Van A tot Z helemaal top!

Goed geholpen door Denyal, kwam vrij ontwetend aan. Toch heeft hij heel duidelijk het hele hele proces van; hoe een hypotheek in elkaar zit tot het daadwerkelijk kopen van een huis uitgelegd. Daarnaast zeer klantvriendelijk en begripvol voor mij situatie.

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring met Van Bruggen Adviesgroep is een heel goede.

Ik ben uitstekend geholpen alsook prima geadviseerd in de zaken waarvoor ik om raad vroeg. Kan niet beter, dus.

• Afspraken nakomen

Inzichtgevend, afgestemd, klantvriendelijk, meedenkend, deskundig

De bovengenoemde trefwoorden geven helder en puntig mijn ervaring weer met de Van Bruggen Adviesgroep. Beter kan ik het niet verwoorden.

• Afspraken nakomen

Goede professionele hulp en op tijd

B

PrimA

Naar mijn mening totaal onafhankelijk. Goed advies.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Prettig gesprek!

Ik heb een goede ervaring met Van Bruggen Adviesgroep. Zelf zit ik nog maar in de oriëntatie fase, maar als er een vervolg komt dan kom ik zeker terug.

Goed contact

Zoals gewoonlijk fijn contact, goede service en vlot afgerond

• Afspraken nakomen

Prettige hulp bij een oversluiten hypotheek

Voor het oversluiten van onze hypotheek werden wij door Denijal erg prettig geholpen. Gezien het soort oversluiting moest Denijal het een en ander uitzoeken en hij heeft ons hierbij goed geïnformeerd en geadviseerd. Ook tijdens de diverse wijzigingen in het proces heeft Denijal ons goed geholpen. Het meest prettige aan het contact was dat Denijal nagenoeg altijd bereikbaar was voor vragen en advies. Kortom, een goede ervaring bij Van Bruggen in Assen!

Fantastisch!

Door van Bruggen geholpen bij de aankoop van mijn eerste woning. Omdat dit de eerste keer was is alles natuurlijk nieuw, daarom was ik ontzettend blij dat ik kon leunen op de ervaring en expertise van Denyal en Marion. Er wordt goed meegedacht en alle mogelijkheden worden bekeken. Hierdoor heb ik in deze moeilijke markt toch een mooie woning kunnen vinden waar ik ze ontzettend dankbaar voor ben.

Super goed geholpen!

Goede, snelle en vriendelijke hulp gehad tijdens alles regelen en uitzoeken voor ons eerste huis. Alles wordt ook heel duidelijk uitgelegd. Bedankt Denijal!

Top service!

Na een aantal gesprekken te hebben gehad kwamen we uiteindelijk bij van bruggen adviesgroep Assen terecht. Vanaf het moment toen we binnenliepen was het gelijk goed! Klantvriendelijk, deskundig, kortom top service!

• Afspraken nakomen

Erg positieve ervaring met zeer vriendelijke mensen

Erg goede, duidelijke en vriendelijke begeleiding gekregen bij de aankoop van ons huis. Hypotheekadviseur Denyal stond altijd paraat om ons te helpen en we konden altijd terecht met vragen. Al met al een erg positieve ervaring en zeker een aanrader!

• Afspraken nakomen

Vakmensen die ons op een laagdrempelige manier fantastisch hebben geholpen

Van Bruggen Adviesgroep is een echte aanrader. Het team is klantvriendelijk, duidelijk, meedenkend en goed bereikbaar. Met de persoonlijke aanpak hopen wij in de toekomst wederom gebruik van ze te maken.

Goed, uitleg was er ook in Jip en Janneke taal

Hele aardige vrouw die me graag wou helpen en met vele tips en adviezen kan

Collardslaan 20 9401 GZ Assen

Over Van Bruggen Adviesgroep