Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Parkeerplaats voor brengers van invaliden die begeleid worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Nee
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijne service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Nee
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Is goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettig contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik zou de vrouw binnen weg laten halen. Zij staat daar een beetje voor niets. Of beter instrueren dat zij actief mensen goedemorgen moet zeggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Nee
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik zou de vrouw binnen weg laten halen. Zij staat daar een beetje voor niets. Of beter instrueren dat zij actief mensen goedemorgen moet zeggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Nee
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd