Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Nee
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Nee
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Nee
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Nee
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Nee
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Nee
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Nee
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Nee
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Maak van de taxiplaatsen insteekvakken, dan is er meer ruimte om te parkeren en er is minder hinder voor het overige verkeer. Dit in grote mate voor de rolstoelbussen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Nee
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Meer parkeerplaatsen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Meer parkeerplaatsen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Nee
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

`Parkeerterrein in- en uit is te smal om op te komen. Ook parkeerterrein voor de heg maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd