Duidelijke en snelle reactie op onze vraag

Binnen een paar uur werd er gereageerd op onze vraag. Het antwoord was duidelijk en wij hebben geen verdere vragen over dat onderwerp, bedankt

• Kwaliteit van ons advies

ik voelde mij welkom met mijn vraag (en dat is wel eens anders geweest)

Ik werd professioneel te woord gestaan en ook de toegezegde nazending is correct opgevolgd

Goed onderbouwd antwoord

Ben erg blij met de hulp.

• Kwaliteit van ons advies

Top: de reden om lid te zijn van Bouwend Nederland!

Met ingewikkelde aanbesteding regels is het een must om juridisch advies te krijgen.

Duidelijk antwoord

• Kwaliteit van ons advies

Bedankt voor het goede en snelle advies.

Bedankt.

• Kwaliteit van ons advies

Snelle reactie en heel duidelijk omschreven. Fijn!

NB: Om namen door te geven van uw werknemers, vind ik erg ver gaan. Het zou goed zijn om uw medewerkers te vertrouwen en hun werk te laten doen. Ik vind het niet fair om via klanten te vernemen hoe uw medewerkers hun werk doen. Dat is een taak voor de werkgever.

• Kwaliteit van ons advies

Snelle en volledige reactie. Inhoudelijk goed ingegaan op de vraag. Begrijpelijke taal.

Snel en daadkrachtig

Ik heb snel, duidelijk en goed antwoord gekregen, waar ik mee verder kan.

Snelle en heldere beoordeling

Jos heeft een heldere analyse gemaakt en geformuleerd met een advies.

• Kwaliteit van ons advies

Reactie geeft extra duidelijkheid over ons standpunt

Wij zijn voortdurend op zoek naar aanknopingspunten om ons standpunt te verdedigen. De reactie geeft deze duidelijkheid.

heldere en nuttige informatie

door de duidelijke en heldere uitleg die gegeven is, snap ik het beter en is mijn vraag direct beantwoord

• Kwaliteit van ons advies

Snelle reactie, met een duidelijk antwoord op mijn vraag!

Snelle, duidelijke en heldere reactie met een bruikbaar antwoord op de gestelde vraag.

• Kwaliteit van ons advies

Snelle en duidelijke reactie!

Zoals gewoonlijk een snelle reactie met een helder verhaal.

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer snelle reactie met duidelijke onderbouwing die direct gebruikt kan worden voor verdere afstemming met opdrachtgever.

Weer even een eye-opener

zeer slecht, onaanvaardbaar

Veel onduidelijkheid omdat volgens artikel 39 bij het overlijden van je schoonmoeder wel doorbetaald verlof is zo is aangegeven door het cnv

perfect, zeker aan te bevelen

Binnen 20 minuten een actueel, deskundig en met kennis van zaken geschreven advies/mening. Dat is gewoon uitstekend (perfect); ik kan er niet meer van maken !

perfect, zeker aan te bevelen

Jos van Alphen heeft kundig en buitengewoon snel ( op dezelfde dag binnen een half uur de stukken beoordeeld en ons ( zelfs na 18:00 uur) daarover ingelicht ( ook al was de uitslag bedroevend voor ons). Hartelijk dank!

top

goede service, goed behandeld

Duidelijk, kort en krachtig en snel :)

goede service, goed behandeld

We hebben een zeer snelle terugkoppeling ontvangen van Bouwend Nederland waarmee de aanbestedende dienst de uitvraag zodanig heeft aangepast dat het risicoprofiel beheersbaar is geworden.

goede service, goed behandeld

Ervaring zeer goed. Antwoord onderbouwd met kritische grondslag.

goede service, goed behandeld

Zeer snel en uitgebreid advies.

Over Bouwend Nederland Adviesdesk - eerstelijns advies

Door van deze dienstverlening gebruik te maken realiseert u: 1. Deskundige ondersteuning voor een laag ledentarief. Of het nu gaat om arbeidsrecht, bouwrecht of aanbestedingen. 2. Laagdrempelige en actuele kennisopbouw, voor onze leden op maat gemaakt via Bouwend Nederland Academy. 3. Betere voorwaarden en condities. Zo zijn de Bouwend Nederland verzekeringsmantels uniek in de markt en maximaal afgestemd op de bouw en infra. 4. Gemak. Wij doen al het uitzoekwerk, onderhandelen met marktpartijen en zorgen ervoor dat de producten en diensten aansluiten bij uw bedrijfsvoering.

Over Bouwend Nederland - Advies

Bouwend Nederland is dé ondernemersorganisatie voor de bouw en infra. Wij verenigen en verbinden circa 4.300 kleine en grote bedrijven, behartigen de belangen van de sector op lokaal, regionaal, landelijk en Europees niveau, en maken ons hard voor vernieuwing in de bouw en infra. Naast de belangenbehartiging bieden wij een groot aantal diensten aan, waaronder eerste- en tweedelijns juridische ondersteuning, workshops en trainingen en vele ledenvoordelen.