
Mis het oude gemoedelijke is nu zo zakelijk. Krijg het gevoel dat mijn gebit slecht is wat men waarschijnlijk niet zo bedoeld, kwam voorheen maar 1x per jaar bij tandarts had nooit iets en was altijd in orde heb verschillende kronen laten zetten vullingen vervangen dus best wel wat gespendeerd aan mijn gebit omdat ik dit belangrijk vind. Maar schijnbaar is al het oude niet meer goed , wat ik ook als belediging naar oude tandartsen vind.
Duidelijk, effient+ klant vriendelijk
goed en snel geholpen
Je wordt elke keer (bij halfjaarlijkse controle) door een andere tandarts geholpen. Gelukkig naar mijn inzicht door vakkundige mensen.
Het is jammer dat er een grote wisseling van tandartsen is, hierdoor blijft de tandarts een vreemde. Zij kan in het dossier, echter ik weet niets van haar, dat ervaar ik als minder prettig
Met een fijn gevoel de deur uitgegaan. Er werd tijd voor ons genomen en alles werd goed bekeken en waar nodig dingen uitgelegd en besproken.
goed
Goed
goed
Wederom goed geholpen: vriendelijk en kwalitatief goed werk (schoonmaken van gebit)
Snel en duidelijk. Fijne tandarts
Mondhyginiste is vertrouwd voor me maar voor jaarlijkse controle is het maar afwachten wie je krijgt ,en zonder pardon worden er dan foto’s gemaakt om dat het te lang geleden is kost buitensporig veel geld niet nodig deden de tandartsen voorheen ook niet .
Vakkundig en klantvriendelijk
Goed
Prima geholpen door de tandarts. Duidelijke uitleg en geruststelling voor een patient met enorme angst voor de tandarts.
Topservice en duidelijk.
Goede behandeling en voorlichting
De tandarts was vriendelijk, ze benaderde me open en vroeg me waarom ik al een tijdje niet op controle ben geweest. Ook heeft ze mijn gebit goed nagekeken en mijn twijfels beantwoord. De tandartsassistente was aan de telefoon minder vriendelijk en zette me op mijn plaats. Daar had ik veel last van ik voelde me net een klein kind die op zijn plaats gezet werd. Ze had van de eene kant wel gelijk maar ik heb mij reden .
Prima hoor.
Gewoon goed
Om een afspraak te maken ondanks een gaatje duurt te lang. Mn 2de gaatje is al geconstateerd maar 4 november pas verholpen. Gesteelde tanden zouden toch geen gaatjes kunnen krijgen!?
tandprobleem goed bekeken
Gewone reguliere halfjaarlijkse controle.
digitaal een afspraak maken (voor Juni) kon alleen op onmogelijk tijdstip.(moet nog werken) Gebeld, krijg je een afspraak midden Augustus! Tijdens de afspraak: je klacht over pijn wordt aangehoord maar niet echt serieus, vervolg afspraak nodig, dat wordt Oktober! Toegankelijk, gastvrij en gedreven, nou daar is nog wat werk aan nodig.
Ok
Nieuwstraat 37 a/b
5421 KN Gemert
Bij Samenwerkende Tandartsen Gemert komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Nieuwstraat in het centrum van Gemert. De praktijken van tandarts Beerens en tandarts Mulders zijn samengevoegd tot een modern mondzorgcentrum. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons ook terecht voor implantaat restauraties. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.