de laatste keer moest ik een tand/kies laten trekken en daarna zou er meteen een plaatje/prothese worden geplaatst. De tand was getrokken en toen bleek het plaatje/prothese niet aanwezig te zijn. Had ik dit geweten dan had ik de tand/kies nog niet laten trekken want de prothese moest er meteen in.
Ik heb nu specifiek een afspraak gemaakt bij tandarts Brito aangezien ik bij tandarts Capilla mij totaal niet fijn voelde. Lacht nauwelijks en stelt mij niet gerust. Meerdere malen afspraken afgezegd alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Nu een afspraak met tandarts Brito, was iets beter maar wederom een gevoel alsof ze geen zin hebben in het werk wat ze doen en stelde mij ook niet echt gerust.
Ben goed geholpen ook goede adviezen gekregen
Eerst een vulling plaatsen en daarna naar de mond hygiënist en prima gehoplen. dank daarvoor.
Goed
na telefonisch contact en daaropvolgend bezoek prima geholpen.
Lovend als je een afspraak maakt, je ook op tijd word behandeld. Goed ontvangst bij receptie. Zowel behandelaar(s) als assistenten vriendelijk en voorkomend, oog voor de patiënt. Uiterst tevreden dus.
dichtbij en makkelijk te benaderen
Tijd voor een praatje wat een mens op zijn gemakt stelt
ik kom binnen in behandelkamer, moet zelf begrijpen dat ik kan gaan liggen, wordt net verteld wat er gaat gebeuren, controle zo klaar (nog maar 4 tanden, de rest bruggen en kronen. Schoon maken +tandsteen 10 minuten, Stond zo weer buiten, misschien 20 woorden gesproken.
Wij zijn zeer tevreden over onze tandarts in Hoek van Holland. Zij is zeer kundig,ontzettend vriendelijk,stelt je op gemak. Zij krijgt van ons een dikke 10.
Toppie
zoals eerder besproken persoonlijk met de manerger, en telefonisch waren we niet content met de gang van zaken met mijn man de hr. Helbers een heel lang traject. Met controle pijn klachten naar andere locatie, doorgestuurd naar kaakchirurg na een week konden we daar terecht. De andere dag zaten we bij een spoedtandarts, omdat de pijn niet te harde was, het bleek dat het een wortelkanaal behandeling moest worden. Dat was dus niet geconstateerd door 1 van de tandartsen bij jullie, dat vond/vind ik een kwalijke zaak. Na deze behandeling was hij van de pijnklachten af .uiteraard kon dit niet in 1 behandeling gedaan worden . Dus zijn we voor de verdere afhandeling weer op de locatie in Hoek van Holland geweest. Door de hele gang van zaken waren we eerste instantie van plan om een naar een andere tandarts te over te gaan. Nu jl. maandag waren we content over de mannelijke tandarts die ons heeft geholpen. Dus willen wij het nog een kans geven om patiënt bij jullie te blijven
We komen er als gezin al een tijd! We worden altijd goed geholpen! De begeleiding aan de kinderen is super. Denken altijd met je mee, de kinderen gaan altijd met veel plezier naar de tandarts.
bij binnenkomst krijg je altijd een brede glimlach.
voor mijn kinderen waren de tandarts en de assistente heel erg lief!!
alles was duidelijk
Er was tegen mij verteld dat er een kroon zou worden geplaatst maar de mondhygiënist in Hoek van Holland wist van niks. De mondhygiënist in Honselersdijk had dit tegen mij gezegd. Hij is momenteel ziek ivm corona. Ik moest dus naar HVH en daar wisten ze van niks! Ik vind dit heel vervelend want ik ben hier al mee bezig sinds december 2021! Ik zounou weleens goed geholpen willen worden!
Goed geholpen.
Na 4 keer mijn afspraak te moeten verzetten door verschillende redenen vanuit de praktijk, kwam ik aan en kreeg ik te horen dat ik te laat was. De afspraken waren 10.00 en 10.10, maar in de agenda van de tandarts stond 9.30. In mijn sms stond echt 10.00 en 10.10. Ik had pech en moest mijn afspraak verzetten.. dit kon niet naar een woensdag maar na lang aandringen kon het toch ineens wel. Helaas vind ik de service het afgelopen jaar minder goed dan daarvoor. De tandarts zelf die ik normaiter heb is trouwens prima, daadkrachtig en professioneel. De vervangende tandarts is ook prima!
Na een zeer pijnlijke mond naar Honselersdijk gegaan, daar foto gemaakt en bleek ontsteking te zijn. Een week antibiotica gekregen icm ibuprofen en paracetamol. Afgelopen vrijdag wortelkanaalbehandeling gehad, het hele weekend enorm veel pijn gehad zonder dat ik iets mee heb gekregen. Nood dienst niet bereikbaar en word ook niet terug gebeld.
Tevreden
Baliemedewerker weet van afspraak, ik kom samen met mijn man hier voor de eerste keer. Plaats nemen wachtkamer. Een medewerkster opent deur behandelkamer en laat mij binnen. Binnen een tweede persoon. Beiden stellen zich niet voor, ik vraag wie de tandarts is...... Hoe vaak poets u uw tanden is de eerste vraag die wordt gesteld. Pardon!? Niet heeft u vragen of klachten!! Vond het al met al geen klantvriendelijke benadering. Maar geef de praktijk een 2e kans... Aanbevelen... even niet. Bij een eerste contact verwacht ik iets meer overleg met mij inzake overgedragen dossier.
Fijn dat ik vooraf ingelicht ben over het uitlopen van de afspraak, daardoor kon ik een kwartier later komen. Ondanks dat helaas toch nog een extra kwartier moeten wachten voor we geholpen werden. De medewerkers zijn vriendelijk, maken contact met je waardoor je weet dat ze je niet vergeten. Tandarts is rustig, vriendelijk en neemt de tijd. Ook voor de kleine kinderen een fijne omgeving!
Vakkundig
U vindt een gezond en sterk gebit belangrijk. Wij ook! Daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de parodontoloog of mondhygiënist/preventieassistent.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.