1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De koelkast in ons huisje van 8 personen werd gewoon niet koud. Het huisje is echt aan vervanging toe ramen buitenkant zeer smerig,terras verzakt zaten gaten in kon daar echter niet met z'n allen zitten. Slecht licht in beide badkamers.slechte afzuiging,alles nat. Alleen licht bij de douche,licht bij de wastafel om je eigen te scheren deed het niet. Bediening bij de plaza bij mini golf club was enorm traag. Voor wij ons drinken konden bestellen waren we bijna een half uur verder. Wel meteen afrekenen.... Maar vervolgens duurde het weer een eeuwigheid voor we onze bestelling kregen. Een rondje van 40,10 bijv met bittergarnituur erbij. Niemand wist naar welke tafel het moest... Ook hier moesten wij heel erg lang op wachten en na een paar keer vragen kwam het dan eindelijk daar. De dag erop gingen wij bowlen,we namen de gok om nog even wat te drinken te nemen op het terras dit was ruim een half uur voor wij gingen bowlen..je raad het al de bestellig was wel afgerekend maar werd niet gebracht,waarop er beloofd werd dat het wel na de baan gebracht zou worden. Dit duurde ook weer een eeuwigheid.voor het uit eindelijk gebracht werd. Gewoon zonde van het geld want op deze manier smaakt je drankje gewoon niet. Het zwembad was daarin tegen helemaal TOP.

Wij zijn vandaag teruggekomen van een weekje centerparcs de Eemhof. Het is een mooi park, met een suptropisch zwembad, gezellige plekjes om te eten/drinken ect. Dus een dikke voldoende, alleen de cottage 850 waar wij in zaten, was niet goed schoongemaakt, veel spinnenwebben en spinnen en als je een cottage schoonmaakt, kijk dan ook eens onder de bank, de bedden daar hoopt zich ook stof op. Met andere woorden: wij waren niet erg tevreden over de schoonmaak van onze cottage 850. Met vriendelijke groet, Wendy Ypeij

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het is een leuk park waar voldoende activiteiten te doen zijn. Echter de huisjes zijn vies. In de oven zitten nog pizzaresten van de vorige bewoners, op de muren wemelt het van de platgeslagen muggen en ook de radiators en de plinten hebben al lang geen stofdoek meer gezien. Ook rondom het huisjes, bestrating en tuinset zijn verre van in orde. Onderhoud is zeker noodzakelijk. Al met al een leuk park, maar er dient het nodige renovatiewerk verricht te worden aan de huisje en de buitenkant van de kids factory. Wij hopen dat hier iets mee gedaan wordt.