Schoon, ruim, goed en praktisch ingericht, mooie omgeving, een gezellig onderkomen.

Je voelt je hier meteen thuis. Een huiselijke omgeving, ruime keuken met ruim voldoende serviesgoed, bestek en pannen. Je kunt hier goed uit de voeten. Ieder zijn privacy in een ruime slaapkamer met wastafel en prima bedden. Mooie ruime douches. En...alles super schoon!! Ook de omgeving heeft veel te bieden. Rondom de accommodatie ziet het er geweldig uit met een ruim terras en speelruimte. Wij waren er in de winter, dus hier geen gebruik van gemaakt, maar ook het zicht erop is al prettig. We waren hier met familie en vrienden, een gevarieerde leeftijdsgroep van 5 tot 74 jaar. Iedereen was wild enthousiast. Mochten we weer met elkaar een weekend willen doorbrengen hoeven we niet verder te zoeken, dan wordt het zeker: de Follenhoegh.

heel fijn familie weekend gehad in een prachtige accomodatie in mooie omgeving. prima huis, en ontzettend schoon.