Doen wat ze beloven

Prettige ervaring, duidelijke uitleg verzekeringen, en adequaat reageren op vraagstukken.

• Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)

AON is een prima partner voor ons als bouwondernming

AON heeft deskundige medewerkers die prima adviseren en ondersteunen m.b.t. de polissen die we bij hen hebben lopen. De accountmanager denkt prima mee en is pro-actief inzake informeren en evalueren van risico's en verzekermogelijkheden.

prettig en onderhoudend

Fijn onderhoud; prettig gesprek

Topservice

Annet en Miranda reageren altijd vlot bij vragen! Ik word altijd blij van het contact met hen en ben blij met hun kennis van zaken. Toppers!

Prima relatie met Aon

Vakkundigheid en deskundigheid, gecombineerd met vriendelijke adviseurs

• Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid) N.v.t.

Heldere communicatie

Aon geeft duidelijke uitleg over de afgesloten verzekeringen, welke risico's gedekt zijn en welke risico's nog worden gelopen. Hierin adviseert Aon duidelijk. Een digitale polismap zal en digitaal inzicht in facturen is een verbeterpunt.

• Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)

Goede partner, wel voor groot deel afhankelijk van contactpersoon

Ik ben tevreden

Ik word actief geinformeerd over relevante zaken voor ons bedrijf. Daarnaast word ik actief herinnerd aan lopende zaken die nog aandacht behoeve.

Snel en deskundig

Mijn samenwerking met de adviseurs van AON verloopt erg goed. Ik krijg snel reactie en uitgebreid deskundig advies over zaken.

• Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)

Nancy en Paul zijn zeer klantgericht en prettige gesprekspartners die de materie op een heldere manier uiteen zetten en je, zoals je mag verwachten, van gedegen advies voorzien.

• Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)

ervaringen zijn tot op heden goed

niks meer, niks minder

Prima ervaring

Niet veel te maken gehad, om jullie in te roepen maar tot heden helemaal prima

goede prijs kwaliteit verhouding

Goed bereikbaar voor vragen

• Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)

Fijne verzekeraar met veel kennis.

Ze mogen wel meer op voorgrond treden soms. Echter door personele wisselingen valt dit ook niet mee.

• Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)

Top service; gedegen advies, korte lijnen en goede voorwaarden i.c.m. scherpe tarieven

Roelof en Femke zijn betrokken risicoadviseurs met uitgebreide kennis van de bouwsector. Ze nemen uitgebreid de tijd om de relevante risico's en verzekeringsvoorwaarden door te nemen; korte lijnen en goede bereikbaarheid (zelfs in het weekend en avonduren). De Bouwend Nederland pakketten sluiten qua voorwaarden en prijsstelling goed aan op de behoefte.

Herhaling van zetten

Ik vond de afspraak een herhaling van zetten van de vorige afspraak. Matige voorbereiding van het gesprek (status lopende schadegevallen had vooraf door AON adviseur bekeken moeten worden, is mijn mening) Verzekeringspolissen 2023 pas verkrijgbaar na uitdrukkelijk aandringen van onze kant. Verder niets nieuws te melden.

Prettige samenwerking

Prettig

Positieve en constructieve houding

Positieve en constructieve houding

Prettige en kundige samenwerking

Fijne organisatie om mee te werken. Staan altijd voor je klaar en denken met je mee.

• Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)

Weinig inhoudelijke inbreng en toegevoegde waarde

Weinig toegevoegde waarde. Adviseur heeft geen idee van lopende schadegevallen.

• Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)

Fijne partij om mee te werken

Fijn contact met Ruud en Patrick. Kundig en erg behulpzaam met alle verzekeringen die wij hebben lopen bij Aon.

• Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)

Fijne verzekeraar met veel kennis

zie boven

• Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)

Ik ben benieuwd of een lopende zaak eindelijk gaat worden afgehandeld

Er loopt een zaak en dat wacht al heel lang nu. Dit was voor de kerst. Ik wil hier graag afhandeling van. We hebben wel iemand gesproken en die is recent langsgeweest. Over hem ben ik zeker wel tevreden. Focus ligt eerder op de verkoop dan de afhandeling lijkt wel.

• Kennis van risico's in de bouw N.v.t.
  • Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)

Prettige ervaring met deze partij

Ik heb verder weinig mee Aon te maken. Als we iets doorgeven, dan wordt het opgepakt. Ook de polis is goed door de korting van Bouwend Nederland.

• Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)

Over Dienstverlening Aon (Bouwend Nederland)

Onder het label Bouwend Nederland Verzekeringen werken wij samen met diverse partijen, waaronder Aon. Aon is een betrouwbare risicoadviseur die kritisch en onafhankelijk meedenkt over de verzekering van je bouwprojecten. Je kunt rekenen op volledige begeleiding en advisering door een team van specialisten.

Over Bouwend Nederland - Ledenvoordelen

Bouwend Nederland is de vereniging van bouw- en infrabedrijven. Door gebruik te maken van onze financiële ledenvoordelen profiteer je optimaal van je Bouwend Nederland lidmaatschap. Naast financieel voordeel is er ook sprake van betere voorwaarden en condities. Het loont dus zeker de moeite je in onze ledenvoordelen te verdiepen. Ons advies is dan ook: kijk, vergelijk en profiteer!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.