Prettige

Reactie via de website verstuurd was niet aangekomen. Na telefoontje zeer snel gereageerd. Hartelijk dank.

• Kwaliteit van ons advies

Mijn vraag is adequaat opgepakt.

Mijn vraag is adequaat opgepakt.

Snel een antwoord. Heel behulpzaam

Erg tevreden over de snelle reacties en behulpzame medewerkers. Nog altijd een goed advies ontvangen op de gestelde vragen.

Super, meteen geholpen

Direct de juiste persoon aan de lijn, die mij voorzag van de gevraagde informatie.

• Kwaliteit van ons advies

teleurstellend, ondanks de goede bedoelingen van Harry Wisse.

Ondanks dat de regering, VNCI en andere mensen in de houtwereld mij verwezen naar Bouwend Nederland, heb ik nog geen enkel advies gekregen waarmee ik verder kom. Juist nu houthoogbouw bevorderd wordt moeten er toch ondernemers zijn die bamboe willen verwerken tot materiaal dat superieur is aan CLT hardhout. Wij zijn een goede doelen stichting dat bamboe laat planten door werklozen in Ghana.

• Kwaliteit van ons advies

Snel en duidelijk antwoord op maat

Na mondeling overleg de documentatie nagestuurd. Een paar uur later ontvingen wij de email met de beantwoording van de vraag.

• Kwaliteit van ons advies

Mijn vragen zijn volledig beantwoord.

Duidelijk

Was een duidelijk antwoord

Goed en helder advies

Al diverse keren gebruik gemaakt van de afdeling advies en telkens de juiste correcte en heldere antwoorden terg mogen ontvangen

geen reactie gegeven

de vraag lijkt niet beantwoord te worden.

Duidelijk antwoord gekregen

Snel een duidelijk antwoord ontvangen

Goed en helder advies

De heer Theuns heeft me voorzien van duidelijk advies en de nodige "juridische" achtergrond/ aspecten over deze kwestie.

Duidelijk en snel antwoord

Zie boven

Duidelijk en snel antwoord

Zie boven

Snel geholpen

Probleem met het invullen van de modelovereenkomst. Door het advies was het probleem snel verholpen.

Jammer.

Ik wil een bouwbedrijf starten maar mag niet mee doen. Natuurlijk heb ik geen lidmaatschap. Eerst een bouwbedrijf en dan doen we mee lijkt me. Staan jullie nu voor de bouw en helpen jullie mensen en de bouw verder?

Prima, kort en duidelijk antwoord ontvangen

Prima, kort en duidelijk antwoord ontvangen

• Kwaliteit van ons advies

Erg goed geholpen, ben er blij mee!

Snel en vakkundig advies.

• Kwaliteit van ons advies

Snelle reactie op mijn vraag

Loonspecial 2022 afgelopen maandag aangevraagd en 2 dagen later keurig per mail ontvangen

• Snelheid van onze reactie
  • Kwaliteit van ons advies N.v.t.

TOP

Na een uiteenzetting van ons probleem kreeg ik een duidelijk antwoord, met hierbij ook een handreiking om e.e.a. op te lossen / aan te pakken. Plonie Smit : een dikke pluim Werkelijk TOP !!!

• Kwaliteit van ons advies

vraag niet (goed) gelezen, onbruikbaar antwoord

vraag over gevolgen van vorst beantwoordt met algemene informatie over de onwerkbaar weer regeling

eerlijk

correct eerlijk en snel

• Kwaliteit van ons advies

op een correcte wijze een snelle en duidelijke reactie

snelle duidelijke en bruikbare reactie/antwoord

Over Bouwend Nederland Adviesdesk - eerstelijns advies

Door van deze dienstverlening gebruik te maken realiseert u: 1. Deskundige ondersteuning voor een laag ledentarief. Of het nu gaat om arbeidsrecht, bouwrecht of aanbestedingen. 2. Laagdrempelige en actuele kennisopbouw, voor onze leden op maat gemaakt via Bouwend Nederland Academy. 3. Betere voorwaarden en condities. Zo zijn de Bouwend Nederland verzekeringsmantels uniek in de markt en maximaal afgestemd op de bouw en infra. 4. Gemak. Wij doen al het uitzoekwerk, onderhandelen met marktpartijen en zorgen ervoor dat de producten en diensten aansluiten bij uw bedrijfsvoering.

Over Bouwend Nederland - Advies

Bouwend Nederland is dé ondernemersorganisatie voor de bouw en infra. Wij verenigen en verbinden circa 4.300 kleine en grote bedrijven, behartigen de belangen van de sector op lokaal, regionaal, landelijk en Europees niveau, en maken ons hard voor vernieuwing in de bouw en infra. Naast de belangenbehartiging bieden wij een groot aantal diensten aan, waaronder eerste- en tweedelijns juridische ondersteuning, workshops en trainingen en vele ledenvoordelen.