voldoende, een redelijke ervaring

De relatie tussen Goconnectit en de aannemer verloopt positief. Reactie op vragen van ons aan Goconnectit zou beter/sneller kunnen.

• Klantvriendelijkheid/service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail) N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Bijdrage reductie van graafschade

Wel fijn dat de uitvoering alles digitaal kan inzien en nu inmiddels ook de ingraafmeldingen via dit systeem

voldoende, een redelijke ervaring

Over GOconnectIT

1. Betere voorwaarden en condities. Zo zijn de Bouwend Nederland verzekeringsmantels uniek in de markt en maximaal afgestemd op de bouw en infra. 2. Gemak. Wij doen al het uitzoekwerk, onderhandelen en zorgen ervoor dat de producten en diensten aansluiten bij uw bedrijfsvoering. 3. Kostenbesparing. 42% van onze leden realiseert met de ledenvoordelen zelfs meer korting dan dat aan contributie wordt betaald en verdient zo op het lidmaatschap. Het loont dus de moeite u verder in de ledenvoordelen te verdiepen. Ons advies is dan ook: kijk, vergelijk en profiteer!

Over Bouwend Nederland - Ledenvoordelen

Bouwend Nederland is dé belangenbehartiger voor de bouw en infra. Onze leden bieden wij juridische ondersteuning, verzorgen wij workshops en trainingen en bieden we een uitgebreid pakket aan financiële ledenvoordelen aan. Dit betekent voor u: 1. Betere voorwaarden en condities. Zo zijn de Bouwend Nederland verzekeringsmantels uniek in de markt! 2. Gemak. Wij doen al het uitzoekwerk, onderhandelen en zorgen ervoor dat de producten en diensten aansluiten op uw bedrijfsvoering. 3. Kostenbesparing. 57% van onze leden realiseert met de ledenvoordelen zelfs meer korting dan dat aan contributie wordt betaald. Kortom: vergelijk en profiteer!