Filters

8

Positieve en constructieve houding

Positieve en constructieve houding

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis van risico's in de bouw
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid)
8

Prettige en kundige samenwerking

Fijne organisatie om mee te werken. Staan altijd voor je klaar en denken met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis van risico's in de bouw
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid)
6

Weinig inhoudelijke inbreng en toegevoegde waarde

Weinig toegevoegde waarde. Adviseur heeft geen idee van lopende schadegevallen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kennis van risico's in de bouw
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid)
10

Fijne partij om mee te werken

Fijn contact met Ruud en Patrick. Kundig en erg behulpzaam met alle verzekeringen die wij hebben lopen bij Aon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis van risico's in de bouw
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid)
9

Fijne verzekeraar met veel kennis

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis van risico's in de bouw
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid)
7

Ik ben benieuwd of een lopende zaak eindelijk gaat worden afgehandeld

Er loopt een zaak en dat wacht al heel lang nu. Dit was voor de kerst. Ik wil hier graag afhandeling van. We hebben wel iemand gesproken en die is recent langsgeweest. Over hem ben ik zeker wel tevreden. Focus ligt eerder op de verkoop dan de afhandeling lijkt wel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis van risico's in de bouw N.v.t.
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid)
8

Prettige ervaring met deze partij

Ik heb verder weinig mee Aon te maken. Als we iets doorgeven, dan wordt het opgepakt. Ook de polis is goed door de korting van Bouwend Nederland.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis van risico's in de bouw
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid)
9

Heb Aon niet veel nodig, maar als er iets is dan staan ze klaar

We hebben contact met goede contactpersonen. Onlangs geen schade gehad. We kunnen via online vragen indienen als er advies nodig is. Dat werkt erg goed voor ons.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis van risico's in de bouw
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid) N.v.t.
7

Heb niet zoveel met Aon te maken

Ik heb nu rechtsbijstand lopen bij Aon. Ik zit nu aangesloten bij een broodfonds. Dit werkt goed, want je wordt gesteund door de fonds zelf als je iets overkomt. Ik heb dus bijvoorbeeld een nieuwe knie gekregen. Soms krijg ik bericht van Aon en de maandelijkse kosten betaal ik gewoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis van risico's in de bouw
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid) N.v.t.
5

Ik denk dat ze te groot zijn

Er was geen contact en Aon kwam ook niet met een maandelijkse update. Eveneens geen betrokkenheid. De laatste jaren zou ik niet eens weten wie mijn contactpersoon is geweest. Ik wacht bijvoorbeeld al 4 tot 5 jaar op een bezoekverslag van Aon. Ik ben zelfs vanaf januari dit jaar naar een andere partij overgestapt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kennis van risico's in de bouw N.v.t.
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid)
9

Prima hoor, want snel en meewerkend

Goede polissen en goede voorwaarden bij Aon. Er is laatst iemand geweest en die probeerde nog iets aan ons te verkopen. Verder helpen ze snel en zijn ze meewerkend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis van risico's in de bouw N.v.t.
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig) N.v.t.
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid) N.v.t.
6

De mensen helpen als er iets is, maar dat voel ik nu niet bij Aon.

Wij hebben verschillende verzekeringen lopen nu. Wij zijn op dit moment minder tevreden. Het is niet handig als je te kampen hebt met wisselende contactpersonen. Wij zitten bij Aon vanwege Bouwend Nederland, maar er is niet veel keus eigenlijk als het om verzekeraars gaat. De CAR is erg goed bijvoorbeeld, maar schade afhandeling duurt veels te lang. Er loopt namelijk al anderhalf jaar een zaak nu! Nou gaan we binnenkort in gesprek met Aon, dus dan hopen we op meer en ook op een betere service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis van risico's in de bouw
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid)
6

Gelukkig zo min mogelijk contact

Eigenlijk zowat geen ervaring met de dienstverlening van Aon, want er is geen schade geweest. Paar jaar terug voor het laatst contact geweest gehad met Aon. Via de mail is in mijn ogen geen contact, maar dat moet dan via telefoon of gewoon langskomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis van risico's in de bouw N.v.t.
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid) N.v.t.
10

Uitermate prettig in all opzichten

Ik ben erg tevreden over Aon. Ze zijn netjes to the point. Goed contact met de account-manager. Er is zeker schade geweest en daar heeft Aon goed bij opgetreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis van risico's in de bouw
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid)
7

Goed, want het liefst heb ik Aon zo weinig mogelijk nodig

Er zijn wel wat zaken die lang lopen, maar dat gaat via rechtsbijstand. Hier kan Aon eigenlijk niets aan doen. Helaas ligt het aan het Nederlands rechtsysteem. We zijn destijds overgestapt naar Aon op advies van Bouwend Nederland vanwege prijstechnische redenen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis van risico's in de bouw
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig) N.v.t.
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid)
10

Uitstekende partij voor mij

Een aanspreekpunt en kortelijnen zijn erg belangrijk voor mij. Dit is precies wat Aon ook voor mij is nu. Echt heel blij mee. Ook goede producten bieden ze aan. Er is geen schade geweest, dus daar kan ik verder weinig over zeggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis van risico's in de bouw
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid) N.v.t.
9

ik kan alles over de schutting gooien bij mijn accountmanager en dan komt het goed!

het gevoel en idee dat je alles met vertrouwen kunt overlaten aan AON is een rustgevend gevoel

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis van risico's in de bouw
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid)

Reactie van het bedrijf

Bij het invullen van de review was een typefout gemaakt in het totaalcijfer. Dit is inmiddels aangepast door ons lidbedrijf naar het juiste ervaringscijfer

6

Aon is onpersoonlijk geworden en iets te log

Qua service is Aon achteruit gegaan. De mantel verzekeringen (CAR en aansprakelijkheid) is qua tarieven erg goed, maar dat komt omdat het via Bouwend Nederland gaat. Lijkt een te grote organisatie te worden. Daarnaast wat onpersoonlijker geworden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kennis van risico's in de bouw
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid) N.v.t.
8

We gaan er gewoon mee door

Ieder jaar betalen we de premie, maar we zijn hier goed geholpen door Aon. Laatst hadden wij een project (was een klus die wij moesten opstarten), en daarvoor moest de CAR verhoogd worden. Dat is allemaal goed verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis van risico's in de bouw N.v.t.
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid) N.v.t.
6

Ik hoop dat het nu beter zal gaan

Afgelopen 3 jaar is het allemaal niet best geweest. Sindsdien geen contact meer gehad met de account-manager. Alles bleef maar liggen. Nu gaan ze kijken of iedere polis wel klopt en krijgen we een contactpersoon. Hopelijk komt het nu wel goed, want alles heeft 3 jaar stilgelegen. Aon is gewoon veels te groot, dus ik blijf sceptisch.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kennis van risico's in de bouw
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid)
5

Grote, logge organisatie

Ik zit nu bij In-Staet. Aon werd een logge organisatie, waardoor we ons geen klant meer voelde. Met uitzondering van de account-manager, want daar waren we tevreden over verder. Via haar ging destijds voornamelijk het contact vanuit Aon.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kennis van risico's in de bouw
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid)
5

Weinig ervaring met Aon, dus kan er niet veel over zeggen

Wel wat schade gehad, maar dat viel onder eigen risico. Daar hadden we dus weinig aan. Contact is sporadisch te noemen vanuit Aon. Ze probeerden ooit schade op ons te verhalen, maar dat was niet van ons. Deze zaak bleef daardoor lang liggen, maar is uiteindelijk wel goed afgehandeld. Kennis hebben ze wel in huis, maar er wordt niet snel gehandeld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kennis van risico's in de bouw
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid)
4

De correspondentie van Aon kan veel makkelijker

Communicatie is zeker niet top. De correspondentie vanuit Aon is chaotisch. Een digitale portaal is inmiddels gelanceerd, maar deze heb ik nog niet ingekeken. Wanneer ik een vraag heb via de mail, dan gaat dat ook erg moeizaam.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kennis van risico's in de bouw N.v.t.
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid) N.v.t.
4

Gewoonweg belabberd

Alles duurt te lang. Daarnaast geen vaste contactpersoon. Het is van het kastje naar de muur bij Aon. Ook met schade duurde het mega lang. Het is absurd hoe lang alles duurt daar bij de verzekeraar Aon.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kennis van risico's in de bouw N.v.t.
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid)
8

Het loopt allemaal vlot

Ik kan er kort in zijn. Aon geeft een snelle reactie, per mail of telefoon. Als ik erom vraag dan staan ze voor mij klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis van risico's in de bouw
  • Bereikbaarheid en contact met jouw adviseur/ behandelaar
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid)

Over Dienstverlening Aon (Bouwend Nederland)

Onder het label Bouwend Nederland Verzekeringen werken wij samen met diverse partijen, waaronder Aon. Aon is een betrouwbare risicoadviseur die kritisch en onafhankelijk meedenkt over de verzekering van je bouwprojecten. Je kunt rekenen op volledige begeleiding en advisering door een team van specialisten.

Over Bouwend Nederland - Ledenvoordelen

Bouwend Nederland is de vereniging van bouw- en infrabedrijven. Door gebruik te maken van onze financiële ledenvoordelen profiteer je optimaal van je Bouwend Nederland lidmaatschap. Naast financieel voordeel is er ook sprake van betere voorwaarden en condities. Het loont dus zeker de moeite je in onze ledenvoordelen te verdiepen. Ons advies is dan ook: kijk, vergelijk en profiteer!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd