3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Voorheen zou ik een 10 gegeven hebben, maar sinds enige tijd is zomaar van hogerhand besloten om op maandagochtend het warme bad te sluiten tussen 07:00 uur en 08:30 uur! Terwijl we hier al sinds de opening elke maandagochtend zwommen zonder enig problemen! Het bad is maar 1,5 meter diep, dus iedereen kan erin staan. De meeste van ons zijn aangewezen op warm water ivm rheumatische klachten, dus het koude bad is geen optie.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik kom in heel veel zwembaden maar wat ik vanavond bij jullie mee heb gemaakt heb ik nog in geen enkel zwembad meegemaakt. Ik ben zo diep geraakt deze avond door een van jullie medewerkers van het Dommelbad in Boxtel. Ik ben een jonge meid en wegens ziekte in een rolstoel terecht gekomen. Er was een activiteit georganiseerd in het zwembad het Dommelbad aan de Schijndelseweg in Boxtel. Bij binnenkomst wordt er aan de kassa tegen mij gezegd dat ik met mijn eigen rolstoel niet naar binnen mag. Dat deed me zoveel verdriet hoezo niet.?! je kunt je niet voorstellen hoeveel verdriet dat je iemand doet het voel als gediscrimineerd te worden vanwegen een rolstoel (waar ik ook niet om gevraagd heb). Ik vind het erg jammer dat ik moest over stappen naar een ''zwembadrolstoel'' die totaal niet goed zat (alle rolstoelen worden op maat gemaakt als je hem voor langere tijd nodig hebt, zo ook de mijne) waardoor ik nu heel erg veel pijn heb, me halve lichaam ligt uit elkaar en ik heb vreselijke avond gehad.! Ik was de hele tijd afhankelijk van andere de rolstoel die we kregen was buiten dat ik er niet lekker in zat ook nog ik verschrikkelijk te besturen. de banden waren niet opgepompt, de wieltjes draaide niet mee en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dat jullie vragen om me banden af te mogen spuiten dat kan ik me voorstellen maar niet naar binnen mogen in de eigen/aangepaste rolstoel is discriminatie.! jullie hebben geen idee wat je iemand aandoet!!!! Ik hoop dat jullie gaan nadenken naar oplossingen zodat mensen in hun eigen(aangepaste) rolstoel naar binnen mogen en een leuke dag/avond hebben.