
Geachte heer, mevrouw, Ondanks dat de foto van mijn gebit reeds jaren oud is verneem ik opeens tussen neus en lippen door van de tandarts dat mijn onderste verstandskiezen horizontaal liggen en dat dit complicaties kan gaan veroorzaken bij het trekken ervan (indien ik last krijg). Dit is onverteerbaar en vind ik zeer slecht. Ik ben zeer teleurgesteld dat dit kan gebeuren bij zo'n belangrijk onderdeel van het menselijk lichaam terwijl het overduidelijk op de foto zichtbaar is. Mvg
Goed
men hield zich niet helemaal aan de aangekondigde regels maar oke
Fijne tandarts, ruime en professionele kliniek, mooie behandelkamers incl apart gedeelte voor kinderen. Rustige omgeving, schoon, toegankelijk. Afspraken maken kan telefonisch. Misschien een online mogelijkheid (met agenda) toevoegen aan de website.
Ik werd goed behandeld.
Hele aardige dame bij binnenkomst(!). Verder was t een gewone tandarts bezoek, niks bijzonders. Wel jammer dat ik aanstaande woensdag weer voor controle moet, voor dezelfde pijn die ik vorige week al aangaf.. had in 1 afspraak gekund lijkt mij.
Ik kwam ervoor mijn gebit omdat mijn onderkaak zeer deed . Werd geholpen door zeer aardige dokter.
Gezien dat Covid-situatie waren er veel aanpassingen nodig om patiënten veilig te behandelen, dit is uitdagend, met name als het gaat om strakke tijdslijnen. In mijn ervaring was deze uitdaging constructief en met goede oplossingen aangepakt!
Nemen echt de tijd voor geeft geen 5 sterren niet omdat het niet oké is maar ik ben bang voor de tandarts maar ze stelt je erg op je gemak vriendelijk ook de assistente en ook de mondhygiëniste
Vriendelijke tandarts en duidelijk. Alleen kan er wat meer aandacht aan gemaakte afspraken besteden worden. Zoals een verwijs brief die ik digitaal zou krijgen op donderdag maar niet werd gestuurd en aangezien het praktijk vrijdag gesloten is moest ik tot maandag weer wachten en weer achteraan gaan.
Top praktijk
De service is goed ik vind het alleen jammer dat je heel vaak weer een andere arts krijgt
Goed geholpen en bruikbaar advies meegekregen.
Mijn ervaring kan ik het beste op de volgende manier omschrijven. Ik ben afgelopen week bij de tandarts geweest. Ik heb een gebitsreiniging gekregen en vervolgens heeft de mevrouw die mijn gebit reinigde aan mij gevraagd of ik nog steeds dezelfde methode gebruik die me laatst is verteld. Hierop heb ik als antwoord ja gegeven. Die mevrouw had aan mij gevraagd of ze het nogmaals moest uitleggen en ik antwoordde dat het niet nodig was. Ik kreeg gisteren een factuur thuis waarop stand dat er een gebitsreiniging is gedaan en vervolgens uitleg is gegeven. Het eerste gedeelte klopt, ben er zelf ook blij ermee, maar het tweede gedeelte klopt niet. Het gedrag voor deze uitleg die ik Niet gekregen heb is iets meer dan 13 euro. Ik voel me hierdoor voor de gek gehouden worden. Dit kan niet een factuur uit draaien die helemaal niet is uitgevoerd!
Aardige personeel en persoonlijke benadering. Goed advies en direct hulp bij pijnklachten.
Fijne prettige ervaring
Tijdends telefonisch afspraak is mij niet medegedeeld dat het enkel om controle ging en niet schoonmaken. Gelukkig kon ik terecht bij Rosa, haar afspraak kwam niet opdagen. Zeer tevreden!
Positief, onze tandarts is een lieve zorgzame vrouw en ook de assistente en mondverzorgers zijn heel betrokken
Tot en met nu professioneel.
Onaangenaam bezoek aan mondhygiënist. Veel verschillende mensen. Je bouwt niks op. Orthodontist prima.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan