Slechte ervaring

Was op een doordeweekse dag met een groep kinderen van school. In het park kwam ik er achter dat mijn zelf meegenomen broodjes beschimmeld waren. Er was alleen koffie te krijgen. Restaurant en pannenkoekhuis alleen open in het weekeinde en schoolvakanties. Slaat toch nergens op? Op een doordeweekse dag is alles gesloten en kun je niets te eten krijgen.

Alles is prima aan het park. Genoeg speel plezier voor kinderen. Zowel buiten als binnen. En de dierenweide is ook leuk. Alleen wat minder is dat er niet genoeg schoon gemaakt word bij de toiletten. En erg weinig toiletpapier. Ook vind ik een minpuntje dat er maar 1 verschoningstafel is voor baby's. Mag best in het restaurant ook op de 1e verdieping bij de dames toiletten ook nog een plaatsen