Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik wist niet meer op welke verdieping mijn auto staat en in welke rij. De chauffeur was zeer behulpzaam en stelde mij gerust tijdens het zoeken naar mijn auto. Ik dacht even dat mijn auto gestolen was. Super service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Zeer goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Goed
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Laatste vraag beantwoord met nee omdat vraag los staat van de dienstverlening van de pendel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Zeer goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Goed
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn zoon vertelde al over de pendeldienst. Vandaar dat ik er gebruik van maak vanochtend. Bevalt mij prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Zeer goed
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Laatste vraag snap ik niet

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Zeer goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Goed
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Goed
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Zeer goed
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Goed
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Goed
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Heb niet te maken gehad met pleinsteward, daarom mijn antwoorden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Goed
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Shuttle haalt mij op in de garage, super service.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Zeer goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Matig
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Laatste vraag antwoord is nee, omdat ik de vraag niet begrijp

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Zeer goed
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Ja
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Pleinsteward zegt dat ik niet mag roken op het plein, dat vind ik belachelijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Slecht
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Nee
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wat een fijne service. Dat zou iets voor ons ziekenhuis zijn

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Zeer goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Goed
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aardig van de chauffeur om een ritje aan te bieden aan mijn kinderen en ik. De kinderen vonden het geweldig om zo naar onze auto gebracht te worden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Zeer goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Goed
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De lift is stuk en de pleinsteward belt het busje en tilt de rolstoel de trap af en wacht op ons bij de hoofdingang. Geweldig!

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Zeer goed
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Nee
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Laatste vraag niets te maken met de pendel & pleinservice maar wat vinden wij van de geleverde zorg door de specialist

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Goed
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

We maken altijd gebruik van de pendel en de pleinsteward helpt ons met uitstappen en belt de pendel als we willen vertrekken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Zeer goed
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Chauffeur pikt ons op in de garage en de plein dame regelt meteen een roltstoel. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Zeer goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Zeer goed
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Laatste vraag is mij niet duidelijk

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Goed
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik neem als dank altijd een doosje chocolade mee voor de chauffeurs

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Zeer goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Goed
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

We hebben wel het bord gezien op het plein van de pendel. Maar het pendeltje nog nooit gezien sinds nu.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Goed
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Waarom geen twee pendels inzetten? We zien de pendel nu per toeval, terwijl we al vaak naar het UMC komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Zeer goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Goed
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik kom met mijn kind en wordt aangesproken in de garage door de pendel chauffeur. De lift is stuk en hij biedt aan om ons met de kinderwagen in het autootje te laden en mee te nemen naar boven naar het plein.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Zeer goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Goed
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De chauffeur stond achter onze auto te wachten met het busje. We waren blij verrast, wat een service. De pleinmedewerkers hebben we niet ontmoet en daarom een matige score gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Zeer goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Matig
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pleinsteward hielp ons aan een rolstoel met UMC muntje. Dat is super

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze gastvrije services van het ziekenhuis?
  • Wist u van de pendelservice tussen de parkeergarage en de hoofdentree? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de chauffeur? Goed
  • Bent u door de pleinsteward gastvrij ontvangen toen u aankwam bij de entrée? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de pleinsteward? Zeer goed
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra services meer aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd