voldoende, een redelijke ervaring

• Aanbod op- en ombouw
  • Pro+ (professionele service dealernetwerk)
  • Bedrijfsnaam: Aannemersbedrijf Slopsema
  • Vestigingsplaats: Niekerk

We hebben een uitvraag gehad met Opel, mercedes, Volkswagen en Renault. Zij kwamen door het ledenvoordeel als beste uit de bus.

• Aanbod op- en ombouw
  • Pro+ (professionele service dealernetwerk)
  • Bedrijfsnaam: Retail Bouw Nederland
  • Vestigingsplaats: Doetinchem

prettig en vriendelijk contact met de medewerkers. Evt. vergissingen/foutjes worden altijd keurig opgelost.

• Keuzeaanbod Renault/Dacia
  • Aanbod op- en ombouw N.v.t.
  • Pro+ (professionele service dealernetwerk) N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: Ervas International BV
  • Vestigingsplaats: Hilversum

Over Renault (Bouwend Nederland)

Renault helpt je graag bij het selecteren van de beste voertuigen en mobiliteitsoplossingen voor jouw bedrijf. Bovendien profiteer je als lid van Bouwend Nederland van aantrekkelijke kortingen op Renault en Dacia voertuigen.

Over Bouwend Nederland - Ledenvoordelen

Bouwend Nederland is de vereniging van bouw- en infrabedrijven. Door gebruik te maken van onze financiële ledenvoordelen profiteer je optimaal van je Bouwend Nederland lidmaatschap. Naast financieel voordeel is er ook sprake van betere voorwaarden en condities. Het loont dus zeker de moeite je in onze ledenvoordelen te verdiepen. Ons advies is dan ook: kijk, vergelijk en profiteer!