Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettig ontvangen door een gastheer ( grijze Indische man Erg tevreden over de gastvrijheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettig ontvangen door een gastheer ( grijze Indische man) goed begeleid en leuk met elkaar gepraat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Was net het Hilton

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Erg vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mensen zijn altijd attent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dit is een meerwaarde voor het ziekenhuis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mensen zijn altijd attent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ben blij dat de mensen er altijd zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zijn altijd netjes en correct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Zeer goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u deze service van het ziekenhuis?
  • Bent u gastvrij ontvangen door de gastheer/vrouw op het voorplein? Ja
  • Wat vindt u van de uitstraling en behulpzaamheid van de gastheer/vrouw? Goed
  • Is de gastheer/vrouw van toegevoegde waarde voor u? Ja
  • Zou u het ziekenhuis vanwege deze extra service meer aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd