Waardeloos

Wij hadden een stacaravan gekocht en deze mochten wij door verkopen. Alleen niet aan iemand die op het park wilt staan. Kees Breedijk wil alleen maar nieuwe Zaro chalets hebben echter heeft die wel een caravan van 20 jaar oud toegelaten. Hij verdient goed aan Zaro. Als Kees je mag heb je kans dat je daar permanent mag wonen. Wil je iets doen in de tuin bepaalt Kees wat er gaat gebeuren. Zeer onprettige man. Als je iets doet wat hem niet bevalt sleept die de chalet rustig van het park.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht onderhouden camping, smerige sanitair,klachten worden genegeerd,camping beheerder is een norse man niet vriendelijk,klachten daar gaat hij niet op in. op de camping is niks te doen, hier gaan wij nooit meer heen zonde van het geld.