Fantastisch!

Door van Bruggen geholpen bij de aankoop van mijn eerste woning. Omdat dit de eerste keer was is alles natuurlijk nieuw, daarom was ik ontzettend blij dat ik kon leunen op de ervaring en expertise van Denyal en Marion. Er wordt goed meegedacht en alle mogelijkheden worden bekeken. Hierdoor heb ik in deze moeilijke markt toch een mooie woning kunnen vinden waar ik ze ontzettend dankbaar voor ben.

Super goed geholpen!

Goede, snelle en vriendelijke hulp gehad tijdens alles regelen en uitzoeken voor ons eerste huis. Alles wordt ook heel duidelijk uitgelegd. Bedankt Denijal!

Top service!

Na een aantal gesprekken te hebben gehad kwamen we uiteindelijk bij van bruggen adviesgroep Assen terecht. Vanaf het moment toen we binnenliepen was het gelijk goed! Klantvriendelijk, deskundig, kortom top service!

• Afspraken nakomen

Erg positieve ervaring met zeer vriendelijke mensen

Erg goede, duidelijke en vriendelijke begeleiding gekregen bij de aankoop van ons huis. Hypotheekadviseur Denyal stond altijd paraat om ons te helpen en we konden altijd terecht met vragen. Al met al een erg positieve ervaring en zeker een aanrader!

• Afspraken nakomen

Vakmensen die ons op een laagdrempelige manier fantastisch hebben geholpen

Van Bruggen Adviesgroep is een echte aanrader. Het team is klantvriendelijk, duidelijk, meedenkend en goed bereikbaar. Met de persoonlijke aanpak hopen wij in de toekomst wederom gebruik van ze te maken.

Goed, uitleg was er ook in Jip en Janneke taal

Hele aardige vrouw die me graag wou helpen en met vele tips en adviezen kan

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.