Vakkundig

Kundig en vakkundig. Duidelijke antwoorden op mijn vragen.

• de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) dit was mij niet duidelijk
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.

Uitstekend!

Mijn man en ik zijn zeer tevreden over de verzorging die wij krijgen bij tandarts Besseler. Over de andere tandartsen kan ik geen oordeel hebben. Ook de administratieve verzorging is prima: altijd een herinnering vooraf en een kaartje mee voor de volgende afspraak.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee

Goede voorlichting

Deskundige hulp

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee

Gewoon top

Altijd vriendelijk, heldere uitleg.

Vriendelijk,

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.

Prima en snel geholpen

Er zijn goede voorzorgsmaatregelen genomen. Ik ben goed en snel behandeld. En daarmee een tevreden klant.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, maar uitloop werd gemeld
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Keurig op tijd en prima behandeld

Het is een prima praktijk met een groot service hart.

• de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? ja
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Ik werd vriendelijk ontvangen door een nieuwe tandarts, die zich niet voorstelde

Ik moet helaas 2 keer terugkomen voor een gaatje en schoonmaken van mijn gebit. dus in totaal 3 keer een bezoek aan de tandarts. Niet prettig.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.

Prima geholpen!

Goed geholpen en duidelijk verteld wat er ging/en nog moet gebeuren.

Niet zoals normaal

De laatste twee afspraken heb ik niet mijn eigen tandarts gehad. Mijn laatste afspraak van vorige week (30 mei) had ik volgens mij een Portugese mannelijke tandarts. Tijdens deze half jaarlijkse controle vertelde hij mij dat mij kies boven in mijn gebit heel iets scheef stond (zelf is dit niet te zien en ik heb een een prima en mooi gebit). Hij vertelde mij dat dit met een beugel op te lossen was. Ik was verbaast dat hij over een beugel begon. In de jaren na mijn beugel was mijn tandarts juist altijd heel tevreden over mij en zei dat ik een keurig gebit heb. Tijdens de behandeling kreeg ik te horen dat mijn tandvlees bloedde, dit is op zich niet gek want dit heb ik altijd bij de halfjaarlijkse controle. Hij vertelde mij dat het tandvlees heel heel erg bloede. Nu ben ik hier zelf helemaal niet bang voor, mij als je het mij vraagt niet zo tactisch voor iemand die niet van de tandarts houdt. Het tandsteen verwijderen heeft hij keurig uitgevoerd, maar ik was not amused toen ik de tandarts rekening zag voor enkel een halfjaarlijkse controle. Er zijn ook kosten gedeclareerd voor voorlichting, terwijl ik hier niet om heb gevraagd.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Word altijd netjes geholpen.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) mondhygiënist
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Zoals gewoonlijk super tevreden.

Persoonlijke aandacht voor de patient en prima service.

• de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Meneer Besseler heeft mij uitstekend geholpen. Alles duidelijk uitgelegd wat ie deed en gedaan had. Ik ben uitermate tevreden en blij met hem als mijn tandarts

Heel goed

Het was voor mij een nieuwe tandarts,maar hij srelde mij gerust Ben nogal een beetje bang aangelegd voor de tandarts.

Zeer vakkundig ,vriendelijk,geruststellend

Nieuwe tandarts stelt je echt op je gemak ,zeer vakkundig .

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

Patiëntgericht vakmanschap

Prima en deskundig geholpen

• de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

Super en vriendelijk geholpen

Zie boven

• de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.

Super tandarts

Mijn ervaring is dat ik een fijne rustige tandarts heb die alles goed uitlegt en waarbij de angst 75 pr minder is Hij is volgens mij ook zeer kundig

Veel te harde behandeling

De behandeling door mevrouw Farca was met veel kracht en pijnlijk Polijsten ging niet door om dat deze buiten werking was Mijn vrouw vond de behandeling tov vorige controle ook veel te grof en hard Volde keer graag andere medewerker Graag mevrouw. Fausta de Lima Monteiro Nogueira

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? nee

Goed maar duur

Goede dienstverlening en aardig, prijzen mogen wel omlaag, tandartsen worden steeds duurder, ook geen verzekering die dit allemaal dekt

Super goed

Vakkundig en pijnloos behandeld

• de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.

Fijne communicatie en behandeling

Klantvriendelijke behandeling en ik heb geen enkel commentaar op het bezoek bij de tandarts.

Vriendelijke en vakkundige bejegening

• Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?

• Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede - Oosterpoort

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede - Oosterpoort komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Oosterstraat in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 4 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Enschede - Oosterpoort ook terecht voor implantalogie, orthodontie en parodontologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.

Over Samenwerkende Tandartsen

Een gezonde mond is belangrijk voor een betere levenskwaliteit. Heldere voorlichting, preventie en aandacht spelen daarbij een belangrijke rol. De zorgvraag van u als patiënt is ons uitgangspunt. Wanneer uw zorgvraag specifieker wordt, kunnen wij u eenvoudig doorverwijzen naar een gespecialiseerde collega. Samenwerkende Tandartsen is bereikbaar voor iedereen.