Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Dankbaar dat gastheer een rolstoeltaxi geregeld had en geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dankbaar dat gastheer hulp gaf naar de garage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Dankbaar dat gastheer hulp gaf naar de garage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Mevrouw vindt ziekenhuis Doetinchem ook erg goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gastheer is onmisbaar, fijn en makkelijk bij hulp.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De benadering zeer menselijk en attent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede indruk van het ziekenhuis, zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Lieve mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geweldige service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijn dat jullie er zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Moet zeker blijven FANTASTISCH

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Parkeergeld is te duur, graag goedkoper.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd