Super leuk adventure golf

Origineele banen met grappige effecten. Super uitje voor kinderen.

Leuk voor groot en klein

We hebben de minigolf gedaan en genoten. Het zag er leuk uit en er waren verrassende elementen toegevoegd. Puntje van verbetering: het was een beetje onduidelijk waar je de spullen kon pakken, dit moest in de horeca gelegenheid, waar het regelmatig erg druk was daardoor

prrachtige, goed georganiseerde autorally

De toeristische autorally was een groot succes. Zeer goed georganiseerd. Het was voor mij echt een ontdekking hoe mooi Brabant is. Via de aanwijzingen was de route gemakkelijk te vinden. Dank!

Wally race, leuk uitje voor het gezin

Wij hebben met het gezin de Wally race gedaan die via Akkermans werd aangeboden. Het werd een leuke middag waarbij we via leuke weggetjes een hele mooie route hebben gereden. Onderweg moesten er spelletjes gedaan worden om uiteindelijk een geheim woord te kunnen oplossen. Het was mogelijk een proeverij onderweg te doen, die hebben wij niet gedaan ivm de kindjes maar hadden we spijt van want het rook ontzettend lekker!

Dramatische afloop

Ik ging een kano huren er zou hulp zijn als ik niet meer verder zou kunnen Eenmaal kon ik niet Verder belde ik voor hulp Kon er niemand meer komen werd er opgehangen Gelukkig heeft een bootje me naar de kant kunnen slepen nooit meer voor mij !

Heerlijk weekend

Wij hebben ons huwelijk gevierd bij Beneden Sas, met daaromheen verschillende activiteiten bij Akkermans. Er wordt goed meegedacht, goede prijs-kwaliteit verhouding en aardige bediening. We hebben vrijdag lekker gegeten en geborreld, en zaterdag genoten van de activiteiten met relaxte begeleiding. Al met al een aanbeveling!

Prachtig opgezette golfbaan

Voor de kids was deze golfbaan een echt avontuur! Balletjes slaan door een kanon en door watertjes. Zij vonden het prachtig!

Heerlijk gevaren!

Het weer was prachtig en we hebben heerlijk gedobberd in een kano op de Vliet.

2x een heerlijk boottocht op de Steenbergse Vliet

wij hebben in de afgelopen periode 2x een boottocht gemaakt met de gehuurde elektrische sloep. Geen luxe boten maar wel prima. 1x de 8 persoons en 1x de 11 persoons gehuurd. Met wat proviand mee hebben wij heerlijk gevaren op de Steenbergse Vliet.

Heerlijk dagje gevaren op de vliet

Een leuke activiteit met het gezin. We hebben een fluistersloep voor een hele dag gehuurd. Duidelijke uitleg bij het beginpunt en een degelijke, schone boot. Van het beneden Sas naar het boven Sas gevaren en tussendoor nog aangemeerd in Steenbergen en de Heen en daarna weer terug. Relaxed en rustgevend. Een echte aanrader!

Vaarplezier voor jong en oud!

Wij hebben onlangs een sloep gehuurd: een ochtend varen op de Vliet. Absoluut de moeite - en het geld - waard! De kleinkinderen (leeftijd 4, 9, 12 en 14), schoondochter en wij (66 en 67 jaar jong) hebben genoten. Genoten van de comfortabele sloep, de prachtige natuur zo dicht bij huis en de rust van het water. Met dank aan de prima instructies vooraf en natuurlijk de mazzel van schitterende weer. Aangelegd halverwege in Steenbergen voor een bakje koffie en andere versnaperingen. Het was een topochtend! Voor herhaling vatbaar: staat met stip op ons lijstje genoteerd voor volgend jaar!

Met mijn wild enthousiaste kleinzoon.

Met een dagdeel varen is dit een dagvullend uitje. Ook fantastisch gegeten. Zeker een aanrader.

Veel plezier met toffe banen

Met 4 vrienden tussen de 25 en 35 een heerlijk potje minigolf gespeeld. De banen zijn nieuw en goed onderhouden. Hier en daar vind je leuke uitdaging in de holes zonder dat het plezier afneemt. Het weer was niet goed die dag dus de faciliteiten waren buiten niet open. Verder was het personeel binnen in de horeca erg vriendelijk en behulpzaam

Superleuke buitenactiviteit voor erg voordelige prijs!

Wij zijn een gezin van 6, met 4 kinderen tussen 4 en 15 jaar. Het is dan niet altijd gemakkelijk om activiteiten te vinden die leuk zijn voor alle leeftijden. De namiddagtocht met een van de fluistersloepen op beneden sas was echter voor ieder van ons een superleuke ervaring! Het was veruit een van de leukste uitstappen van het voorbije jaar. In tegenstelling tot andere leuke gezinsactiviteiten is de prijs heel erg voordelig. Een namiddag met de fluistersloepen vinden we bijvoorbeeld zeker even leuk als een bezoek aan de Efteling, terwijl de fluistersloep vele malen goedkoper is! Wij plannen dus zeker terug te komen, als gezin en/of met vrienden of familie.

Heel goed verzorgd

We vierden ons 50 jarig huwelijk, met een heel goed verzorgde en gevarieerde lunch, heerlijk buiten, het ontbrak ons werkelijk niets, daarna de oudhollandse spelletjes, die iedereen, in leeftijd varierend van 10 tot 75 erg leuk vonden, daarna een diner, verzorgd door de kok met de green egg, met verschillende bijgerechten. Ondanks dat het door ons geplande grote feest niet door kon gaan, en het nu kleinschaliger gevierd moest worden met alleen kinderen en kleinkinderen, hebben we een geweldige dag gehad, waarop door iedereen tevreden op werd teruggekeken! Nogmaals bedankt

Superleuk kinderfeestje!

We hebben met 8 kinderen genoten van de minigolfbaan. Het piratenthema is supergoed uitgewerkt en de banen zijn voor elk niveau leuk. De ontvangst in het grand café was ook super: heel vriendelijk en hartelijk.

Chapeau

Treasure Island Adventure Golf is door ons, de kinderen en kleinkinderen (tweeling van 6 jaar) zeer goed in de smaak gevallen. Wij hebben genoten. Zeker een aanrader..

Geweldig en zeker voor herhaling vatbaar

Klantvriendelijk, servicegericht. Activiteit (varen in een sloep) was super en heel goed verzorgd met de bijgeleverde lunch.

Gastvrij/Gezellig/Genoten/Geweldig

Leuke activiteiten in een mooie omgeving met aandacht voor persoonlijk detail!

het was een leuke ervaring

was een familiale activiteit, iedereen vond het heel leuk

Het was geweldig leuk!!

We lazen in de krant, dat Akkermans een nieuwe activiteit had, n.l. adventure gold. Midgetgolf vind ik ontzettend oubollig, maar dit zag er heel leuk verrassend en gevarieerd uit. Omdat onze kleinzoon van 15 jaar kwam logeren, leek ons opa en oma van 70+) dat wel een leuke attractie om samen met hem te doen. Onze verwachtingen werden ruimschoots overtroffen, het was inderdaad geweldig leuk en erg afwisselend!

Geweldige locatie voor team-, familie of vriendenuitjes

Tijdens ons familie uitje hebben we met 12 personen in 3 aparte ruimtes (coronaproof) een escape gedaan. Goed geregeld!

Wij hebben met de kleinkinderen de midgetgolf gedaan. Ze vonden het geweldig

Door regen viel ons kanoën in duigen

Omdat we met 2 personen minder waren, dan betaald, mochten we na afloop hiervoor drankje nemen. Als je dan helemaal verregent bent, en lekkere koffie of warme chocolademelk krijgt, is het toch een gezellig samen zijn.

Prachtige piratengolf !

Hele mooie en verrassende piratengolf. Onze zoon van 5 en wijzelf vonden het geweldig! We gaan dit zeker nog eens doen