Fantastische praktische training met heel veel meerwaarde voor dagelijkse praktijk!

Helemaal goed, heel veel aan gehad!

• Heb je suggesties voor andere trainingen? laat het ons weten N.v.t.

Erg leerzame en leuke training.

Mijn ervaring is dat het een hele interessante training is, waarbij handige tips en tricks besproken worden. Het is een verhelderende training, zaken waar je werkelijk dagelijks/wekelijks mee te maken hebt. Helaas heb ik door ziekte zelf een dagdeel moeten missen, maar wie weet ga ik de training in de toekomst nog een keer volgen! Alleen had het wat mij betreft wel uit meer dagdelen mogen bestaan, omdat er wel vrij snel door alle stof heen gewerkt wordt.

leuke duidelijke heldere cursus

Per aspect alles goed behandeld . Duidelijke uitleg van Yvonne. Ik heb Yvonne als zeer bekwaam ervaren

In 4dagdelen weer up to date op het personeelsvlak

Door de verdeling over 4 dagdelen is de cursus overzichtelijk en goed te volgen. Uitleg van de onderwerpen mede met dagelijkse praktijkvoorbeelden en met inbreng van eigen praktijkvoorbeelden / ervaringen, zeker een aanrader.

Goede introductie in personeelsbeleid binnen de Bouw en Infra

Zeer kundige en leuke adviseur/cursusleider, goede basis introductie en prettige groep gelijkgestemden.

• Heb je suggesties voor andere trainingen? laat het ons weten N.v.t.

In een kort tijdsbestek veel geleerd.

Ondanks dat HRM totaal niet mijn vakgebied is heb ik van deze cursus erg veel opgestoken en kunnen wij in het bedrijf procesmatig dingen gaan veranderen. Ik zal iedereen die verbetering wil in zijn bedrijfsbeleid omtrent P&O deze 4 cursus dagen aanbevelen

• Contact met Academy N.v.t.
  • Trainingsmateriaal N.v.t.

Interessante kennismaking met personeelsbeleid

Wil me meer verdiepen in het personeelsbeleid van het bedrijf en daarom voor deze training gekozen. Nog niet heel veel ervaring opgedaan, maar met behulp van de training toch een aantal handvaten meegekregen om hier een begin mee te maken.

• Meerwaarde in de dagelijkse praktijk
  • Indien deze training uitsluitend online (e-learning) aangeboden wordt, zou u deze training dan ook volgen? Ja

Leerzaam, inspirerend, gezellig

Ik werk nu ongeveer 3 maanden op de afdeling P&O bij bouwbedrijf van Engen en heb heel veel gehad aan de training praktisch personeelsbeleid. Per keer een ander onderwerp behandelen, maakte het overzichtelijk en doordat we met een grote groep waren, hoor je vanuit verschillende bedrijven ervaringen/tips. Ik vond de middagen heel leerzaam en degene die de training gaf legde alles duidelijk uit.

• Meerwaarde in de dagelijkse praktijk
  • Indien deze training uitsluitend online (e-learning) aangeboden wordt, zou u deze training dan ook volgen? Nee

Sluit goed aan bij de praktijk

Zeer uitgebreide cursus

Zeer uitgebreide cursus, gegeven door een kundige docente.

• Meerwaarde in de dagelijkse praktijk

prima cursus ondanks de beperkingen van corona

Wij hadden een gemêleerde groep waardoor de dynamiek goed was. er werd genoeg aandacht gegeven aan de vragen die vaak gericht waren op individuele casussen. normaliter zou er meer ruimte zijn om in groepsverband opdrachten te maken, dit is ook wel nodig maar nu vanwege de maatregelen praktisch niet haalbaar.

• Meerwaarde in de dagelijkse praktijk

Ik had iets meer tempo en diepgang verwacht

We hebben veel onderwerpen behandeld, maar dwaalden ook wel eens wat af. Naar mijn mening had de regie wel iets strakker gemogen.

• Meerwaarde in de dagelijkse praktijk

Nuttige training om kennis aan te vullen en op te frissen!

Nuttig om je kennis aan tevullen en op de frissen door enerzijds de 'lesstof' mee te krijgen en anderzijds ervaringen van vakgenoten te horen en eigen ervaringen met hen te delen. Toch even een opmerking ter opbouw: bij sommige delen kreeg ik de indruk dat de trainer er 'niet zo goed in zat' of dit zelf niet interessant/belangrijk vond. Persoonlijk denk ik dat je het stuk met overtuiging en kennis van zaken moet geven óf beter dat hele stuk weg kan laten.

• Meerwaarde in de dagelijkse praktijk

Deze cursus is voor mij zinvol om het jaarlijks te herhalen !!

Doordat wij maar een relatief klein bedrijfje, heb ik verschillende petten op , het stukje P&O doe ik er gewoon bij net zoals HRM zaken . Wij werken seizoen gebonden van april t/m oktober met 20 man personeel en in de winter met hooguit 5 man op kantoor en werkplaats . Dus herhalen is voor mij het allermooiste om een beetje bij te blijven .

Interactief en informatief

Hele fijne training, waarbij veel aspecten van HRM en de Bouw CAO aan bod komen.

• Meerwaarde in de dagelijkse praktijk

• Contact met Academy N.v.t.
  • Meerwaarde in de dagelijkse praktijk
  • Indien deze training uitsluitend online (e-learning) aangeboden wordt, zou u deze training dan ook volgen? N.v.t.

Duidelijke uitleg over de behandelde onderwerpen

Duidelijke uitleg van de behandelde onderwerpen door de docente en ruimte voor interactie. Hierdoor hoor je ook van andere bedrijven hoe ze tegen bepaalde dingen aankijken en oplossen.

• Meerwaarde in de dagelijkse praktijk

Leerzaam en helemaal up te date

Lesstof is stap voor stap behandeld. Trainer gaf met praktijkvoorbeelden goede aanvulling op bestaand trainingsmateriaal. Daarbij was er ruimte voor het delen van ervaringen en ruimte voor discussie. Zowel in kleinere groepen als met complete groep. Ook de locatie was top. Zeker nu in Corona tijd hebben we gebruik kunnen maken van een grote ruimte zodat de 1,5mtr regel gehandhaafd kon worden.

• Meerwaarde in de dagelijkse praktijk

Yvonne heeft het ondanks de beperkte mogelijkheden met betrekking tot de Corona super gedaan. Ze weet te boeien van begin tot eind.

• Meerwaarde in de dagelijkse praktijk

Goede cursus, informatie is dagelijkse te gebruiken

De informatie van Yvonne van Zijl was prima. Ze is in staat om -zonder haar mening te geven- duidelijk toe te lichten hoe cao-afspraken tot stand gekomen zijn, ook wanneer daar kritische vragen over gesteld worden. Er werd veel informatie gegeven, daarom was het wel goed dat de cursus over vier dagen was verspreid. De interactie met medecursisten was heel prettig en waardevol.

Duidelijke taal

Ik vond de training heel leerzaam. Duidelijke uitleg met goede voorbeelden en het is heel relaxed leren met de uitleg van Yvonne. Het gaat eigenlijk vanzelf en het is zeker niet taai.

• Meerwaarde in de dagelijkse praktijk

Het was een leuke, nuttige, heldere en praktische training.

Tijdens de training zijn er nuttige onderwerpen aan bod gekomen die goed aansluiten op de praktijk. De groep bestond uit zo'n 12 man wat ook prettig was. Tijdens de training hebben we ook kleine opdrachten gekregen die we met 2 of meer mensen uit moesten voeren. De uitleg was prettig en tijdens de trainingen konden er ook volop vragen gesteld worden.

• Meerwaarde in de dagelijkse praktijk

Ik ben zeer tevreden over Mayra!

Weet het erg goed en duidelijk te vertellen. Mayra weet erg veel. Voor mij als nieuwe medewerker bij Timmerhuis geeft het een vertrouwd gevoel.

• Meerwaarde in de dagelijkse praktijk

Het was een gezellige, leerzame, informatieve bijeenkomst

Veel interactie waar veel informatie uit voorvloeide.

Bouwhuis Zilverstraat 69 2718 RP Zoetermeer

Over Training: Praktisch personeelsbeleid: verbeter je P&O

Tijdens deze basistraining Praktisch Personeelsbeleid geven we in vier dagdelen, op een interactieve manier, een goede basis om het personeelsbeleid vorm te geven en praktisch uit te voeren.

Over Bouwend Nederland - Academy

Bouwend Nederland Academy verzorgt diverse trainingen specifiek gericht op de bouw- en infrasector. Deze trainingen worden verzorgd op verschillende locaties in alle regio’s. Daarnaast kunnen ze op verzoek geheel op maat samengesteld worden én bij jou op locatie plaatsvinden. Zo zorg je ervoor dat jouw bedrijf altijd op de hoogte is van de meest recente ontwikkelingen en onderwerpen binnen de branche.