Werkt goed

Lastig is wel dat je niet bij alle Esso of Total tankstations terecht kan.

Makkelijk

Makkelijk en snel tanken, geen bonnetjes bewaren en kwijt raken. Facturen via de mail , dus meteen digitaal . En wordt automatisch op tijd afgeschreven, dus nooit te laat betaald en kost jezelf geen tijd

• Deskundigheid N.v.t.

Prima!

De bestelsite werkt heel prettig, is duidelijk en overzichtelijk. De service en behulpzaamheid aan de telefoon is super. Wel heb ik behoefte aan een online portaal zodat je kan zien hoeveel tankpassen er in gebruik zijn, eventueel makkelijk blokkeren/opzeggen etc.

Prima ervaring

We ervaren het gemak van de pas. En de maandelijkse afschrijving van kosten.

Prima regeling!

Makkelijk voor de werknemers en totaal gemak voor de administratie!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs-/kwaliteitverhouding

Is het een voordeel weet ik niet

Is het een voordeel, dat weet ik niet. Het is wel leuk dat we partners en collega's af en toe verrassen met een mooie bos bloemen. Vaak zijn de tankstations bij ons in de regio al goed koper dan de prijs incl korting

positief

makkelijke tool voor auto's onderweg

r

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Een hoop gehannes, slechte factuur, geen cent korting, mee gestopt

Voor mij totaal geen meerwaarde Gestopt met gebruik

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Wat vervelend om te horen. Er is standaard een vaste korting op de landelijke adviesprijs. Is de pompprijs in jouw regio lager dan de landelijke adviesprijs minus de korting? Dan betaal je automatisch de lokale pompprijs.

Werkt super

Wij hebben drie voertuigen die met de tankpas bij de pomp kunnen tanken, op de factuur staan alle tankbeurten en wij hebben geen geklooi met bonnetjes en de extra korting is mooi meegenomen.

Facturen lastig

De facturen moet ik zelf middels inlog ophalen om in de administratie te zetten. Dat vind ik onhandig. Ik ontvang van alle crediteuren de facturen in mijn mailbox, maar dus niet van VBW.

• Uitgesteld betaalgemak

geen enkel voordeel in inkoop, onduidelijke facturen, gestopt met gebruik

ik vind het helemaal niks voor ons bedrijf. ik heb het een paar keer geprobeerd maar besloten er mee te stoppen. onduidelijke facturen, geen enkel inkoopvoordeel waarneembaar, erg slecht. wilt u mijn abonnement stopzetten aub?

• Tankgemak N.v.t.
  • Dekking stations N.v.t.

geen enkel voordeel!

Zo'n pas is leuk, het enige wat er handig aan is, is dat je een factuur eens per twee weken krijgt... Er is NUL voordeel aan deze pas bij de pomp..

• Uitgesteld betaalgemak

Via deze weg willen we reageren op uw beoordeling die u op de site klantenvertellen.nl van Bouwend Nederland heeft geplaatst. Graag leggen we u de kortingsregeling uit. De kortingsregeling die wij toepassen is de regeling van de laagste prijsgarantie. In de praktijk hanteert een benzinemaatschappij een landelijke adviesprijs en per station soms een afwijkende lagere pompprijs. Wij hebben met de oliemaatschappijen een korting afgesproken t.o.v. de landelijke adviesprijs, maar als de lokale pompprijs lager is dan de landelijke adviesprijs minus de afgesproken korting betaalt u de lage pompprijs. U betaalt dus altijd de laagste prijs, waar altijd de afgesproken korting in is verwerkt. We hopen u hiermee een duidelijk uitleg te hebben gegeven, waarmee we ook bereiken dat u uw waardering voor Bouwend Nederland Brandstof anders ziet.

Geheel ontzorgd

Goed concept. Geheel ontzorgd. Automatisch vaste korting op de landelijke adviesprijs. Goed aanbod van tankstations. Geen bonnen, recht op aftrek.

• Uitgesteld betaalgemak

Tankpas bouwend nederland werkt prima. Ook het gemakt van btw aftrek en facturatie. Alleen de facturen komen niet goed bij ons binnen. Elke keer komt maar 1 van de 4 in de email. Men komt er niet achter waarom de andere niet per mail binnen komen.

• Uitgesteld betaalgemak

geen rompslomp, digitale facturen, erg makkelijk

Tanken met een pasje gaat snel aan de pomp. achteraf ontvang je via de email de digitale factuur. Dit kost weinig tijd en is erg makkelijk

ok

je kunt bijna overal met de pas terecht

• Uitgesteld betaalgemak

Via deze weg willen we reageren op uw beoordeling die u op de site klantenvertellen.nl van Bouwend Nederland heeft geplaatst. Per tankpas wordt jaarlijks €8,95 administratiekosten berekend. We hopen u hiermee een duidelijk uitleg te hebben gegeven, waarmee we ook bereiken dat u uw waardering voor Bouwend Nederland Brandstof anders ziet.

Wij gebruiken deze pas alleen voor ons materieel, onze vervoer middelen tanken bij ons op de werf.

positief

handig voor medewerkers die niet altijd in vestigingsplaats komen

• Prijsvoordeel N.v.t.
  • Uitgesteld betaalgemak N.v.t.

Tankpassen werken prima bij voldoende tankstations in de buurt van de werkplekken van onze werknemers. Tolkosten Belgie worden op 1 algemene kaart verrekend. Korting vergeleken met vorige tankpassen uitstekend.

Gemakkelijk en ontzettend confortabel

Het is zo ontzettend fijn dat ik voor de administratie niet meer nodeloos tijd moet verdoen door te zoeken naar de tankbonnen omdat alle mannen het elke keer voor elkaar krijgen om ze kwijt te raken. Daarnaast is de korting natuurlijk ook heel fijn.

• Uitgesteld betaalgemak N.v.t.

de korting op de brandstof is te laag

Ik ontvang van andere leveranciers meer korting

• Prijsvoordeel N.v.t.

Keurig verzorgd, snelle service

Bij Bouwend Nederland Brandstof hebben wij altijd goed contact met de medewerkers die efficiënt vragen beantwoorden en foutloos en snel afhandelen.

Is prima

De korting is vaak niet echt een korting, bij ons in de regio zijn de standaard prijzen van de pompen al lager behoudens langs de snelweg

• Uitgesteld betaalgemak

Tot op heden geen enkel probleem ervaren met de diensten van Bouwend Nederland brandstof, dus vandaar de score uitstekend!

Over Bouwend Nederland Brandstof

Met een tank- of laadpas van Bouwend Nederland Brandstof bespaar je op de brandstofkosten en profiteer van betaalgemak, uitgestelde betaling en recht op btw-aftrek.

Over Bouwend Nederland - Ledenvoordelen

Bouwend Nederland is de vereniging van bouw- en infrabedrijven. Door gebruik te maken van onze financiële ledenvoordelen profiteer je optimaal van je Bouwend Nederland lidmaatschap. Naast financieel voordeel is er ook sprake van betere voorwaarden en condities. Het loont dus zeker de moeite je in onze ledenvoordelen te verdiepen. Ons advies is dan ook: kijk, vergelijk en profiteer!