Familieweekend in een zeer gedateerd Premium cottage 8 personen

Het paadje naar het huisje is verzakt en ongelijk, evenals andere losse bestrating in het park; oppassen bij het lopen en erg hobbelig met de kinderwagen. De geasfalteerde wegen zijn goed. Het huisje rook fris bij binnenkomst en zag er schoon uit. De horren, de ramen en kozijnen zijn smerig en beschimmeld. Babybedje was netjes, kinderstoel was vies. De hoekbank was in zijn geheel vreselijk doorgezakt en niet om op te zitten. Bij het openen van de kraan in de keuken kwam het water onder uit het kastje gelopen, dus bij het wassen van de handen werden je voeten nat. Plaatmateriaal in het onderkastje uitgezet, beschadigd en beschimmeld vanwege de lekkage, dus geen recent probleem. Zeker 1 doorgezakt matras en in ieder geval 1 zeer vochtig en klamme slaapkamer, waardoor de baby in een slaapzakje in de morgen verkleumd wakker werd. Zaterdag in de morgen de klachten doorgegeven, waarna een paar uur later een monteur de lekkage in de keuken kwam repareren. Ook werden een matras en de hoekbank vervangen. Verder de hele dag flink gestookt met de ramen open, zodat we de volgende nacht minder last van het vocht in het huisje zouden hebben. Het zwembad was een succes, echt een aanrader! Bij de bowlingbaan gevraagd om een kinderstoel; er waren er een paar, maar te vies om aan te pakken. Voor het opnemen van de bestelling was er snel iemand aanwezig, maar het brengen duurde (te) lang; tevens werd gemeld dat het koffieapparaat stuk was, maar dat kan gebeuren. Het premium huisje, nr 804, waarin wij verbleven, verdient het predicaat 'premium' absoluut niet.

Slecht

Huisje 947 is echt smerig en erg gedateerd. Onze schone ventilatoren van onszelf zaten na 1 week helemaal vol met stof. Maar 1 wc voor 6 personen, terwijl huisje 949 wel 2 wc's heeft. Keuken is slecht uitgerust, geen fatsoenlijke pannen, geen horren terwijl het stikt van de muggen en wespen. Koffiezetapparaat zat onder de schimmel enz enz........Ze moeten zich schamen om zulke hoge prijzen te vragen. Zwembad was wel top ondanks de tijdsklokken vanwege Corona. Strand stelt ook niets voor. Meer klei dan zand en je kunt er niet verder dan tot aan je knieën in.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De koelkast in ons huisje van 8 personen werd gewoon niet koud. Het huisje is echt aan vervanging toe ramen buitenkant zeer smerig,terras verzakt zaten gaten in kon daar echter niet met z'n allen zitten. Slecht licht in beide badkamers.slechte afzuiging,alles nat. Alleen licht bij de douche,licht bij de wastafel om je eigen te scheren deed het niet. Bediening bij de plaza bij mini golf club was enorm traag. Voor wij ons drinken konden bestellen waren we bijna een half uur verder. Wel meteen afrekenen.... Maar vervolgens duurde het weer een eeuwigheid voor we onze bestelling kregen. Een rondje van 40,10 bijv met bittergarnituur erbij. Niemand wist naar welke tafel het moest... Ook hier moesten wij heel erg lang op wachten en na een paar keer vragen kwam het dan eindelijk daar. De dag erop gingen wij bowlen,we namen de gok om nog even wat te drinken te nemen op het terras dit was ruim een half uur voor wij gingen bowlen..je raad het al de bestellig was wel afgerekend maar werd niet gebracht,waarop er beloofd werd dat het wel na de baan gebracht zou worden. Dit duurde ook weer een eeuwigheid.voor het uit eindelijk gebracht werd. Gewoon zonde van het geld want op deze manier smaakt je drankje gewoon niet. Het zwembad was daarin tegen helemaal TOP.

Wij zijn vandaag teruggekomen van een weekje centerparcs de Eemhof. Het is een mooi park, met een suptropisch zwembad, gezellige plekjes om te eten/drinken ect. Dus een dikke voldoende, alleen de cottage 850 waar wij in zaten, was niet goed schoongemaakt, veel spinnenwebben en spinnen en als je een cottage schoonmaakt, kijk dan ook eens onder de bank, de bedden daar hoopt zich ook stof op. Met andere woorden: wij waren niet erg tevreden over de schoonmaak van onze cottage 850. Met vriendelijke groet, Wendy Ypeij

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het is een leuk park waar voldoende activiteiten te doen zijn. Echter de huisjes zijn vies. In de oven zitten nog pizzaresten van de vorige bewoners, op de muren wemelt het van de platgeslagen muggen en ook de radiators en de plinten hebben al lang geen stofdoek meer gezien. Ook rondom het huisjes, bestrating en tuinset zijn verre van in orde. Onderhoud is zeker noodzakelijk. Al met al een leuk park, maar er dient het nodige renovatiewerk verricht te worden aan de huisje en de buitenkant van de kids factory. Wij hopen dat hier iets mee gedaan wordt.