prima bemiddelaar Diana

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt

goede service, goed behandeld

Het was prettig zaken te doen met Diana. Ik vond het fijn dat ze even stil stond bij een van mij gelegen emotioneel moment.

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt N.v.t.
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt N.v.t.
  • Leeftijdscategorie: 61-70 jaar

• Leeftijdscategorie: 25-30 jaar

goede service, goed behandeld

Diana speelt goed in op de zaken en heeft er een goede kijk op. Tevens een spontane vrouw.

goede service, goed behandeld

Diana heeft ons heel erg goed begeleid, tijden een moeilijk en emotioneel proces. Alle stukken zijn uitgebreid doorgenomen en tijdens de gesprekken werd overal uitgebreid de tijd voor genomen. Diana heeft het super goed gedaan.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer betrokken en kundig . Het heeft het hele proces voor mij persoonlijk makkelijker gemaakt . Zeer aan te bevelen

• Verstand van zaken
  • Inschakelen externe expertise N.v.t.

goede service, goed behandeld

De communicatie tussen Zorgeloosch en ons is niet altijd duidelijk geweest. In het eerste intake gesprek hebben wij van Patrick een foutief verslag ontvangen met een verkeerde naam (van Willem) die nooit gecorrigeerd is geweest. Tussen de bedrijven door werden wij niet geinformeerd van de stand van zaken. We wisten dat Zorgeloosch druk bezig was met de banken, maar als klant is het fijn om hiervan op de hoogte te worden gesteld, dat alles nog loopt. Nu bleef het lang stil waardoor wij per mail moesten vragen naar de stand van zaken. Voor het tekenen van de convenant stond er een verkeerd bedrag in de offerte omdat het huis hoger getaxeerd was en dus mijn partner meer geld zou krijgen dan in de offerte was aangegeven. Dit is last minute gecorrigeerd, maar mede omdat zowel Diana als ik daar contact met Patrick over hadden gehad. Dit zijn slordigheden, die voorkomen kunnen worden. De persoonlijke gesprekken en advies van Patrick hebben wij als positief ervaren. Patrick heeft ons goede voorlichting gegeven. Het traject met Diana voor de convenant is al zeer prettig ervaren. Met expertise heeft zij ons stap voor stap geholpen met het samenstellen van de convenant. Al met al positief met wel wat kanttekeningen over de communicatie van het gehele financiële traject.

• Objectiviteit van de bemiddelaar
  • Omgaan met emoties N.v.t.
  • Verstand van zaken
  • Inschakelen externe expertise N.v.t.

voldoende, een redelijke ervaring

Ondanks mijn laatste gemiste koffie, ben ik tevreden en voelde ik me vrij om te kunnen zeggen als ik iets niet snapte.

goede service, goed behandeld

Zeer tevreden over het soepele verloop.

goede service, goed behandeld

Prettig iemand om samen te werken

• Leeftijdscategorie: 61-70 jaar

voldoende, een redelijke ervaring

Ik vond Diana soms (te) voorzichtig in het noteren van afspraken in het convenant waarbij in mijn ogen een heel helder was, daarnaast kwam er op een ongelegen moment nog een vraag om informatie te leveren wat bijna niet haalbaar leek. Ik vond het erg prettig hoe snel we afspraken konden maken en we de voortgang van de besprekeningen op ene hoog tempo hielden en ze kwam afspraken die we maakten goed en duidelijk na.

voldoende, een redelijke ervaring

ons traject is niet vlekkeloos gegaan, steeds veel onduidelijkheid of zaken die wijzigden. ik heb continu het gevoel gehad dat ik zelf oplossingen moest verzinnen voor issues en scherp moest opletten of er geen fout wordt gemaakt. ik ben wel erg tevreden geweest met het contact tijdens de gesprekken, sympathiek persoon. de snelheid van ons proces was ook prima. de combinatie van mediation en financieel advies wordt aangeboden als totaal traject, en daarin ben ik zeer teleurgesteld. het gaat na de eerste afspraak uit elkaar en in dat stuk is er veel gedoe, zeker niet zorgeloos, zeker ook niet de 7600 euro waard.