Teleurstellende ervaring

- Belachelijk druk, krappe gangen - Veel bezoekers zonder douchen de sauna in - Veel gepraat in de (stilte)sauna's - Geluidsoverlast door saunameesters, ruim 40 min voor opgieting - Verschillende saunaruimtes buiten gebruik - Bovenop entree bijbetalen voor opgietingen - Geen waterfonteintjes, alleen flesjes water (4,25 euro voor 33cl) - Horeca prijzig, bediening matig - Niet voor herhaling vatbaar

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Als je opgelicht wilt worden moet je hier heen gaan, Flesje water 0,5l = €4,50 Wil je na de reservering aan de kassa betalen moet je een toeslag van €2,95 betalen Zelfs al heb je nog iets genuttigd op locatie en moet je dus toch al een handeling aan de kassa moet doen blijft dit gelden. ( ik vroeg nog of ze dat echt meende, en met een glashard ongeïnteresseerde blik ja hoor. Ik heb gepast m’n contante geld wat normale wijze het zijn neergelegd en gezegd dat ik nooit weer van me leven hier weerkom stelletje oplichters.) Terwijl deze sauna voor de overname van het nIeuwe commerciële concern een PRIMA EN GOEDE sauna was. Heel erg jammer

Meggy, 3 september, 2018 Voor het eerst naar de vernieuwde sauna. Na alle slechte reacties toch een hele onderneming. Wat staat ons te wachten in het vroeger zo knusse saunacomplex. Het viel me 100% mee. De inrichting is gezellig. Het inchecken ging vlot. We kregen 2 kastjes. De kleedruimte is niet groot, maar dat is die nooit geweest. De doucheruimte is inderdaad krap, en door de scrubzoutbakken en de keuze aan shampoo en douche gel is het wel eens dringen. Héél jammer dat er geen kapstokken meer in de buurt van de douches zijn. Mensen gaan nu saunahanddoek en over de leuningen bij de rozensauna hangen. Dát is niet erg hygiënisch en voor mensen die de leuning gebruiken, erg vervelend. De pagina's zijn prima. Alleen begrijp ik het nut van een relaxruimte van 40 graden naast een (nog steeds niet goedwerkende) ijscabine niet. De tuin is nog steeds mooi. En het zwembad groot en ook in de winter te gebruiken. Er zijn héél veel ligmogelijkheden op prachtige plekken. De bediening was ok en vriendelijk. Helaas zijn de terrasstoelen niet echt makkelijk om op te zitten. Jammer! Ook de rustruimtes met de ligmatrassen nodigden niet uit om er gebruik van te maken. Maar al met al hadden we een heerlijke dag bij sauna weesp.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Spa sauna Weesp rekent belachelijke redeveringskosten, aan klanten via de site. Ook als mensen via Groupon goedkopen denken te boeken of via een gratis voucher dagje zorg, zijn klanten nog veel geld kwijt. Het is super oneerlijk en klantonvriendelijk.