Heerlijke camping in een prachtige wandel en fietsomgeving!

Nu vakantie 2020 zijn we hier wederom neergestreken. Het is erg prettig dat inmiddels ook de echte rust zoekende kampeerders met een eigen tent de camping weten te vinden. Dat geeft wat meer jeugdig elan! Als aanbeveling zou ik mee willen geven om wat schaduwrijke plekken te realiseren door bv. hier en daar wat rieten kappen met praatbank te plaatsen met nabij een kleine zandbak naast de prima sanitaire voorzieningen. Zo’n gezelligheidsplek voor bezoekende kinderen met heel jonge kleinkinderen zal de rust niet verstoren maar de klantvriendelijkheid voor de gekozen doelgroep nog meer vergroten.

Mooie camping voor rustzoekers, zwembad en fiets/ wandelroutes in de buurt. 4 nachten geweest was eigenlijk te kort

Is goed over nagedacht, met de aanleg van de camping

Leuke en gezellig camping, de caravan plaatsen zijn goed aangepakt. Dus ruimte plaatsen. En veel Groen. Elke dag verse eieren. Toilet voorzieningen zijn uitstekend. Wij bevelen zeker deze camping aan, het is een rustige camping, maar er zijn veel fiets routes, rond om de camping.Het is echt een thuis gevoel deze camping.

Wij waren hier 8 jaar geleden voor het laatst met onze caravan en zijn dit jaar weer een paar dagen op 't Meulenbrugge geweest met onze camper. De camping is uitgebreid, maar heeft totaal niet aan sfeer ingeboet. Het voelde als thuiskomen. Jolanda en Hans hebben het prima voor elkaar. Ruime plaatsen, schoon sanitair, duidelijke regels en mooie grasvelden. Wat een geweldige camping is dit toch. We komen nu binnenkort weer zeker vaker terug.

2 sterren: slechter dan verwacht

Mooie camping erg rustig schoon sanitair, maar het staat voor 55+, maar daar mag je gerust 70+ van maken. Erg saai geen gezelligheid te bekennen en irritante mensen, die vinden dat er niet te hard gepraat mag worden. Niet onze camping!Waar zelfs geklaagd wordt als mensen kleinkinderen op bezoek krijgen ongelofelijk! Net terug van een camping in Duitsland wat een verschil daar hebben we genoten.