Hele gezellige dag gehad

leuk een dag met het gezin midgetgolf, lekker op het terras wat gedronken en tegen de avond nog het eea gegeten. Goede vriendelijke service en alles ziet er goed onderhouden uit!

Heerlijk dagje gevaren met mn zoon

Wij waren een weekje op vakantie in De Heen. Lekker een dagje met mijn zoon van 9 gevaren met een e-sloep. Mooie ruime boot voor meerdere mensen. Vriendelijk personeel. We hebben een leuke dag gehad.

een leuke ervaring

mijn kleinkinderen waren enthousiast, maar hadden ook op/aanmerkingen. soms kon je niet goed langs de baan lopen en vonden ze het ook jammer dat de baan zo kort was, géén 18 hole's!! de prijs vonden wij ook wel aan de hoge kant.

Prachtige omgeving, vriendelijk personeel, leuke accommodatie, goed eten.

Super leuke mini golfbaab

We hebben een leuke middag gehad op de minigolf baan. Het ziet er mooi uit en het is voor alle leeftijden uitdagend.

Leuke ochtend gehad

Mooie boot Werkt super elektrisch Makkelijk te boeken Ga ik vaker doen

Genoten!

Ondanks de weersvoorspellingen die dag hadden we het enorm getroffen. Heerlijk zonnetje en blauwe lucht hadden we die morgen en middag terwijl er onweer voorspeld was. We vonden het geweldig! Wij hadden die dag een sloep voor 11 personen alleen wij waren met 4 personen, wij vonden het fijn die ruimte en dit zou ik iedereen daarom ook aanraden.

Netjes ontvangen, Coronaproef.

Een hele mooie accomodatie met tal van verschillende activiteiten. Voor jongen oud, super netjes en verzorgd.

Geweldig, vriendelijk en behulpzaamste

Wij hebben gebruikgemaakt van een bootje en zijn daar vriendelijk ontvangen waarbij alles keurig uitgelegd is en wij voorzien werden van een water route kaart. Na afloop hebben wij gedineerd bij het restaurant op de benedensas, waar van een heerlijk diner hebben genoten, en met inachtneming van alle Corona maatregelen hebben wij een heerlijke dag gehad, voor herhaling vatbaar

Leuke bezigheid voor iedereen!

Leuke ervaring voor iedereen! Mooie locatie en goed ontvangst.

Met groep van 15 goed verzorgde golfdag gehad.

De service was uitstekend en het personeel gastvrij en pro-actief.

Leuk voor kleintjes , maar veel te duur.

De Midget Golf is leuk , maar eigenlijk alleen geschikt voor kinderen tot 10 jaar , anders veel te simpel . Ook de prijs stelling is echt buiten proporties . Voor kinderen Euro 8,50 en volwassen Euro 12,50 is te gek voor woorden . Ga eens kijken in Renesse , Euro 4,50 voor een ronde , wil je 2 rondes lopen ,dan de tweede ronde half geld .Ook leuk voor volwassenen Groeten, Marianne Drenth

Adventure golf super, terras daarna domper.

Via social deal kennis gemaakt met adventure golf, zeer mooi aangelegd en mooie beleving, echt top. Het terras echter als grote domper ervaren. Was niet echt druk. Werd geen bestelling opgenomen. Wilden dat toen zelf binnen doen maar er zou iemand komen. Niet dus. Na 25 minuten wachten weggegaan. We wilden lekker lunchen. Dit hebben we nu bij een concurrent gedaan . Erg jammer.

Uitdagende midgetgolfbaan

Avonturengolf bij Akkermans is echt een bezoekje waard. Een prachtige baan. Zowel voor kinderen als volwassenen een uitdaging. Deze baan is prachtig afgewerkt. Leuk voor een familie-uitje Of met de kleinkinderen. Top

Heerlijk bootje varen

Leuke en goede fluistersloep, genoeg ruimte aan boord met een leuke vaarroute.

Een geweldig hilarische dag! Geslaagd bachelorette party!

Als feedback wil ik graag nog meegeven dat al die activiteiten achter elkaar best intensief zijn. Ook met het weer boften we enorm. Alleen dan is het wel prettig als er tussen de activiteiten (de wissel) even iets te drinken aangeboden zouden krijgen. Graag zo ie zo water (inbegrepen doen) en het eventuele andere kunnen bij vertrek afgerekend worden.

Geweldig huis en heerlijke tuin!!

We hadden met Pinksteren jullie vakantie huis gehuurd. Al voor het 2 e jaar. Fijn huis van alle gemakken voorzien. Alleen jammer dat we er. voor ons onverwachts, op 2 e pinksterdag ineens uit moesten. Het was die middag alweer verhuurd. Dat was een grote domper. Bij andere parken is een pinksterweekend tot de dinsdag. Het boottochtje (we hadden een boot bij jullie gehuurd) ging niet door vanwege harde wind. We moesten nog bellen om ons geld terug te krijgen!

Lekker actief

Bunker escape was geweldig. Jammer dat het niet nog meer toegespitst is op 40-45 maar dat maakt het niet minder leuk. Er zitten mooie elementen in. Helaas konden we niet vooraf eten daarvoor een goed alternatief aangeboden gekregen en deze was heerlijk. Naderhand wilden we nog een drankje ter afsluiting doen. Personeel stuurde ons na 1 drankje dan ook direct weg. Dit maakte wel een "gehaast" afscheid. Dit terwijl er zo'n mooie gelegenheid is daar. Al met al wel een erg leuke avond gehad.

GRANDIOOS!

Wij vierden een familiedag rondom mijn 60 ste verjaardag. Het werd een actieve dag met allerlei spellen onder uitstekende begeleiding en met een BBQ op de Green Egg als afsluiting. Het was echt uitstekend verzorgd en ook de vegetariërs kregen een heerlijk diner. Niet anders dan lof over de verzorging, de bediening en de sfeer. Er werd alles aan gedaan om ons een onvergetelijke dag te bezorgen en dat is bijzonder goed gelukt!!! Akkermans Leisure & Golf hartelijke bedankt voor alles...het was super!!!

Erg leuke activiteit en mooie locatie lekker eten.

Was erg leuke escape room. En de picknick BBQ buiten was ook top verzorgd. Alles zat erbij wat je maar kon bedenken. Ook prachtige locatie omgeven door het groen. Leuke bediening en ook de jongen van escape room deed het erg leuk. Kortom complimenten.

Perfecte locatie voor een familie-uitje

Fijne verjaardag gevierd met een golf-clinic en aansluitend een BBQ. Medewerkers van Akkermans hebben prima meegedacht!

Voor herhaling vatbaar

Spannend en goed in elkaar gezet.

quality time met het gezin.

Het was een leuke ervaring om met de fluisterboot te varen. Het was een lekkere zonnige dag temperatuur dik 30 Graden! Lekker gezwommen en lol gehad Top!

De BBQ was matig voor vegetariërs.

Voor onze vegetarische collega's was de BBQ niet wat wij ervan verwacht hadden. Alleen groenten en garnalen is geen vegetarische maaltijd. Terwijl er tegenwoordig genoeg alternatieve vleesvervangers zijn.

Is altijd gezellig

Heense Molenweg 23 4655 TB De heen