Fantastic

heel gezellige camping voor jong en oud is er wél iets te doen. Faciliteiten zijn zeer goed en netjes. Zeer behulpzame en vriendelijke mensen. Voelde me meteen thuis daar, werd netjes geholpen en niets was te veel. Goede cafetaria met heerlijk eten. Super gezellige feestcafé, waar ook veel word georganiseerd en iedereen is er welkom en zo voel je je ook echt. Mooie haven met voldoende plaats en zeer vriendelijke havenmeester. Gewoon helemaal top kan het iedereen aanraden en ga er zeker vaker heen.

Jachthaven de Rietschoof

Wij zijn 1 nachtje blijven overnachten in de jachthaven,redelijke ligplaats. Wat erg jammer was, de herrie van snelle boten die met een rotvaart over de maas gingen midden in de nacht. De havenmeester was erg vriendelijk en behulpzaam wij wilde een fiets huren bij de camping maar die waren nog in onderhoud, we moesten tanken voor de we weer verder konden varen,tankstation was zeker 4 kilometer lopen en dat met een 20 liter tank, we vroegen aan de havenmeester of we een fiets konden lenen, die zei kom ik geef jullie een lift naar het tankstation, ze wilde er niet voor hebben echt heel erg aardig.

Gezellig genieten

De Rietschoof is een echte volkscamping en kent een ongekende gezellige sfeer. Veel families komen hier al jaren en vermaken zich hier prima. De camping kent genoeg faciliteiten en wordt goed bijgehouden. Zo zijn er diverse speelveldjes voor de kinderen en een grote speeltuin. Ook is er een zwembad voor jong en oud en diverse sportveldjes. De camping is gelegen aan de Maas en kent ook een mooie jachthaven, welke altijd goed gevuld is. Daarnaast is er een ontzettend gezellig feestcafé aanwezig met een smakelijke cafetaria die ook lekkere menu's serveert. Het café heeft ook nog eens een prachtig terras met uitzicht over de haven en de Maas. Al met al hebben wij hier (al meerdere jaren) een fijne vakantie mogen beleven en komen ook zeker terug!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Het is een camping waar totaal geen rekening wordt gehouden met de directe omgeving. Als vaste bewoner van Aalst hebben wij veel hinder van het gedrag van de camping bezoekers. Als je de beheerder belt geeft hij aan nergens last van te hebben en dat we de politie maar moeten bellen. Deze doen niet meer dan de melding noteren. Regelmatig zitten we tot ver na 22 uur gedwongen te luisteren naar hun muziek. Er iets van zeggen heeft geen enkele zin. De beheerder is doof voor de vaste bewoners van Aalst. Het is een camping waar blijkbaar alles mag en kan, de camping heeft een enkel respect voor wie dan ook.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Onze kortste vakantie ooit. Ik ben hier samen met partner en hond slechts een uur geweest, toen hebben we al onze spullen weer ingepakt en zijn vertrokken. We hadden een trekkershut waarvan de deur niet goed sloot en het dus onveilig voelde hier belangrijke items achter te laten. Daarnaast waren er zeer luidruchtige campinggasten waar veel asociale woorden en scheldwoorden uitkwamen, ook bij de kinderen. Harde muziek overal en slechte isolatie in de hut. Ons zou een slapeloze nacht te wachten staan met onveilig gevoel. Op deze camping hebben ontzettend veel mensen een vaste bungalow, caravan of tent staan, zelfs op het 'trekkersveld'. Een camping waar vaste families al jaar en dag komen en als een grote feestfamilie het campingleven leven. Je voelt je er niet op je gemak als 'buitenstaander'. Ook de communicatie met de eigenaren verliep moeizaam en ongemakkelijk. Wat zijn zij kortaf! Kortom: geen aanrader, maak dat je wegkomt voor het te laat is. Vast super leuk voor de mensen die er al een eeuwigheid komen. De omgeving is wel prachtig, dus zoek een andere camping in de omgeving en geniet!