk

we hadden iets meer daadwerkelijk advies en inzicht in verwacht.

• Afspraken nakomen

Hallo Theo, fijn dat jij mij in een telefonisch gesprek e.e.a. hebt willen toelichten. Jammer dat het invullen van het klanttevredenheidsonderzoek niet helemaal goed is gegaan. Maar jouw input kan ik zéker gebruik voor toekomst advies. Hartelijk dank daarvoor!”

Heel vriendelijk en alle informatie goed uitgelegd

Zeer tevreden!

• Afspraken nakomen

Beste mevrouw Abraha, Hartelijk dank voor uw complimenten, leuk om te horen. Met vriendelijke groeten, Ruben Straatman Van Bruggen Adviesgroep Emmeloord

Vriendelijke mens

Het is bij 1 gesprek gebleven

• Afspraken nakomen

Beste meneer Streekstra (excuses voor mijn (ver)late reactie. Hartelijk dank voor uw positieve review! Helaas konden wij op dit moment (nog) niets voor elkaar betekenen. Met vriendelijke groeten, Ruben Straatman Van Bruggen Adviesgroep Emmeloord

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.