Filters

10

In Coronatijd neemt tandarts en personeel alle tijd voor je!

Zeer relaxed, geduldig en rustig. Fijn geholpen. De gebitsreiniging was niet gepland, een echte aanrader. Wat knapt je gebit hiervan op. Een zeer tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? mondhygiënist
7

Prima

Alleen wel veel dingen die gevraagd worden, maar ik begreep dat jullie dit verplicht zijn . Hopelijk duurt deze periode voor iedereen niet te lang

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? tandarts
8

Goed

Wat ik jammer vindt, is dat er totaal niet gevraagd is, of mijn e-mailadres doorgegeven mocht worden aan de instantie die de facturen beheert. Nu kan ik gaan touwtrekken voor een factuur via de post.

  • Aanbevelen? Nee
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? tandarts
4

Amateuristisch

Ik had 3 gaatjes. Eerst boren daarna vullen. Het klemmetje paste niet om me tand dus maar stukje erAf boren. Bij het vullen echt veel te veel gevuld waardoor het bijslijpen meer werk was dan het gaatje boren. Ik merkte al gelijk dat het niet goed was. Ik had nergens last van voordat ik ging. Maar heb tot op heden last van mijn mond! Erg vervelend. Ik kom niet meer terug.

  • Aanbevelen? Nee
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? tandarts
10

Altijd goede behandeling en uitleg

Voor de behandeling van mijn tanden en kiezen wordt er zorgvuldig gewerkt en is de sfeer erg goed. Nauwelijks klachten achteraf en betaling, nieuwe afspraken en dergelijk lopen goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? tandarts
8

goede service, goed behandeld

vriendelijke mensen, maar heel vervelend dat er zijn groot verloop is van tandartsen en zeer zeker van mondhygiënisten

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail)
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? N.v.t.
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail)
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

Geen pijn en op tijd behandelt

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail)
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

Correcte ontvangst, fijne behandeling, vragen worden goed beantwoord, afspraak wordt met een herinnering gestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail)
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

Kundig en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail)
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

Vriendelijk en professioneel consult

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail)
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

Kundig en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail)
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
6

voldoende, een redelijke ervaring

Teveel wisselingen in tandarts, inmiddels de 7e! Met deze tandarts weinig communicatie. Voel mij meer "onderwerp" dan cliënt

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail)
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
6

voldoende, een redelijke ervaring

snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail)
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
7

voldoende, een redelijke ervaring

Mijn gezin is nog nooit doorverwezen naar een mondhygiëniste. Sinds deze op locatie is worden we allemaal met de mededeling dat we ontstoken tandvlees hebben doorverwezen. Dit kost nogal wat extra. De tandarts doet geen tandsteen meer. Ik heb er geen goed gevoel bij. Ook mijn verzekering geeft aan dat dit niet normaal is. veel onbgrip dus.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail)
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

Tandarts verteld wat hij gaat doen, en stelt tussendoor ook vragen hoe het gaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail)
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
10

perfect, zeker aan te bevelen

Korte wachttijd. Adequate behandeling door kundig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail)
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

Ze hebben daar een goed team van dames die verstand van zaken hebben en vriendelijk zijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail)
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
10

perfect, zeker aan te bevelen

Ik had pijn aan mijn kies net voor het weekend, ik ben echt super geholpen want terwijl er eigenlijk geen tijd was mocht ik toch langskomen en nam de tandarts ook echt even de tijd om me uit te leggen hoe de ontsteking is ontstaan. Ik kreeg antibiotica mee en het advies om na de ontsteking een wortelkanaalbehandeling te laten doen. De Receptioniste Shannon is enorm vriendelijk en heeft me ook heel fijn geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail)
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

Wordt goed geluisterd en gedacht in het belang van de patiënt. Er wordt goed uitgelegd wat er gedaan wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail)
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

goed, snel en op tijd volgens de afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) N.v.t.
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? N.v.t.
8

goede service, goed behandeld

Spannend een nieuwe tandarts, maar prima geholpen! Heb er wel vertrouwen in!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail)
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
10

perfect, zeker aan te bevelen

Heel vriendelijk en geeft ook uitleg aan kinderen , als er iets moet gebeuren, stap voor stap

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail)
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

Goede tandarts,luistert goed naar eventuele wensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail)
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
7

voldoende, een redelijke ervaring

Slechte toegang bij afhankelijkheid scootmobiel In mijn geval een kleine. Niemand aanwezig om deur te openen en oprijplaatje neer te leggen. Ruim 10 minten in de regen gestaan na herhaaldelijk roepen door een kiertje bij de voordeur. Uiteindelijk naar binnen geholpen door een andere klant. Schandalig lang leve de zelfstandigheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail)
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?

Over Tandzorg Hoek van Holland

U vindt een gezond en sterk gebit belangrijk. Wij ook! Daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de parodontoloog of mondhygiënist/preventieassistent.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd