1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zoover.nl Schrijf een review Je naam Dana Hoe wordt jouw naam getoond? Met wie was je op reis? Alleen Met partner Met vrienden Met een groep Met jonge kinderen t/m 11 jaar Met oudere kinderen 11+ jaar Zakelijk Ander reisgezelschap ? Wanneer was je hier? Jaar 2018 2017 2016 Maand januari februari maart april mei juni juli augustus september oktober november december Aankomst of vertrekdatum ? Vertel ons hier wat meer over je verblijf Wat vond je wél goed? En wat niet? Verschrikkelijk! Vieze stacaravan; poepspetters op de wc, opgedroogde pastasaus in pan, koffiepoeder in de keukenkastjes, jurk in een kastje, vlekken op t verplichte lakenset, buitentafel te smerig om aan te eten. Dan een winkeltje met zo goed als geen aanbod aan vers! Een patatzaak dat zaterdag en zondag dicht is. Wij zijn veel van t park afgeweest om ons te vermaken en zijn na twee nachtjes naar huis gevlucht. Voelde me smerig want je kon ook niet fatsoenlijk douchen omdat t ijskoud water was of bloedheet. Nog nooit zo een slechte ervaring gehad op een camping. Dit park hoort door hogerop per direct gesloten te worden!