1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Leuk springkussen met een leuke (kasteel) speeltuin. Maar het binnen zwembad is vreselijk. Kinderen die daar zonder toezicht boven op baby's springen en durf er maar niets over te zeggen want je kan een grote mond terug krijgen. Personeel in geen velden of wegen te bekennen. Huisje voor wat je er voor betaald ronduit teleurstellend. Baby was van haar verkoudheid af. Na 1 nachtje en weer verkouden en benauwd. Huisje was zo vochtig dat de zilvervisjes door het huisje over de muren en door de bedden kropen. Een aantal keer aangegeven bij de receptie. Dan werd er gezegd we geven het door aan de technische dienst zij gaan hierover. Als je de cv aan zette leek het net of je een opstijgende helicopter in je huisje had. Overal spinnerag en viezigheid. Ook was de animatie erg druk met grote jongens ipv met de kinderen die ze moesten animeren. Mijn dochtertje van 6 zou een diploma krijgen omdat ze opgeruimd had. Vervolgens werd ze 's avonds na braaf wachten tot er weet ik hoeveel kinderen opgenoemd waren die niet eens aanwezig waren niet opgenoemd. Vond haar best stoer, want ze is ee zelf op af gegaan. Om te vragen waarom zij er geen kreeg. Werd er gezegd dat er elke dag 5 kids uitgekozen werden. En dat ze dan de volgende dag maar aan moest geven dat zij er 1 zou krijgen. Wat een kleine moeite na 10 minuten wachten geweest was om er nog even 1 te schrijven. Wij zijn een dag eerder naar huis gegaan. Er was door een storing geen water en elektriciteit meer. Kan gebeuren hoor. Maar De baby moest een fles, gebeld met de receptie. Ja het water gaat er straks weer op. Uitgelegd dat de baby een fles moest. Wat een service van jullie dat jullie dan een fles water aanbieden. Nee die moet jezelf gaan kopen in het winkeltje. Service hebben jullie dus niet. Even kort Vies vochtig huisje dat moet de technische dienst oplossen. Een 6 jarig meisje teleurstellen dan moet ze de volgende dag nog maar een keer opruimen en er nog maar eens zelf om vragen. En geen water (want er is een storing)voor de baby haar fles moet jezelf gaan halen in de camping winkel. Molecaten Ginkelduin voor ons NOOIT MEER!