Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben 5 weken lang door gastvrouwen geholpen met rolstoel in en uit de auto tillen zodat ik deze 5 weken mijn werk in het ziekenhuis kon blijven doen. Geweldige service! Waardoor dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Aandacht is fijn voor veel mensen die hier komen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Vooral invalide pareren sterk verbeterd. Onze dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ze hoeden de taxiplaatsen goed leeg zodat wij ons werk goed kunnen doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Nee
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De verzorging is altijd goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Nee
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Nee
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd