goede service, goed behandeld

Prettig zakelijk en praktisch. Ruimte voor emotie maar weet dit ook weer prima om te buigen. Confrontatie aan kunnen gaan en ook dit weer weten om te buigen. Doen wat er wordt gezegd en af gesproken. Heldere en snelle communicatie. Een aanrader!!

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt
  • Verstand van zaken
  • Inschakelen externe expertise N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Heel erg bedankt petra je heb het fantastisch gedaan

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb heel als heel fijn ervaren Veel betrokken met ons ook de gesprekken fijn net als je op visite kom bij iemand

goede service, goed behandeld

Een van de meest prettige personen die je wil ontmoeten op zo'n moment in zo'n tijd.

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

perfect, zeker aan te bevelen

Alleen maar positieve ervaringe. Ik kan niets negatiefs benoemen.

• Leeftijdscategorie: 25-30 jaar

goede service, goed behandeld

Ik heb ondanks alles het altijd erg goed en prettig ervaren. Het is belangrijk om direct een klik te hebben met elkaar en dat gaf ze mij.

goede service, goed behandeld

Goed geholpen en snel verlopen, Alleen sommige dingen nog niet, nagekomen.dingen die ze nog op papier wou zetten wat we nog moeten regelen.

• Leeftijdscategorie: 25-30 jaar

perfect, zeker aan te bevelen

We zijn goed en geholpen en ook vlot je kon zelf aan geven of te snel ging en was heel fijn was allemaal snel in orde dank hier voor

• Leeftijdscategorie: tot 25 jaar

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

goede service, goed behandeld

Petra, ik heb je bemiddeling als erg prettig ervaren. Je wist op een goede manier ons door deze onprettige situatie heen de lootsen. Daarbij liet je ons beiden in onze waarde wat de zaken vergemakkelijkte. Dankjewel!

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt N.v.t.

goede service, goed behandeld

Fijne samenwerking/begeleiding. Klein puntje : kwam wel voor dat we de verslagen vlak van te voren kregen met wat vragen. Dan kon je niet zo snel dat klaar krijgen. Onze vragen en opmerkingen nav verslagen werden gehoord en daar waar mogelijk aangepast in het verslag

• Objectiviteit van de bemiddelaar
  • Omgaan met emoties N.v.t.
  • Verstand van zaken
  • Inschakelen externe expertise N.v.t.

goede service, goed behandeld

De samenwerking met Petra in relatie tot mijn scheiding als positief ervaren. Aandacht voor beide partijen, open en eerlijk. Objectief, goed doorvragen in ieders belang. Petra is een prettige gesprekspartner, geen gedoe en heeft verstand van zaken.

goede service, goed behandeld

Ik had geen enkel idee wat mij te wachten stond bij onze scheiding, maar door de fijne gesprekken met Petra Lap is mij de hele procedure van scheiden erg mee gevallen. Veel tips en trucs gekregen om straks prettig alleen verder tegaan. Ik wil 2Divorce hierbij hartelijk danken voor de bemiddeling bij onze scheiding.

Zwolseweg 80

7315 GN Apeldoorn

Over Scheiden Zonder Zorgen - Scheidingsmediator

Bij het beëindigen van de relatie, komen jullie in een emotionele rollercoaster terecht. Naast het verwerken van verdriet en boosheid, zijn er veel praktische zaken die geregeld moeten worden. De mediators van Scheiden Zonder Zorgen hebben zich gespecialiseerd in het begeleiden van stellen die hun relatie willen beëindigen, op een manier die bij hen past. Voor de kinderen, voor de ander en voor zichzelf. Door onze jarenlange ervaring hebben we veel kennis over uit elkaar gaan en wat daar allemaal bij komt kijken. We nemen jullie bij de hand, houden het overzicht en zorgen ervoor dat alles dat geregeld moet worden ook echt geregeld wordt. Op de manier die bij jullie past; Zonder Zorgen.