Hypotheek en verzekeringen

Goede en snelle service

Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar

• Afspraken nakomen

voldoet steeds aan onze verwachtingen

We voelen ons thuis bij van Bruggen en vertrouwen het bedrijf.

• Afspraken nakomen

Altijd meedenkend in de beste oplossing

Prettige gesprekken, meedenkend en actieve aanpak!

• Afspraken nakomen

Zeer duidelijk en klantvriendelijke service

Erg prettig!

Super tevreden

Snel en goed en vakkundig geholpen. Een aanrader

Altijd goed

Je bent bij van Bruggen geen nummer en ze staan altijd voor je klaar.

• Afspraken nakomen

Goede en snelle communicatie met professioneel advies

Wij hebben al vaker advies gehad van Denijal. Altijd makkelijk contact te krijgen en bij vragen snel een antwoord. Ook nu helpt hij ons weer aan een goed advies!

• Afspraken nakomen

Enorm enthousiast en deskundig geholpen.

Laatst bij Denijal op hypotheekgesprek geweest op aanrader van een maatje van me. Wij zijn erg goed en kundig geholpen door Denijal, een zeer sympathieke persoon.

• Afspraken nakomen

Een vriend van mij had dit bedrijf aangeraden en ik heb er geen moment spijt van gehad. Goede deskundigen en vertellen je rustig wat de mogelijkheden zijn en nemen goed de tijd voor je. Zijn duidelijk in wat ze van jou verwachten en je kan er altijd terecht met vragen o.i.d. reactie laat ook nooit lang op zich wachten. Voor mij zeker een aanrader.

Fantastisch!

Ontzettend goed geholpen. Zeer deskundig en een persoonlijke benadering!

Persoonlijk en snel schakelen

Deskundig en eerlijk advies persoonlijk en informeel contact zijn zeer prettig.

Heel goed advies en zeer uitgebreid

Heel goed advies en zeer uitgebreid

• Afspraken nakomen

Werkelijk het onmogelijke gerealiseerd!

Na een slechte start bij een andere hypotheek adviseur, zijn wij in een wanhopige staat op de valreep naar V.Bruggen gegaan. Met nog 10 dagen op de klok heeft Marion hemel en aarde bewogen! 30 min voor de deadline was de hypotheek goedgekeurd! Wat een opluchting.. Eindelijk in bezit van ons droomhuis, dankzij de onuitputtelijke inzet van Marion, Van bruggen Adviesgroep Assen. Ongelooflijk bedankt!!

Heel concreet

Ik zal hun zeker aan bevelen! Ze hebben alle kennis in huis, ook als je denkt dat iets onmogelijk is.

• Afspraken nakomen

Fijne begeleiding met professioneel advies

Mijn ervaring is erg goed, ik werd fijn door Denyal ontvangen waarbij hij op een professionele en duidelijke manier mij meenam in de verschillende opties.

• Afspraken nakomen

Plezierig contact en soepele afwerking

Hoewel onze vraag relatief simpel was is dit eerste contact met van Bruggen prima verlopen. Vriendelijk, persoonlijk en inhoudelijk deskundig. Waarom geen 5 sterren? De koffieautomaat was defect, dus er was geen cappucino. Je moet als Nederlander toch wat te klagen hebben.

geweldige supermeedenkende medewerkers

Kijken en luisteren goed naar de wens van de klant.

• Afspraken nakomen

Geeft duidelijkheid in de uitleg.

Op de manier waarop we de uitleg kregen was verhelderend. Al was het wel veel. Maar goed we weten wat we kunnen dus de zoektocht naar kan gaan beginnen.

• Afspraken nakomen

Klant vriendelijke en professioneel!

Super geholpen bij Van Bruggen! Enorm mee denkend en super professioneel. Zeker een aanrader.

• Afspraken nakomen

Een positieve, warme ervaring.

We zijn uitgebreid en vriendelijk te woord gestaan en gingen weg met het gevoel in goede handen te zijn.

Professioneel, snel en betaalbaar

Op dit adres zit je ook goed als ondernemer.

• Afspraken nakomen

Van A tot Z helemaal top!

Goed geholpen door Denyal, kwam vrij ontwetend aan. Toch heeft hij heel duidelijk het hele hele proces van; hoe een hypotheek in elkaar zit tot het daadwerkelijk kopen van een huis uitgelegd. Daarnaast zeer klantvriendelijk en begripvol voor mij situatie.

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring met Van Bruggen Adviesgroep is een heel goede.

Ik ben uitstekend geholpen alsook prima geadviseerd in de zaken waarvoor ik om raad vroeg. Kan niet beter, dus.

• Afspraken nakomen

Inzichtgevend, afgestemd, klantvriendelijk, meedenkend, deskundig

De bovengenoemde trefwoorden geven helder en puntig mijn ervaring weer met de Van Bruggen Adviesgroep. Beter kan ik het niet verwoorden.

Over Van Bruggen Adviesgroep