Goede prijs en snelle levering

De producten zijn altijd scherp geprijsd en meestal wordt de bestelling de volgende dag al bezorgd.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs-/kwaliteitverhouding

PBM's gaan prima, Kleding heeft lange levertijden

Voor PBM's handschoenen, schoenen gaat het prima, Kleding bedrukt is drama, wekenlange levertijden. Terwijl andere partijen veel sneller kunnen leveren. Zijn gestopt met de kleding. Verder Kantoorartikelen zijn goedkoper via 123Inkt

Prima!

Duidelijke website, als je iets niet kan vinden dan helpen ze je aan te telefoon prima. En een snelle levering.

• Prijs-/kwaliteitverhouding

goede snelle service, goede producten

snelle levering, goede kwaliteit producten. Dik tevreden.

verloopt allemaal prima.

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Prima service vanaf bestellen tm bezorgen.

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Overzichtelijke site en zeer snelle service

Gemakkelijk bestellen, wel duur

in vergelijking met andere sites voor kantoorbenodigdheden duur maar omdat er geen verzendkosten worden gerekend vanaf 25 euro maakt het aantrekkelijk om vaker te bestellen.

tevreden

Prima bedrijf wordt snel gebracht. Ook fijn dat we de facturen nota 1 x per maand ontvangen. Prijs valt bij sommige producten tegen

Snelle levering

positief

De samenwerking met Lyreco (Bouwend Nederland) is heel goed. Prijzen door samenwerking scherp en service heel goed.

zeer goed

de bestellingen worden snel geleverd facturen worden per maand verstuurd, ideaal goede communicatie met account manager

Niet zo goed

Wij zien weinig tot geen voordeel. Prijzen zijn ondanks leden korting erg hoog t.o.v. andere leveranciers, internetwinkels.

• Klantvriendelijkheid en service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs-/kwaliteitverhouding

Goed, goede kwaliteit, goede levering, food is vrij duur.

Goed, goede kwaliteit, goede levering, food is vrij duur.

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Nog maar kort maar tot nu toe gaat het prima

Leveringen zijn vlot en worden bij mijn balie afgeleverd. Telefonische bereikbaarheid viel me wel tegen, stond erg lang in de wacht.

Lyreco degelijk bedrijf

Lyreco is een goed bedrijf met een groot assortiment producten. De leveringen zijn goed en de producten zijn altijd als gewenst. Het enige nadeel is wanneer je een product buiten de prijsafspraken besteld/ wil bestellen, dat die producten altijd een hele hoge prijs hebben, veel hoger dan andere bedrijven. Als je dat product zou willen bestellen, dan moet je eerst contact opnemen en vragen of ze een korting kunnen toepassen (die bij jou bedrijf passend is). Voor die moeite kan ik het net zo goed bij een ander bestellen.

Minder

Als er iets fout gaat wacht je heel lang op herstel. Ook regiomanager neem na verloop van tijd dan geen contact meer met je op, waardoor je op een gegeven moment wordt geblokt om te bestellen. Andere leverancier gevonden waar we heel blij mee zijn.

fijne organisatie

snelle leveringen 1 x per maand een factuur goed bereikbaar met contactpersoon van onze locatie worden netjes en correct afgeleverd, zelfs de dozen papier worden voor mij meteen op de goede plek gezet

Ruime keuze, snelle levering

Goede producten, snelle levering en ruime keuze!

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Goede service, goede levering, laagdrempel om te bestellen. Voor assortiment food bestellen we vaker bij supermarkt in verband met grotere keuze en betere prijzen.

snel en adequaat

Bestellingen worden snel geleverd, prijzen zijn scherp en persoonlijke aandacht is goed op orde.

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Vriendelijk en deskundig, maar huismerk is niet zo'n beste kwaliteit ondanks de lage prijs

bestelling wordt altijd de volgende dag geleverd. Niet alle artikelen zijn voordeliger dan elders, ondanks dat dit via het ledenvoordeel Bouwend Nederland loopt.

snelle levering

wat erg prettig is dat de bestelling de volgende werkdag geleverd wordt; en mochten we vragen hebben over een artikel dan krijgen we altijd erg snel een reactie. Goede service!

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Goed, maar niet het idee dat lyreco het op prijs zal winnen, ondanks dat we door Bouwend Nederland hierin gestimuleerd worden

Makkelijk bestellen, fijn personeel

Bouwhuis Zilverstraat 69

2718RP Zoetermeer

Over Lyreco (Bouwend Nederland)

Wil je graag samenwerken met een leverancier die je kan ontzorgen op het gebied van kantoor- en werkplaatsbenodigdheden? Kies dan voor het uitgebreid aanbod van Lyreco.

Over Bouwend Nederland - Ledenvoordelen

Bouwend Nederland is de vereniging van bouw- en infrabedrijven. Door gebruik te maken van onze financiële ledenvoordelen profiteer je optimaal van je Bouwend Nederland lidmaatschap. Naast financieel voordeel is er ook sprake van betere voorwaarden en condities. Het loont dus zeker de moeite je in onze ledenvoordelen te verdiepen. Ons advies is dan ook: kijk, vergelijk en profiteer!