Goede ontvangst en duidelijke instructies

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) (preventie)assistent
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Wordt wel geluisterd naar je wensen

Wil al heel lang plaatje, echter door omstandigheden lukte dit niet .Vorige tandarts wilde alleen inplantte doen.Heb voorgelegd bij jullie. Ik wil graag plaatj mogelijkheden besproken, begroting gekregen en over nog ongeveer 10 dagen heb ik mijn plaatje.Super veel zin in en hoop dat het super staat.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Betrouwbare, leuke en gezellige praktijk.

Altijd lieve behandelaars en assistentes zeer tevreden.

Professioneel

Vriendelijk, duidelijk en welwillend.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Ik mocht tussendoor en werd geweldig en adequaat geholpen. Voor mij een hele geruststelling!

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Tandarts en mondhygiëniste achter elkaar aan, vind ik prettig

Een vriendelijke en gezellige praktijk, snel aan de beurt en vervolg afspraak duurt niet lang.

Zeer goede behandeling

Ik had een afspraak met een mondhygieniste bij deze tandartspraktijk. Een ontzettend leuke dame die op een naturelle manier de behandeling deed. De behandeling was best wel intensief maar door de manier waarop zij het deed, ging het erg goed. Absolute aanrader.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) mondhygiënist
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Voor behoud van mijn gebit

De tandarts is voor behoud van mijn tanden en dit vind ik super. Tandarts vertelt mij uitgebreid, hoe ik mijn gebit moet verzorgen en laten behandelen. Eindelijk heb ik de juiste tandarts getroffen.

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.

Erg leuke tandartd

• de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en) N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.

Teleurstellend

In eerste instantie had ik een afspraak op de maandag of dinsdag. Deze ben ik vergeten; totaal mijn schuld en ik gaf ook aan dat ik de rekening direct aan de balie wilde betalen. Ik wil absoluut jullie tijd niet verpesten. Vervolgens maken we een nieuwe afspraak, die ik letterlijk 2 keer controleer. Dit omdat het de vorige keer mis is gegaan en ik niet weer een afspraak wilde missen. Vervolgens krijg ik uit het niets een mail dat ik ben uitgeschreven omdat ik wederom een afspraak zou hebben gemist. Een afspraak op de donderdag; eentje die ik nooit zou maken gezien ik iedere donderdag een volle planning heb. Ik heb gebeld, jullie aangegeven dat het niet klopt. Maar nee, na overleg ben ik toch uitgeschreven omdat ik zogenaamd de 2e afspraak ook ben vergeten. Het is geen probleem een andere tandarts te vinden maar jullie hebben mijn planning in deze echt in de war gebracht. Mijn afspraak bij jullie sloot aan op een afspraak voor Facings. Gelukkig heb ik dit nog bij een andere tandarts kunnen regelen. Maar aanbevelen? Nee.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie N.v.t.
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.) N.v.t.
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.) N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u) N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en) N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

Ben zeer tevreden over deze tandartspraktijk.

Prima ervaring

Deskundig advies en doorverwijzing mbt ortho vragen.

• de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, en uitloop werd niet gemeld
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

Klantvriendelijk en snel

Na een controle afgelopen maandag bleek dat ik voor een nabehandeling terug moest komen. Een nieuwe afspraak was snel gemaakt voor twee dagen daarna op woensdag.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Iedereen waar je contact mee hebt van het maken van een afspraak tot aan het einde van je behandeling is professioneel en heel klantvriendelijk. Als 60 jarige diverse tandartsen en praktijken gehad, maar deze praktijk met dit team steekt met kop en schouders boven de rest uit.

Zeer vriendelijk en hulpvaardig

Zeer goede tandarts

Prettig

De tandarts legde bij alles uit wat hij ging doen en hoe op een hele rustige manier

een hele fijne praktijk

Een fijne vrouw en één die rustig en goed te werk ging!!!!

Professioneel

Als prettig, en vertrouwd.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) ik weet het niet meer

Kundig Correct vriendelijk,

Erg spijtig is het vertrek van tandarts Pedro Vieira

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Mondhygiënist was zeer vriendelijk en goed.tandarts ook prima nooit problemen

Goed en professioneel

Prima uitleg en behandeling

Had vraag over mijn kroon en kreeg eerlijk en duidelijk antwoord. Prima behandeling

• de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) dit was mij niet duidelijk
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Hele fijne en relaxte behandeling!

Ze nemen de tijd voor mij en mijn angst, ik krijg rustig de tijd voor we beginnen met de behandeling. Fijne tandartsen en mondhygiënisten!

Ik ben heel tevreden

Ik krijg goed uitleg en antwoord op mijn vragen.

De beste tandarts

Zo geweldige tandarts zou nooit weer anders willen

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Mijn kies is prachtig gemaakt door Alex