perfect, zeker aan te bevelen

Mijn oordeel is vooral gevormd op de prettige samenwerking met Reina. Het contact was bijzonder plezierig, omdat Reina ook oog had voor mijn persoonlijke emoties bij de onderhavige casus. Dit gaf mij enorm veel rust in een heel vervelend traject.

• Totale beoordeling

• Communicatie met uw adviseur

Bouwhuis Zilverstraat 69

2718RP Zoetermeer

Over Bouwend Nederland Adviesdesk - tweedelijns advies

Door van deze dienstverlening gebruik te maken realiseert u: 1. Deskundige ondersteuning voor een laag ledentarief. Of het nu gaat om arbeidsrecht, bouwrecht of aanbestedingen. 2. Laagdrempelige en actuele kennisopbouw, voor onze leden op maat gemaakt via Bouwend Nederland Academy. 3. Betere voorwaarden en condities. Zo zijn de Bouwend Nederland verzekeringsmantels uniek in de markt en maximaal afgestemd op de bouw en infra. 4. Gemak. Wij doen al het uitzoekwerk, onderhandelen met marktpartijen en zorgen ervoor dat de producten en diensten aansluiten bij uw bedrijfsvoering.

Over Bouwend Nederland - Advies

Bouwend Nederland is dé ondernemersorganisatie voor de bouw en infra. Wij verenigen en verbinden circa 4.300 kleine en grote bedrijven, behartigen de belangen van de sector op lokaal, regionaal, landelijk en Europees niveau, en maken ons hard voor vernieuwing in de bouw en infra. Naast de belangenbehartiging bieden wij een groot aantal diensten aan, waaronder eerste- en tweedelijns juridische ondersteuning, workshops en trainingen en vele ledenvoordelen.