Gewoon goede en professionele mensen
als de assistente je mond naar links trekt en de tandarts je hoofd naar rechts dan gaat het pijn doen ,samenwerking tussen deze twee verre van perfect
Groet niet, kijkt personen niet aan als ze spreekt houding is ook zeer ongeïnteresseerd. Geeft vervelende energie af. Twijfel erg om te wisselen van tandarts ondanks de receptioniste is de tandarts zelf erg vrolijk en amicaal eveneens als de assistente.
Heel positief
Netjes geholpen en duidelijk alles besproken.
het hele gebeuren is te groot schalig
Goede uitleg. Helder duidelijke communicatie.
ik vind het jammer dat mijn vaste mond hygeniste stopt met werken
Nadeel vind ik dat je in mijn geval twee keer moet terugkomen. Voor kies te laten vullen en voor het verwijderen van tandsteen. Heb het in het verleden wel anders meegemaakt.
Tandarts stelde me op mijn gemak. Vriendelijk. Goede uitleg over voorgestelde behandeling.
Ik ben een nieuwe klant bij de mond hygienist. Toen ik bij de receptie aankwam was er geen echte aandacht. Ik had een toestemmingsformulier bij mij voor de behandeling dat overhandigde ik. Er werd niets tegen mij gezegd en ik nam plaats in de wachtkamer. Toen werd ik niet opgeroepen . Bleek dat ik letterlijk had moeten zeggen: ik meld mij aan. Als er een vriendelijke vraag was geweest. Heeft u een afspraak? Was er niets aan de hand geweest. Nu heb ik er een kwartier voor niets gezeten en dacht de mondhygiënist dat ik niet op mijn afspraak verscheen.
Mijn 1e kennis making met Prothese Technicus MEvr .S Geelen was erg fijn. Ze stelde mij op mijn gemak. Ik kwam binnen met een te groot nood gebit . Stelde mij heel erg op mijn gemak dat het goed zou komen . Gaf goede uitleg hoe ze mij kon helpen op weg naar een goed zittend gebit. Ze heeft mij gelijk geholpen om een vullend laagje in mijn noodgebit te maken zodat het niet meer schommelde. Toen goede uitleg gegeven hoe nu verder . Ik ging met vertrouwen de volgende afspraken tegemoet. Bij elke ( hap) afspraak was ik bang dat ik mijn erg losse ondertanden zou verliezen maar jee , hoe ze het heeft gedaan . Ze bleven zitten . Zo blij mee. En na een aantal hapafspraken kwam mijn nieuwe prothese, En jeetje wat een blij mens ben ik . ook een plaatje voor nieuwe ondertanden ( die zaten zo los ) Ik ging met een mooie mond met tanden de deur uit. Bedankt voor het geduld, voor de goede uitleg en je vakkundigheid .
Aanvankelijk kwam ik voor een afgebroken kies en liet ik een foto maken van de plaats in de bovenkaak rechts waar een kies was getrokken in het Erasmus. Ik had daar nog steeds klachten. Zonder dat ik er verder erg in had kwamen we op het geval rechts beneden en spraken wij over kronen met een brug. Maar omdat ik patient ben van tandarts Carlos en dit onderwerp reeds met hem heb besproken, was deze discussie eigenlijk niet nodig.
Positief. Denkt in oplossingen. Bellen netjes als er eerder plek is om langs te komen.
De behandeling was zeer vakkundig en met twee zeer snel een waarschuwing van te voren was wek prettig geweest ik schrok in het begin wel! Maar na een paar minuten gewenning was het wat ik zeg en vakkundig! Ik kan niet zeggen prettig, maar ja je gaat ik naar de tandarts voor je lol; alleen omdat het moet al is het van jezelf!
Alleen jammer dat de mondhygiëniste weer in de file stond en dat ik weer op een andere dag terug moet komen , vorige keer ook al.
Als jonge vrouw heb ik inplantaten mooi alternatief maar niet iets waar je mee tekoop loopt! Bij een reparatie werd ik dus voor het blok gezet om mijn klikgebit in de Hal van een verzamelgebouw (waar iedereen bij een hoofdbalie zijn afspraak moet doorgeven) uit te doen en in een plastic zakken te plaatsen en aftegeven aan die balie!!! Met allemaal vreemde mensen om mij heen!!! Dit was echt het toppunt van openbare vernedering... En bij het ophalen aan het einde van de dag krijg je het (netjes) in je handen gekwakt om de vernedering opnieuw te moeten doorstaan... Schandalig vind ik het!!!! En het is niet de eerste keer dat ik zo behandeld wordt.. De empathie is ver te zoeken!!!
Goede uitleg...behandeling ging volgens uitleg erg vriendelijk en de nazorg ook super...zeker een aanbeveling
Fijne tandartsassistente die me gebit goed en zorgvuldig heeft gereinigd.
Vriendelijk en spontaan ontvangen door mw. Morsal. Duidelijke uitleg over wat ze gaat doen en waarom. Bij vragen is mw. geduldig en geeft duidelijk antwoord en uitleg.
Zeer goed behandeld en fijne informatie gekregen
nieuw frame ,na het frame te hebben gepast ,zei ze het zit mooi he ,ik vond wel dat 1 tand iets te lang was. daarna toen ik thuis kwam een paar weken last gehad ,op mijn wang bijten en 1 te lange tand is daarna verholpen ,door een vervangende mijnheer, daarna terug geweest bij samantha kreeg ik een spleetje in de midden dat was er eerst niet ,kreeg ik uitleg dat mijn eigen tand die er naast zit is gaan verplaatsen door mijn nieuwe frame, er zat ook nog een spleet aan de linkse kant maar dat had ik geacepteerd ,maar vond achteraf toch niet mooi, kon niets meer aan gedaan worden , ik dacht dat ze dat verholpen kon, omdat bij mijn vorige frame bij een ander wel een nieuw tandje erop gezet kon worden. nu heb ik daarvoor een extra afspraak bij de tandarts omdat te verhelpen aan m,n eigen tanden.
Zonder enig overleg wordt er bepaald dat er bij de halfjaarlijkse controleafspraak röntgenfoto's gemaakt moeten worden. Niet omdat ze iets zagen, maar 'dat moet nou eenmaal'. De kosten hiervan worden niet van te voren besproken. Bij de uitgang werd ik nageroepen door de administratieve medewerker of ik niet nog een nieuwe afspraak in moet plannen. Alles voor de centjes.. jammer, want het personeel is zeer vriendelijk.
Ik had een scheur in mijn bovengebit en er was een tand van afgebroken. Eén belletje was voldoende om een afspraak te maken. Toen ik kwam, hoefde ik het gebit alleen maar af te geven. Toen het gebit klaar was, werd ik gebekd om het af te komen halen. Het personeel is erg vriendelijk.
kwam voor een half jaarlijks controle, geen gaatjes , maar wel een stukje kies afgebroken en dit is gelijk gerepareerd . Dus geen vervolg afspraak.
Burgemeester de Raadtsingel 49
3311JG Dordrecht
Welkom bij Mondzorgcentrum Burgraadt! Bij MZC Burgraadt in Dordrecht zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.