zie hieronder de tekst.

Ik ben wekelijks aanwezig geweest ; laat het publiek lopen zoals ze zelf willen; het voorkomt opstoppingen ; men kan ook onderweg pauzeren wanneer men wil; ook de auto gebruiken, de looproute is voor veel personen te lang; onderweg ook de auto kunnen parkeren en iets consumeren.

Het blijft leuk dagje Beeksebergen.

Ik ervaar het elke keer anders ik heb een abonnement dus kom best wel regelmatig in het park .Soms worden er wel leuke dingen georganseerd zoals vleermuizen spotten en speciale oma en kleinkind dag .Ik vind het wel een nadeel dat het nu kouder wordt er veel dieren binnen zitten .Daar zou iets anders tegen over moeten staan ? Misschien is het wel leuk om het park in een kerstsfeer te brengen. het is ook leuk om mooie parken aan te leggen ,dan loop je ook nog door een mooi park en je kunt van de dieren genieten . Dubbel op dan ,hihi. Hoop dat jullie hier iets aan hebben . Groet Ria Denissen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

het park is er op enkele jaren op achteruitgegaan vind ik. Het is wel leuk dat er enkele andere dieren zijn zoals de krokodil en nijlpaard, maar vind dat er over het algemeen te kleine kuddes zijn tov vroeger. Je moet soms heel lang wandelen om dan 5 neushoorns te zien. Vroeger was dit imposanter. Alle geluk zijn er voor de kinderen leuke wandelroutes tijdens de wandeling, dit maakt wel wat goed. Algemene inkomprijs en parkeren veel te duur voor wat je krijgt !

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik vond het erg tegenvallen, eerst autotour gedaan, alleen de giraffen waren wel grappig, voor de rest weinig gezien.....,daarna wandeltour.....iets meer gezien, maar ook zeker niet schokkend, in tegenstelling tot de prijzen, 9 Eu voor parkeren in de middle of nowhere is echt belachelijk.......:--(