voor de 3 de keer een mega leuk bezoek gehad bij jullie in de zoo.

16 oktober 2017 naar Dierenrijk geweest met kleindochter ze is 5 jaar ,wat hebben we genoten en een hele leuke dierentuin en veel speel plezier voor kinderen ,en we hadden prachtig weer ☀️☀️En zeker een aanrader om er naar toe te gaan 👍👍

De verblijven waren mooi en ruim. Het park was ook erg ruim wat een aangename verrassing was. Alles stond goed aangegeven.

is een heel mooi park om door te wandelen. je kan heel kort bij de dieren komen. en de ringstaartmaki's zijn super lief. zeker een bezoekje waard.

Prettig park. Heel overzichtelijk. Mooi opgezet, schoon en netjes. Goed te doen in een dag met zowel kinderen als senioren die wat moeilijker lopen. Overal zijn zitplaatsen. De dieren zijn heel goed te zien op verschillende punten. Gezellige horecavoorziening. Veel speelmogelijkheid voor kinderen. Ook voor een schoolreisje (ik ben zelf leerkracht ) heel geschikt.

Gisteren met ons gezinnetje in Dierenrijk geweest en wat hebben wij genoten! Vind het een geweldig mooi schoon en leuk park en vooral voor kinderen door de velen speeltuinen die er zijn tussen de dieren door en hoe geweldig is het om de ringstaart maki's aapjes op je hoofd en schouder te hebben die heerlijk zitten te smullen van een worteltje en nog andere shows met dieren echt geweldig!!😍 Het was onze eerste keer maar zullen nog zeker vaker gaan 😃 Het is echt een aanrader voor jong en oud ☺️

Een hele mooie middag gehad. Het ziet er allemaal keurig netjes uit en schoon. Vriendelijk personeel en ook heel belangrijk, voor de kinderen is voldoende gelegenheid om ook te kunnen spelen. Beslist een aanrader.

Het beviel ons bijzonder dat je de dieren vaak van zo dichtbij kon zien en vanaf verschillende punten. Ideaal voor het maken van foto's. De dieren zagen er ook goed uit en het was prettig om te zien dat ze zoveel ruimte hadden. Een minpuntje vond ik de bewegwijzering. Wij zijn een paar maal de weg kwijt geraakt en konden niet via wegwijzers naar het punt van onze interesse. Het zou handig zijn als er op diverse punten een wegwijzer stond waarop de dieren stonden vermeld en welke kant je dan op moest. Eigenlijk ben je verplicht om de bordjes precies te volgen zonder van het pad af te wijken. Niet handig.

Mijn man en ik vonden het een prachtig park. Het ziet er geweldig uit. Mooie dieren in een natuurlijke omgeving. De toer de voer, was ook ontzettend leuk en leerzaam. Wij hebben echt genoten. We hebben 1 minpuntje en dat is de wegbewijzering voor fietsers. Wij hebben erg moeten zoeken en vragen om bij jullie park te komen. Dat was jammer en naar mijn inziens geen goede reclame. Het park was echt geweldig en ook het vriendelijk personeel.

Mooi park, goed verzorgd. veel afwisseling voor kinderen, dieren en speeltuintjes mooi verdeeld. Fantastische dag gehad.

meer dan een vriendelijk en schoon en gezellig dierenpark speeltuin alleen voor mij is dierenrijk al jaren nummer een. ik kom er heel graag met een of alle vijf mijn kleinkinderen

Heel netjes bijgehouden en alle dieren goed zichtbaar

Superleuke dag gehad met mijn dochter, haar man, en kinderen die in Engeland wonen. Heel kindvriendelijk. Ze hoeven zich geen moment te vervelen. Zijn gebleven tot sluitingstijd. Echt een aanrader.

2 sterren: slechter dan verwacht

Slordige, slecht onderhouden dierentuin! Alleen het personeel was vriendelijk! Plaats om iets te drinken, stoelen zelf bij elkaar zoeken in het zand, via een leegghaalde zaal met troep op de grond. In het zand buiten slingerden lege plastic flessen. Dit niet meer!!

het is superleuk!! ben er al heel vaak geweest maar ontdek nog steeds nieuwe dingen.!

Verrassend veel dieren en veel behulpzaam personeel'en een prettig verblijf voor de dieren en kinderen leuke speel hoeken enmooie uitleg over de dieren.

Goed verzorgd. Veel te doen voor kinderen We hebben alleen de pijlen gevolgd en kwamen er op het einde achter dat we een deel gemist hebben. O.a tijger en ijsbeer. Door veel lussen is route niet overzichtelijk. Misschien andere bewegwijzering. Verder mooi park.

Een prachtig kleinschalig dierenpark. Wij hebben genoten met onze 3 kleinkinderen. Er is tijd voor iedereen en als je vragen hebt worden ze netjes uitgelegd, niet alleen aan de ouderen maar bijv. Ook aan de kinderen. Het is een echte aanrader

alles is erg keurig en opgeruimd! je kon zelfs nog meehelpen met tour de voer ( dieren eten te geven). echt een super park

Gezellig dierenpark. Erg gericht op kinderen. Leerzame uitleg door medewerkers bij voeder momenten en de verzorging van de olifanten

Een gezellig park .met vriendelijk personeel. Met een leuk programma waar je aan kan deelnemen. Met een lekker zonnetje hebben wij genoten van de dieren en het park.

Vriendelijk personeel; schoon; ruim opgezet;gevarieerd;

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Beetje klein...maar erg leuk

Zeer leuke dierentuin zeker voor de kleine kinderen. Je komt dicht bij de dieren en ook uit een buggy kan je de dieren goed bekijken. Ook de afwisseling van de dieren kijken en spelen sprak ons aan er zijn een hoop speel mogelijkheden. Het park is leuk en netjes ingericht met duidelijke loop routes. Het personeel buiten en binnen zijn aardig en behulpzaam en staan je netjes te woord. Kort om we komen zeer zeker nog een keer terug. Onze dochter en wij als ouders hebben genoten van een leuke frisse dag dierentuin!! Bedankt en tot ziens!!

mooie dierentuin de verzorgers weten waar ze over praten en zjn geduldig bij het beantwoorden van vragen. het personeel is klantvriendelijk.daaom bezoek ik deze dierentuin ook jaarlijks en ik geniet elke keer weer.