Slecht bereikbaar

Geen herinnering oid Gewoon blokkade op passen Als je belt krijg je een bloemist ad lijn Die nergens van af weet

Gewoon goed

Snelle dienstverlening, facturatie digitaal en tijdig, bij veel tankstations tanken mogelijk.

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Beloofd van alles maar maakt niet waar

Wij zijn erg teleurgesteld in de Bouwend Nederland Brandstof. Wij voelen ons gelokt met een belofte over korting terwijl dit achteraf eigenlijk niet zo is. Het is volstrekt niet helder wanneer je korting krijgt en hoe. De passen werken op heel veel plekken niet. Er is altijd gedoe mee, ze hebben daar geen concrete oplossingen voor, behalve een nieuwe pas sturen, maar daar ligt het niet aan. En als je contact zoekt dan duurt het super lang voordat je antwoord krijgt. Op sommige vragen krijg je nooit antwoord. Al met al is het wel heel handig dat we nu alle brandstofbonnen in een keer kunnen betalen. (als we niet ook losse pinbonnen hebben omdat de passen niet werkten).

matig

zou fijn zijn als pas meerdere mogelijkheden heeft: parkeerkaart, spaarkaart.

Tankpassen werken prima

Tankpassen en onderling contact prima. Enig minpuntje dat vorig jaar bij een bankstoring ING meteen alle passen geblokkeerd werden en wij niet 1 of 2 dagen respijt kregen voordat de blokkade inging.

slechte bereikbaarheid

Weken bezig geweest om een kopie van een factuur te ontvangen. Door overgang naar een nieuw systeem werden facturen niet meer automatisch verzonden en het alsnog opvragen heeft heel wat voeten in de aarde gehad. Ook was het adres op de factuur gewijzigd en ook dat was moeilijk te wijzigen. Verder weken onbereikbaar geweest.

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Denken mee en reageren snel

Reageren altijd snel op aanvragen, zijn erg klantvriendelijk en denken met je mee.

overzichtelijk

Overzichtelijk en duidelijke facturen, makkelijk contact via portaal.

Prima tankpassen

Wij zijn enkele jaren geleden overgestapt van Shell-passen naar passen via BNL en dat is een hele verbetering.

Werkt goed

Lastig is wel dat je niet bij alle Esso of Total tankstations terecht kan.

Makkelijk

Makkelijk en snel tanken, geen bonnetjes bewaren en kwijt raken. Facturen via de mail , dus meteen digitaal . En wordt automatisch op tijd afgeschreven, dus nooit te laat betaald en kost jezelf geen tijd

Prima!

De bestelsite werkt heel prettig, is duidelijk en overzichtelijk. De service en behulpzaamheid aan de telefoon is super. Wel heb ik behoefte aan een online portaal zodat je kan zien hoeveel tankpassen er in gebruik zijn, eventueel makkelijk blokkeren/opzeggen etc.

Prima ervaring

We ervaren het gemak van de pas. En de maandelijkse afschrijving van kosten.

Prima regeling!

Makkelijk voor de werknemers en totaal gemak voor de administratie!

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Is het een voordeel weet ik niet

Is het een voordeel, dat weet ik niet. Het is wel leuk dat we partners en collega's af en toe verrassen met een mooie bos bloemen. Vaak zijn de tankstations bij ons in de regio al goed koper dan de prijs incl korting

positief

makkelijke tool voor auto's onderweg

r

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Een hoop gehannes, slechte factuur, geen cent korting, mee gestopt

Voor mij totaal geen meerwaarde Gestopt met gebruik

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Wat vervelend om te horen. Er is standaard een vaste korting op de landelijke adviesprijs. Is de pompprijs in jouw regio lager dan de landelijke adviesprijs minus de korting? Dan betaal je automatisch de lokale pompprijs.

Werkt super

Wij hebben drie voertuigen die met de tankpas bij de pomp kunnen tanken, op de factuur staan alle tankbeurten en wij hebben geen geklooi met bonnetjes en de extra korting is mooi meegenomen.

Facturen lastig

De facturen moet ik zelf middels inlog ophalen om in de administratie te zetten. Dat vind ik onhandig. Ik ontvang van alle crediteuren de facturen in mijn mailbox, maar dus niet van VBW.

• Uitgesteld betaalgemak

geen enkel voordeel in inkoop, onduidelijke facturen, gestopt met gebruik

ik vind het helemaal niks voor ons bedrijf. ik heb het een paar keer geprobeerd maar besloten er mee te stoppen. onduidelijke facturen, geen enkel inkoopvoordeel waarneembaar, erg slecht. wilt u mijn abonnement stopzetten aub?

• Bestelgemak N.v.t.
  • Tankgemak N.v.t.
  • Dekking stations N.v.t.
  • Garantie btw-teruggave N.v.t.

geen enkel voordeel!

Zo'n pas is leuk, het enige wat er handig aan is, is dat je een factuur eens per twee weken krijgt... Er is NUL voordeel aan deze pas bij de pomp..

• Uitgesteld betaalgemak

Via deze weg willen we reageren op uw beoordeling die u op de site klantenvertellen.nl van Bouwend Nederland heeft geplaatst. Graag leggen we u de kortingsregeling uit. De kortingsregeling die wij toepassen is de regeling van de laagste prijsgarantie. In de praktijk hanteert een benzinemaatschappij een landelijke adviesprijs en per station soms een afwijkende lagere pompprijs. Wij hebben met de oliemaatschappijen een korting afgesproken t.o.v. de landelijke adviesprijs, maar als de lokale pompprijs lager is dan de landelijke adviesprijs minus de afgesproken korting betaalt u de lage pompprijs. U betaalt dus altijd de laagste prijs, waar altijd de afgesproken korting in is verwerkt. We hopen u hiermee een duidelijk uitleg te hebben gegeven, waarmee we ook bereiken dat u uw waardering voor Bouwend Nederland Brandstof anders ziet.

Geheel ontzorgd

Goed concept. Geheel ontzorgd. Automatisch vaste korting op de landelijke adviesprijs. Goed aanbod van tankstations. Geen bonnen, recht op aftrek.

• Uitgesteld betaalgemak

Tankpas bouwend nederland werkt prima. Ook het gemakt van btw aftrek en facturatie. Alleen de facturen komen niet goed bij ons binnen. Elke keer komt maar 1 van de 4 in de email. Men komt er niet achter waarom de andere niet per mail binnen komen.

• Uitgesteld betaalgemak

geen rompslomp, digitale facturen, erg makkelijk

Tanken met een pasje gaat snel aan de pomp. achteraf ontvang je via de email de digitale factuur. Dit kost weinig tijd en is erg makkelijk

Over Bouwend Nederland Brandstof

Met een tank- of laadpas van Bouwend Nederland Brandstof bespaar je op de brandstofkosten en profiteer van betaalgemak, uitgestelde betaling en recht op btw-aftrek.

Over Bouwend Nederland - Ledenvoordelen

Bouwend Nederland is de vereniging van bouw- en infrabedrijven. Door gebruik te maken van onze financiële ledenvoordelen profiteer je optimaal van je Bouwend Nederland lidmaatschap. Naast financieel voordeel is er ook sprake van betere voorwaarden en condities. Het loont dus zeker de moeite je in onze ledenvoordelen te verdiepen. Ons advies is dan ook: kijk, vergelijk en profiteer!