Wij verbleven de hele maand september 2017 op de camping “het Wieskamp”, ter overbrugging naar ons nieuwe huis in Winterswijk. We voelde ons gelijk welkom door de vriendelijke kennismaking met Marc, het baliepersoneel, maar ook door de andere bezoekers die op de camping stonden. De camping ligt gelukkig ook heel dichtbij Winterswijk, in een heel mooi, groen en rustig landschap; zo kon ons zoontje makkelijk naar zijn nieuwe school toe en boodschappen doen was ook heel makkelijk zo, zelfs op de fiets; het is maar 10 minuten fietsen naar de dichtstbijzijnde supermarkt. Restaurant Antoons is ook een zeer goede aanwinst voor de camping, hier hebben we een aantal keer van heerlijke gerechten en oprechte gastvrijheid mogen genieten! Ons zoontje van acht jaar kon heerlijk in de ruime, gevarieerde speeltuin spelen, of in de Kinderclub! Bedankt voor alles en heel veel succes met de camping! Hartelijke Brabantse groeten, Familie van Ham

Zeer prettige camping en ideaal voor mensen die invalide zijn omdat de units bij iedere plaats zijn. Alleen moet je dan wel 2 treden naar boven kunnen klimmen. Dit was voor ons niet zo'n groot bezwaar, maar ik kan me voor stellen dat dit een probleem zou kunnen zijn.

Heerlijke ruime plaatsen met privé sanitair, heerlijk rustig in onze tijd (juni),lekker dichtbij Winterswijk, fantastische omgeving om te fietsen, fietsvierdaagse is aanrader ,(wat ,n mooie omgeving), dicht bij Duitsland, nette prijs voor wat je krijgt van de camping zelf.

Vriendelijke en kundige receptie medewerkers Goed verzorgde en onderhouden camping goede sanitair mobiel goede schoonmaak. Ziet er goed schoon en verzorgd. Uit. Goede ruime standplaatsen wifi is een+ maar niet sterk maar toch + . Restaurant antoon is prima goede bediening doet reclame eer aan (ssnizels).

Het was er goed verblijven. Vooral de fietsroutes waren prachtig.

Behulpzaam als ons iets niet direct duidelijk was.