Ik kende Christel al vele jaren vanuit haar toenmalige kapsalon. De gesprekken tijdens de kappers bezoekjes waren altijd al heel prettig. Christel is 3 jaar geleden haar opleiding gaan volgen , van het één kwam het ander en heb ik bij haar een aantal sessies gevolgd. Ik ben door de sessies meer tot mezelf gekomen en me beter gaan voelen. Door dichter bij jezelf te blijven ben ik voor mezelf en daardoor ook voor de ander een beter mens. Dank je wel Christel voor de vele inzichten, echt blij mee.

Rust, ontspanning, terug naar het evenwicht

Voor een knipbeurt ga je naar 'een' kapper. Voor een heerlijke boost ga je naar Christels. Vanwege haar vakkunst. Welk vak? Welke kunst? De kunst van het feilloos inschatten wat de klant nodig heeft voor zijn/haar welzijn. Een wijs woord, stilte, een bemoedigend knikje of juist een hilarische anekdote, Christel pakt altijd de juiste toon. En: o ja, dan is ze ook nog eens een op en top vakvrouw in de haarverzorging.

Geweldig. Voelt precies wat ik wil. Vakvrouw

Verstand van zaken. Ziet gelijk wat he wensen zijn. Topkapster. Ik kan zeggen chapeau

Fijne gesprekken!

Echt een fijne ervaring om met Christel in gesprek te gaan.